Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 404
-10%
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
(31)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-20%
65,54 zł
81,92 zł
Najniższa cena: 81,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128
(49)
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
(7)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
-10%
44,01 zł
48,90 zł
Najniższa cena: 48,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
(19)
5,26 zł
Żarówka JMP 6V 21/5W BAY15D
-20%
154,20 zł
192,75 zł
Najniższa cena: 192,75 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 128 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-128
(19)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CM 125
- Honda CM 125 C Custom 1983
- Honda CM 125 T 1979
- Honda CM 125 T 1980
- Honda CM 125 C Custom 1982
- Honda CM 125 T 1978
- Honda CM 125 T 1981
- Honda CM 125 C Custom 1984
- Honda CM 125 C Custom 1985
- Honda CM 125 C Custom 1986
- Honda CM 125 C Custom 1987
- Honda CM 125 C Custom 1988
- Honda CM 125 C Custom 1989
- Honda CM 125 C Custom 1990
- Honda CM 125 C Custom 1991
- Honda CM 125 C Custom 1992
- Honda CM 125 C Custom 1993
- Honda CM 125 C Custom 1994
- Honda CM 125 C Custom 1995
- Honda CM 125 C Custom 1996
- Honda CM 125 C Custom 1997
- Honda CM 125 C Custom 1998
- Honda CM 125 C Custom 1999
Inne modele
- Honda CM 200
- Honda CM 91
- Honda CM 250
- Honda CM 90
- Honda CM 450
- Honda CM 400
- Honda CM 250 Custom
- Honda CM 185
- Honda CM 450 Twin Automatic
- Honda CMX 1100
- Honda CMX 250
- Honda CMX 300
- Honda CMX 500
- Honda CMX 250 Rebel
- Honda CMX 500 Rebel
- Honda CMX 1100 Rebel DCT
- Honda CMA 1100 Rebel
- Honda CMX 450 Rebel
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
Honda CM 125
Honda CM 125 to małolitrażowy motocykl klasy Soft Chopper produkowany przez japoński koncern w latach 1978-2002. Sprawdzona konstrukcja, wygląd utrzymany w stylu amerykańskich krążowników oraz mocna i oszczędna jednostka napędowa sprawiły, że był jednym z najdłużej produkowanych jednośladów w historii firmy z Hamamatsu.
Posiadał wszystko co niezbędne, aby stać się marzeniem każdego nastoletniego motocyklisty oddającego się ideologii "Easy Rider". Układ wydechowy z megafonowymi tłumikami o basowym brzmieniu, wysoko poprowadzona kierownica z szeroko rozpiętymi manetkami, mnogość chromowanych dodatków oraz zbiornik paliwa w kształcie łzy czyniły CM'a pełnoprawnym członkiem jednego z najpopularniejszych nurtów stylistycznych przełomu lat 70' i 80'. Nawet dziś, 40 lat po premierze nadal znajdują się entuzjaści, którzy chętnie dosiadają popularnego poprzednika legendarnego modelu Rebel.
CM został wyposażony w dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 124 cm³, w którego głowicy znajdziemy cztery zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu. Jednostkę napędową sprzężono z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach ze sportowego modelu Superdream oraz tradycyjnym gaźnikiem z klasycznego modelu Benly. Chłodzony powietrzem "twin" generował moc 10 KM i moment obrotowy na poziomie 9,5 Nm, co gwarantowało zadowalające przyspieszenia oraz prędkość maksymalną w granicach 95-100 km/h. Czterosuwowa budowa napędu połączona z dość niską masą własną motocykla (kiedyś oznaczało to 120 kilogramów, dziś uznawane jest w tej klasie za nadwagę) pozwalała zachować spalanie na poziomie 3 l/100 kilometrów. Spokojna charakterystyka silnika pozwalała ułożonym obieżyświatom osiągnąć jeszcze mniejsze zużycie paliwa, aczkolwiek powszechnie mówi się, że 13 litrowy zbiornik paliwa zapewniał zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Reszta konstrukcji jest typowa dla jednośladów tej klasy pojemnościowej z tamtego okresu i nie ustępuje konkurencyjnym modelom. Stalowa rama rurowa, bębnowy układ hamulcowy oraz konwencjonalne zawieszenia dobrze współgrały z osiągami czterosuwowej jednostki i pozwalały w pełni wykorzystać jej potencjał. Jak przystało na prawdziwy krążownik szos, pokonywanie dużych dystansów CM-em było komfortowe i nie męczyło nawet po kilku godzinach w siodle. Koła w rozmiarze 18 i 16 cali zostały obute w mięsiste opony, które wraz z "miękko" zestrojonymi zawieszeniami i obszerną kanapę zapewniało wygodę podróżowania na wysokim poziomie
Honda CM 125 to godny przedstawiciel swojego segmentu, który dziś może być wzorem do naśladowania dla współczesnych producentów wprowadzających do swojej oferty podobne jednoślady. Po 24 latach sprzedaży został godnie zastąpiony modelem Rebel, który dzięki dobrej bazie stał się prawdziwym hitem sprzedażowym na całym świecie.