Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 571
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
10,17 zł
11,30 zł
Najniższa cena: 11,30 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 37x45x4 - S410210012061
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 F Bol dor 1979
- Honda CB 900 F Bol dor 1980
- Honda CB 900 F Bol dor 1981
- Honda CB 900 F Bol dor 1982
- Honda CB 900 F Bol dor 1983
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1981
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1982
- Honda CB 900 F2 Bol dor 1983
Honda CB 900 Hornet
Honda CB 900 Hornet to motocykl klasy naked produkowany w japońskich fabrykach od 2002 roku. Niska masa, mocny silnik i ponadczasowy wygląd - patrząc na popularność modelu CB 900 Hornet właśnie tego potrzebowali motocykliści wraz z nadejściem nowego tysiąclecia.
Honda Cb 900 Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 919 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa oraz sterowany komputerowo zapłon tranzystorowy. Rzędowa czwórka generuje moc maksymalną ponad 108 KM i maksymalny moment obrotowy 92 Nm. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 194 kilogramów - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - zagwarantowały użytkownikom bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 235 km/h. Niska waga wpłynęła również pozytywnie na zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów zapewnia zasięg prawie 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu CB 900 Hornet znajdziemy tradycyjne przeniesienie napędu: manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy.
Szkieletem Hondy CB 900 Hornet jest rama typu Diamond i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm), a tylne amortyzator olejowy w systemie Monoshock, który został wyposażony w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tyłu zaś zamontowano jedną tarczę - również wentylowaną - o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 900 Hornet toczy się na 17. calowych, trójramiennych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.