Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
132,90 zł
Komplet łożysk główki ramy JMT
30,15 zł
33,50 zł
Najniższa cena: 33,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 27x39x10,5 - P40FORK455080
17,98 zł
Filtr oleju JMP - 7232593
22,41 zł
24,90 zł
Najniższa cena: 24,90 zł
Zębatka przód JT JTF1256.15, 15z rozmiar 420 - JTF1256.15
18,59 zł
Łożysko 6203 SKF - 6203
21,42 zł
23,80 zł
Najniższa cena: 23,80 zł
Zębatka przód JT JTF1256.13, 13z rozmiar 420 - JTF1256.13
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Zębatka przód JT JTF1256.14, 14z rozmiar 420 - JTF1256.14
49,37 zł
Zestaw naprawczy linki JMP
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CRF 70
- Honda CRF 70 F 2012
- Honda CRF 70 F 2005
- Honda CRF 70 F 2006
- Honda CRF 70 F 2007
- Honda CRF 70 F 2010
- Honda CRF 70 F 2011
- Honda CRF 70 F 2008
- Honda CRF 70 F 2009
- Honda CRF 70 F 2004
Honda CRF 70
Gdy młody adept jazdy offroad'owej pozostawi za sobą pierwszy ślad na CRF 50 po pewnym czasie nadchodzi czas zmiany na mocniejszą maszynę. Jeśli jednak nie czuje się na siłach, aby dosiadać "110-tkę" o dużo większych osiągach, Honda przygotowała model przejściowy- CRF 70.
Większość rozwiązań konstrukcyjnych "70-tka" dzieli z najmniejszym modelem z gamy, aczkolwiek oferuje o niebo lepsze doznania podczas dynamicznej jazdy. Motocykl wyposażono w powiększoną jednostkę napędową o pojemności 72 cm³, której moc maksymalna wzrosła do zadowalających 5 KM. Pozwoli to nie tylko na większą prędkość maksymalną, ale także na dużo lepsze przyspieszenia, czego efektem będzie co raz mniejszy czas pokonywanego okrążenia. Wraz ze wzrostem mocy także masa własna poszła w górę, lecz 63 kilogramy to zbyt mało, aby spowolnić CRF. Najważniejsze jest jednak to, że w większym modelu zachowano prostą budowę silnika i łatwość obsługi. W głowicy "singla" znajdziemy dwa zawory i pojedynczy wałek rozrządu, w układzie zasilania klasyczny gaźnik, a nieodłącznym elementem trzystopniowej skrzyni biegów nadal jest automatyczne sprzęgło.
Dla lepszego prowadzenia na grząskim podłożu zastosowano koła w rozmiarze 14 (przód) i 12 (tył) cali, które w stosunku do mniejszego brata z rodziny CRF diametralnie polepszyły właściwości jezdne. W układzie hamulcowym i zawieszeniach nie przeprowadzano zbędnych zmian. Dwa bębny o średnicy 80 mm świetnie radzą sobie z możliwościami i masą jednośladu, zaś widelec teleskopowy Upside-down i tylny "zawias" typu Monoshock efektywnie spełniają swoją rolę na wybojach.
Nie można jednak zapomnieć, że małe modele z serii CRF to przede wszystkim dopracowane "narzędzia" do nauki jazdy dla najmłodszych motocyklistów. Dlatego też równie ważna, jak mocny silnik czy dobre zawieszenie, jest ergonomiczna budowa jednośladu. Nisko umieszczone siedzisko, optymalne rozmieszczenie podnóżków, wyprostowana pozycja za kierownicą oraz miękkie siodło to wymagania, które powinna spełnić każda maszyna dla początkujących. Honda ma do zaoferowania jeszcze więcej i właśnie dzięki temu stała się liderem wśród producentów terenowych jednośladów klasy mini-bike.