Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 184
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
-10%
74,13 zł
82,37 zł
Najniższa cena: 82,37 zł
Zębatka przód JT JTF1370.16, 16z rozmiar 525 - JTF1370.16
(2)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
70,42 zł
78,24 zł
Najniższa cena: 78,24 zł
Zębatka przód JT JTF1269.14, 14z rozmiar 520 - JTF1269.14
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-10%
407,85 zł
453,17 zł
Najniższa cena: 453,17 zł
dostawa 0 złAkumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTZ7S
(3)
-5%
15,50 zł
16,32 zł
Najniższa cena: 16,32 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia Tourmax 2 szt - CIR-1/2
-5%
191,34 zł
201,41 zł
Najniższa cena: 201,41 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT
-10%
303,73 zł
337,48 zł
Najniższa cena: 337,48 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 447 EPFA HH (2 szt.) - EPFA447HH
330,32 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 2,4Ah JMT HJTZ7S-FP YTZ7S Li-Ion z wskaźnikiem wodoodporny
(3)
328,03 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 2 Ah Skyrich LTM7L z wskaźnikiem naładowania - HJP7L-FP
387,00 zł
Akumulator litowo-jonowy Shido LTZ7S YTZ7S Li-Ion 12V 2.4Ah - LTZ7S LION -S-
(3)
-10%
124,65 zł
138,50 zł
Najniższa cena: 138,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1308.45, 45z rozmiar 520 - JTR1308.45
66,67 zł
Automat stopu JMP
Honda CB 1000
Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów.
Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.