Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 275
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 39x46x4 - S410210012012
(1)
-5%
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
Silikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
(2)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
34,13 zł
Adapter wakuometra M5 0.8x40mm
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN111 - KN-111
-5%
167,05 zł
175,84 zł
Najniższa cena: 175,84 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 334-6 - MES334-6
24,74 zł
Nakrętka zębatki M12X1.25 mm
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 500 Twin
- Honda CB 500 T Twin 1975
- Honda CB 500 T Twin 1976
- Honda CB 500 T Twin 1974
- Honda CB 500 T Twin 1977
- Honda CB 500 T Twin 1978
- Honda CB 500 T Twin 1979
Honda CB 500
Honda CB 500 to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 1993-2003. Co spowodowało, że model CB 500 aż przez dziesięć lat znajdował się w ofercie członka Wielkiej Czwórki? Ponadczasowa stylistyka, typowa dla Hondy fenomenalna jakość wykonania, odpowiedni zapasa mocy i właściwości jezdne, które nie pozwalają oderwać się od kierownicy - oto główne cechy CB 500. Gdy dołożymy do tego niskie koszty zakupu i eksploatacji oraz znikomą awaryjność otrzymamy motocykl, którym łatwo się zachwycić.
Honda CB 500 została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony cieczą silnik posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane dwoma wałkami rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 34 mm) i zapłon cyfrowy. Rzędowa jednostka generuje moc maksymalną 57 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm, co pozwala na naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 195 km/h. Dzięki niskiej masie własnej motocykla - na sucho model CB 500 waży tylko 170 kilogramów - uzyskano również bardzo atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 18 litrów gwarantuje użytkownikom ponad 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 500 jest kołyskowa rama rurowa ze stali, na której osadzono komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy marki Nissin. O wygodę użytkowników dba klasyczny widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego oraz dwa amortyzatory olejowe (również wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny) oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z aluminium. Bezpieczeństwo na drogach zapewnia wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu). Honda CB 500 toczy się na 17. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.