Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
36,18 zł
40,20 zł
Najniższa cena: 40,20 zł
Zębatka przód JT JTF327.14, 14z rozmiar 520 - JTF327.14
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
29,76 zł
33,07 zł
Najniższa cena: 33,07 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 29x34x25 - S410210012054
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 230
- Honda CRF 230 F 2003
- Honda CRF 230 F 2004
- Honda CRF 230 F 2005
- Honda CRF 230 F 2006
- Honda CRF 230 F 2007
- Honda CRF 230 F 2008
- Honda CRF 230 F 2009
- Honda CRF 230 F 2010
- Honda CRF 230 F 2011
- Honda CRF 230 F 2012
- Honda CRF 230 F 2013
- Honda CRF 230 L 2008
- Honda CRF 230 L 2009
- Honda CRF 230 F 2014
- Honda CRF 230 F 2015
- Honda CRF 230 F 2016
- Honda CRF 230 F 2017
- Honda CRF 230 F 2018
- Honda CRF 230 F 2019
- Honda CRF 230 L 2010
- Honda CRF 230 L 2011
- Honda CRF 230 M 2009
Inne modele
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 110
- Honda CRF 450
- Honda CRF 150
- Honda CRF 250
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 230
CRF 230 to najmniejszy motocykl motocrossowy w ofercie Hondy przeznaczony dla dorosłych użytkowników. Tak jak pozostałe modele z rodziny CRF zapewnia niezapomniane wrażenia z jazdy w wymagającym terenie oraz pozwala w sposób kontrolowany nabyć doświadczenie przed zajęciem miejsca za sterami mocniejszych jednośladów z tego segmentu.
Wielu może zaskoczyć fakt, że "230-tka" oferuje słabsze osiągi niż CRF 150. Motocykl został wyposażony w jednocylindrowy, chłodzony cieczą silnik o pojemności 223 cm³ generujący moc maksymalną 19 KM i maksymalny moment obrotowy 19 Nm. W zestawieniu z niewygórowaną masą własną 113 kilogramów gwarantuje przewidywalne przyspieszenie w każdych warunkach, co w tym modelu okazuje się ogromną zaletą. Jako maszyna dla początkujących jest w stanie spokojnie i bez niekontrolowanych sytuacji wprowadzić w świat off-road'u. W połączeniu z sześciostopniową skrzynią biegów o dość "krótkich" przełożeniach i doskonałym układem zasilania konwencjonalnym gaźnikiem pokonywanie wertepów staje się czystą przyjemnością. Bezstresowa eksploatacja to również zasługa elektrycznego rozrusznika oraz prostej budowy jednostki napędowej, której naprawa w razie ewentualnej awarii nie obciąży drastycznie portfela.
Do niewysilonej jednostki napędowej dobrano odpowiednie zawieszenia i układ hamulcowy. Przednie koło amortyzuje widelec teleskopowy typu Upside-down, a tylne- pojedynczy element resorująco-tłumiący opary na aluminiowym wahaczu. Jedynie tylny "zawias" otrzymał podstawowy zakres regulacji napięcia wstępnego sprężyny. Przez długi skok i dobre ustawienie fabryczne nie przeszkadza to podczas dynamicznej jazdy po torze, gdzie oba podzespoły dają maksimum satysfakcji podczas pokonywania kolejnych muld. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy wydaje się mocno przestarzałym rozwiązaniem, jednakże w CRF 230 całkowicie spełnia swoją rolę i pozwala skutecznie wyhamować z niewielkich prędkości rozwijanych na torach motocrossowych.
Honda CRF 230 to odpowiedni motocykl na początek off-road'owej przygody. Nisko umieszczone siedzenie także doświadczonej młodzieży, która wcześniej dosiadała np. mniejszych modeli z serii CRF, pozwoli posmakować jazdy pełnowymiarowym motocyklem.