Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
102,84 zł
114,27 zł
Najniższa cena: 114,27 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
39,35 zł
Filtr oleju K&N KN116 - KN-116
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 450
- Honda CRF 450 X 2007
- Honda CRF 450 X 2008
- Honda CRF 450 R ie 2012
- Honda CRF 450 X 2009
- Honda CRF 450 X 2010
- Honda CRF 450 X 2011
- Honda CRF 450 X 2012
- Honda CRF 450 R ie 2013
- Honda CRF 450 R 2007
- Honda CRF 450 R 2008
- Honda CRF 450 R ie 2009
- Honda CRF 450 R ie 2010
- Honda CRF 450 R ie 2011
- Honda CRF 450 R ie 2014
- Honda CRF 450 R 2015
- Honda CRF 450 R 2016
- Honda CRF 450 R 2017
- Honda CRF 450 R 2018
- Honda CRF 450 RE 2016
- Honda CRF 450 RX 2017
- Honda CRF 450 RX 2018
- Honda CRF 450 X 2013
- Honda CRF 450 X 2014
- Honda CRF 450 XRL 2016
- Honda CRF 450 L 2019
- Honda CRF 450 R 2019
- Honda CRF 450 R 2020
- Honda CRF 450 RX 2019
- Honda CRF 450 RX 2020
- Honda CRF 450 X 2015
- Honda CRF 450 X 2016
- Honda CRF 450 X 2017
- Honda CRF 450 X 2018
- Honda CRF 450 L 2020
- Honda CRF 450 R Red Moto 2020
- Honda CRF 450 RX Red Moto 2020
- Honda CRF 450 RX Supermoto Red Moto 2020
- Honda CRF 450 XR Red Moto 2020
- Honda CRF 450 XR Supermoto Red Moto 2020
- Honda CRF 450 R 2002
- Honda CRF 450 R 2003
- Honda CRF 450 R 2004
- Honda CRF 450 R 2005
- Honda CRF 450 R 2006
- Honda CRF 450 X 2005
- Honda CRF 450 X 2006
- Honda CRF 450 R 2021
- Honda CRF 450 XRL Enduro 2015
- Honda CRF 450 RX Supermoto 2018
- Honda CRF 450 R 2022
- Honda CRF 450 R-S 2022
- Honda CRF 450 RL 2022
- Honda CRF 450 RL 2021
- Honda CRF 450 X 2019
- Honda CRF 450 L 2021
- Honda CRF 450 RWE Works Edition 2020
- Honda CRF 450 RWE Works Edition 2019
- Honda CRF 450 RWE Works Edition 2023
- Honda CRF 450 RWE Works Edition 2022
- Honda CRF 450 RWE Works Edition 2021
- Honda CRF 450 RX 2023
- Honda CRF 450 RX 2022
- Honda CRF 450 RX 2021
- Honda CRF 450 R 2023
- Honda CRF 450 R 50th Anniversary 2023
- Honda CRF 450 RL 2023
- Honda CRF 450 R-S 2023
- Honda CRF 450 X 2021
- Honda CRF 450 X 2022
- Honda CRF 450 X 2023
- Honda CRF 450 X 2020
Inne modele
- Honda CRF 1100 Africa Twin
- Honda CRF 230
- Honda CRF 300
- Honda CRF 80
- Honda CRF 50
- Honda CRF 125
- Honda CRF 110
- Honda CRF 150
- Honda CRF 250
- Honda CRF 1000 Africa Twin
- Honda CRF 70
- Honda CRF 400 Red Moto
- Honda CRF 100
- Honda CRF-E 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
Honda CRF 450
Honda CRF 450 to motocykl przeznaczony dla bardzo doświadczonych motocyklistów, którzy chcieliby spróbować swoich sił na zawodach w najcięższej klasie MX1. Bezwzględna "450-tka" dysponuje wszystkim, aby zaprowadzić użytkowników na najwyższe miejsce podium.
CRF 450 wyposażono w jednocylindrową, chłodzoną cieczą jednostkę napędową o pojemności 449 cm³, generującą niebotyczną moc 51 KM i moment obrotowy przekraczający wartość 45 Nm. Tak jak pozostałe modele z serii CRF, wersja 450 spełnia rygorystyczne wytyczne normy emisji spalin Euro 4. W głowicy (Uni-Cam) czterosuwowego singla znajdziemy cztery zawory sterowane podwójnym wałkiem rozrządu, a rolę układu zasilania pełni nowoczesny, elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-FI. Dzięki temu jednostka cechuje się wysoką kulturą pracy, a zużycie paliwa satysfakcjonuje nawet najbardziej oszczędnych motocyklistów. Na niespełna 7,5 litrowym zbiorniku CRF pokona dystans prawie 200 kilometrów na jednym tankowaniu, co w motocyklu tej klasy jest jak najbardziej zadowalającym wynikiem. Gdy do takiego zestawu dorzucimy precyzyjną, sekwencyjną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach oraz rozrusznik elektryczny otrzymamy maszynę stworzoną do rozgramiania rywali na torze. Osadzenie lekkiego i zwartego silnika w aluminiowej ramie poskutkowało niebywale niską masą własną, która w tym segmencie liczy się równie mocno jak osiągi. Dosiadanie niespełna 110 kilogramowego jednośladu dysponującego mocą ponad 50 KM to doświadczenie, które z pewnością na długo zapadnie w pamięć.
Przy tak energicznej jednostce napędowej nie mogło zabraknąć doskonałego podwozia, które sprostałoby ogromnemu potencjałowi. Zawieszenie Upside-down i Monoshock (oparte na wahaczu typu Pro-Link) z oferty renomowanej firmy Showa posiada pełen zakres regulacji (napięcie wstępne sprężyny, tłumienie dobicia i odbicia), układ hamulcowy składa się z dwóch tarcz o średnicy 240 mm oraz dwu- i jednotłoczkowych zacisków hydraulicznych, a szprychowe koła w rozmiarze 21 i 19 cali zostały w całości wykonane z aluminium. Motocykl został fabrycznie wyposażony w terenowe opony Dunlop MX3S.
Honda przygotowała dla właścicieli CRF 450 kilka udogodnień. Fabryczny amortyzator skrętu, trzystopniowy system kontroli startu HRC i regulowana kierownica Renthal Fatbar nie tylko dają "fory" początkującym, ale także poprawiają właściwości jezdne w rękach zawodowców.
Posiadając motocykl wyczynowy warto zadbać o odpowiedni, a przede wszystkim bieżący serwis. Tylko wtedy użytkownicy będą mogli w pełni wykorzystać możliwości jednostki napędowej, ponieważ to głównie przy niej będą mili najwięcej pracy. Producent przewiduje wymianę łańcucha napędowego i zębatek co 7,5 motogodziny, tłoka i pierścieni tłokowych co 15 motogodzin oraz tłoka, pierścieni i sworznia co 30 motogodzin. Wizja wydatków na rekomendowane części może wywołać panikę, jednakże trzeba pogodzić się z myślą, że wybierając jednoślad tego typu koszty zakupu to nie wszystko, co przyjdzie nam wydać na zabawę w terenie. Gdy zaniedbamy wymianę poszczególnych podzespołów konstrukcja zacznie się sypać, co przełoży się na mniejszą sprawność na torze oraz spowoduje problemy przy odsprzedaży. Podstawowa wersja CRF 450 to wydatek rzędu 40 tys. Złotych. Jeśli dodamy do tego porządny zestaw ochraniaczy i odpowiednie obuwie oraz koszt wspomnianego serwisu okaże się, że jazda off-road'owa to droga zabawa, lecz z pewnością warta każdych pieniędzy.