Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 458
-10%
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
(31)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
19,70 zł
21,89 zł
Najniższa cena: 21,89 zł
Zębatka przód JT JTF259.15, 15z rozmiar 428 - JTF259.15
(31)
-10%
15,93 zł
17,70 zł
Najniższa cena: 17,70 zł
Zębatka przód JT JTF259.14, 14z rozmiar 428 - JTF259.14
(31)
-10%
16,02 zł
17,80 zł
Najniższa cena: 17,80 zł
Zębatka przód JT JTF259.17, 17z rozmiar 428 - JTF259.17
(31)
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CG 125
- Honda CG 125 ES 2004
- Honda CG 125 ES 2007
- Honda CG 125 M 2001
- Honda CG 125 1995
- Honda CG 125 1996
- Honda CG 125 1998
- Honda CG 125 1999
- Honda CG 125 ES 2005
- Honda CG 125 ES 2006
- Honda CG 125 ES 2008
- Honda CG 125 K 1977
- Honda CG 125 K 1978
- Honda CG 125 K 1979
- Honda CG 125 K 1980
- Honda CG 125 K 1981
- Honda CG 125 K 1982
- Honda CG 125 K 1983
- Honda CG 125 E 1984
- Honda CG 125 BR 1985
- Honda CG 125 BR 1986
- Honda CG 125 BR 1987
- Honda CG 125 BR 1988
- Honda CG 125 BR 1989
- Honda CG 125 BR 1990
- Honda CG 125 BR 1991
- Honda CG 125 BR 1992
- Honda CG 125 BR 1993
- Honda CG 125 BR 1994
- Honda CG 125 BR 1995
- Honda CG 125 BR 1996
- Honda CG 125 BR 1997
- Honda CG 125 W 2000
- Honda CG 125 M 2002
- Honda CG 125 M 2003
- Honda CG 125 1976
- Honda CG 125 W 1999
- Honda CG 125 W 1998
Honda CG 125
Honda CG 125 to jeden z najpopularniejszych i najdłużej produkowanych motocykli japońskiego producenta. Zadebiutował w 1976 roku, a w niektórych krajach jest sprzedawany do dziś, co potwierdza ogromne zapotrzebowanie na proste i wytrzymałe jednoślady do codziennej, czasem niełatwej, eksploatacji w mieście i poza nim. Nieskomplikowana konstrukcja, sprawdzony silnik i wytrzymałe podwozie - oto cechy modelu CG 125, dzięki którym utrzymuje się w ofercie Hondy od ponad 40 lat!
Honda CG 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Budowa silnika nie uległa dużym zmianom od początku produkcji. Nadal jest to chłodzony powietrzem czterosuw z rozrządem OHV, rozrusznikiem nożnym i gaźnikowym układem zasilania. Jedyną nowością w najnowszej generacji jest układ wydechowy z katalizatorem, dzięki któremu małolitrażowa Honda spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 2 - to głównie z tego powodu nie jest sprzedawana w Polsce i innych krajach europejskich. Serce modelu CG 125 generuje moc maksymalną 10 KM i maksymalny moment obrotowy 12 Nm, co pozwala na jazdę z prędkością nawet 105 km/h. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o czterech lub pięciu przełożeniach (w zależności od roku produkcji). Na pokładzie Hondy CG 125 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 9,2 litra. Niewiele? Nie dla tego motocykla. Oszczędny silnik czterosuwowy i niska masa (na sucho tylko 100 kilogramów) sprawiają, że na takiej ilości paliwa przejedzie on nawet 400 kilometrów.
Honda CG 125 została stworzona z myślą o codziennej eksploatacji i niskiej cenie, dlatego w podwoziu nie znajdziemy zaawansowanych rozwiązań konstrukcyjnych czy lekkich materiałów. Dwa hamulce bębnowe, konwencjonalne zawieszenie (widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe bez regulacji) i stalowa rama kołyskowa - więcej nie potrzeba. Honda CG 125 porusza się na szprychowych felgach o średnicy 18 i 17 cali, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 2,50-18 i 3,00-17 (przód/tył).