Części motocyklowe
Honda CRF 1000 Africa Twin
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
11,61 zł
12,90 zł
Najniższa cena: 12,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 44x52x4 - S410210012010
95,34 zł
100,36 zł
Najniższa cena: 100,36 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 45x57x11 - FSD-011R
74,13 zł
82,37 zł
Najniższa cena: 82,37 zł
Zębatka przód JT JTF1370.16, 16z rozmiar 525 - JTF1370.16
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
Silikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
105,01 zł
110,54 zł
Najniższa cena: 110,54 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 (2 szt.) - MCB634
122,50 zł
128,95 zł
Najniższa cena: 128,95 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 634 SH (2 szt.) - MCB634SH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 1000 A2 Africa Twin Adventure Sport ABS 2018
- Honda CRF 1000 D2 Africa Twin Adventure Sport DCT ABS 2018
- Honda CRF 1000 L Africa Twin 2016
- Honda CRF 1000 LA Africa Twin ABS 2016
- Honda CRF 1000 LA Africa Twin ABS 2017
- Honda CRF 1000 LA Africa Twin ABS 2018
- Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS 2016
- Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS 2017
- Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS 2018
- Honda CRF 1000 LA Africa Twin ABS 2019
- Honda CRF 1000 LA2 Africa Twin Adventure Sport ABS 2019
- Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS 2019
- Honda CRF 1000 LD2 Africa Twin Adventure Sport DCT ABS 2019
- Honda CRF 1000 LA Africa Twin ABS 2020
- Honda CRF 1000 LA2 Africa Twin Adventure Sport ABS 2020
- Honda CRF 1000 LD Africa Twin DCT ABS 2020
- Honda CRF 1000 LD2 Africa Twin Adventure Sport DTC ABS 2020
- Honda CRF 1000 L Africa Twin Adventure Sports ABS 2018
Inne modele
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 110
- Honda CRF 450
- Honda CRF 150
- Honda CRF 250
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 1000
Honda CRF 1000 Africa Twin to ciężki motocykl klasy Adventure, który bezpośrednio nawiązuje do legendarnego modelu NXR750. Bazując na historii maszyny triumfującej w morderczym rajdzie Paryż-Dakar stworzono jednoślad, który sprosta najśmielszym wymaganiom użytkowników zakochanych w ciężkim terenie i dalekich podróżach. Pojemny zbiornik paliwa zapewniający ogromny zasięg, doskonałe zawieszenie o dużym skoku, wysoki prześwit, ergonomiczna pozycja za kierownicą i mocne "serce"- to cechy, które sprawiają, że hasło "Pojedź wszędzie gdzie zapragniesz", reklamujące nowy twór Hondy, nie jest pustym sloganem marketingowym.
CRF 1000 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 998 cm³. Znajdziemy w niej wiele nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych- ośmiozaworowa głowica Uni-Cam z podwójnym wałkiem rozrządu, układ kontroli momentu obrotowego HSTC, układ hamowania silnikiem i innowacyjny system wtrysku paliwa PGM-FI to tylko część z nich. Układ zasilania otrzymał elektronicznie sterowaną przepustnicę z czterema trybami pracy. Jednym z nich jest wariant "G", zapewniający maksymalną sprawność podczas ostrej jazdy off-road'owej. Chłodzony cieczą "twin" generuje moc 95 KM i moment obrotowy niespełna 100 Nm, gwarantując niezapomniane przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 180 km/h. Dysponując zbiornikiem paliwa o pojemności ponad 24 litrów motocykl jest w stanie pokonać 500 kilometrów na jednym tankowaniu. Biorąc pod uwagę fakt, że większość wyprawy w nieznane pokonujemy z dala od cywilizacji taka wartość ma kolosalne znaczenie. Od 2016 roku potencjalni nabywcy są stawiani przed trudnym wyborem pomiędzy konwencjonalną, manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach, a dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DCT. Mimo początkowej niechęci do "automatu", który według wielu miał sobie nie poradzić w terenie, takie rozwiązanie okazało się niezwykle pomocne i nie raz pokazało swoją przewagę nad standardowym "manualem".
Na jednostce napędowej technologiczne smaczki się nie kończą. Układ hamulcowy z tarczami typu Wave o średnicy 310 i 256 mm, cztero- i jednotłoczkowe zaciski hydrauliczne, dwukanałowy system przeciwpoślizgowy ABS oraz jednotłoczkowy hamulec postojowy (w wersji DCT) to zestaw który robi wrażenie. Zawieszenie kół w rozmiarze 21 i 18 cali to także klasa sama dla siebie. Z przodu widnieje widelec teleskopowy typu Upise-down o skoku 252 mm, z tyłu zaś pojedynczy element resorująco-tłumiący (amortyzator gazowy) o skoku 240 mm oparty na aluminiowym wahaczu Pro-Link. Oba komponenty pochodzą z katalogów renomowanej marki Showa i zostały wyposażone w pełen zakres regulacji napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia dobicia i odbicia. Zwieńczeniem dopracowanego podwozia są szprychowe koła z obręczami z lekkich stopów aluminium.
Badając warianty, w jakich występuje Africa Twin można dostać zawrotu głowy. Pośród nich znajdziemy modele wyposażone w sprzęgło antyhoppingowe (uniemożliwiające blokadę tylnego koła podczas gwałtownej zmiany biegów) oraz automatyczną, dwusprzęgłową skrzynię biegów DCT, którą Honda wplata w coraz więcej swoich motocykli klasy Adventure. Na liście wyposażenia opcjonalnego znajdą się także podgrzewane manetki, obszerna osłona silnika, reflektory przeciwmgłowe oraz rozbudowany system kufrów i toreb na zbiornik paliwa.
Honda CRF 1000 to flagowy motocykl turystyczny w ofercie japońskiego producenta. Doskonałe właściwości jezdne, legendarna wytrzymałość podzespołów silnika zapewniająca duży przebieg pomiędzy serwisami, ergonomiczna budowa i rozbudowana elektronika to cechy, które umilą każdą podróż. Motocykliści z całego świata długo wyczekiwali tego modelu, a kilkakrotne przekładanie premiery tylko potęgowały ciekawość następcy kultowej "Afryki". Jedno jest pewne- w kilka lat nowa Africa Twin w pełni pokazała, że jest godna nadanej nazwy. Raptem sześć sezonów wystarczyło, aby przetestować ją w piaskach pustyni, na dalekiej Syberii i bezdrożach krajów Azjatyckich. Opinie podróżników, którzy spędzili za jej sterami setki godzin i pokonali tysiące kilometrów, są zgodne. Na naszych oczach rodzi się kolejna legenda, która za sprawą najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych i innowacyjnych technologii zapewni bezawaryjność przez długie lata.