Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
119,64 zł
125,94 zł
Najniższa cena: 125,94 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
45,07 zł
Czujnik sprzęgła JMT Honda
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
Silikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
53,31 zł
56,12 zł
Najniższa cena: 56,12 zł
Komplet naprawczy siłownika sprzęgła Tourmax - CCK-103
76,48 zł
80,50 zł
Najniższa cena: 80,50 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901
35,42 zł
Linka prędkościomierza
21,61 zł
Łożysko 6204 SKF
220,02 zł
231,60 zł
Najniższa cena: 231,60 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej tył Tourmax MSR-106 - MSR-106
78,43 zł
82,56 zł
Najniższa cena: 82,56 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej Tourmax MSB-114 - MSB-114
Posiadamy Części motocyklowe do Honda GL 1500 Goldwing
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1991
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1992
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1993
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1994
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1995
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1996
- Honda GL 1500 A Goldwing Aspencade 1997
- Honda GL 1500 Goldwing 1988
- Honda GL 1500 Goldwing 1989
- Honda GL 1500 Goldwing 1990
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1991
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1992
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1993
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1994
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1995
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1996
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1997
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1998
- Honda GL 1500 SE Goldwing 1999
- Honda GL 1500 SE Goldwing 2000
Honda GL 1500
Gdy w 1975 roku na rynku pojawiła się pierwsza generacja modelu Gold Wing pozostałe flagowe marki podjęły wzmożone wysiłki, aby jak najszybciej stworzyć dobrego konkurenta, który skutecznie ukróci sukces Hondy. W kolejnych latach motocyklowy świat przeżył napływ luksusowych krążowników o dużych pojemnościach skokowych. Kawasaki wypuściło sześciocylindrowy model ZN 1300 Voyager, za ciosem poszła Yamaha z XVZ 1200 Venture oraz Suzuki z GV 1400 Cavalcade.
Gdy marketingowcy i konstruktorzy z Hamamatsu poczuli zagrożenie ze strony nacierających rywali zdecydowano na gruntowną modernizację serii GL. I tak powstała druga generacja Gold Winga zaprezentowana w 1988 roku, która w trakcie 13 lat produkcji nie znalazła sobie godnego rywala. Motocykl był ponadprzeciętnie innowacyjny, zebrano w nim doświadczenia z kilkunastu lat obecności GL z najnowszymi nowinkami ze świata technologii. Największe emocje budził nowy sześciocylindrowy silnik w układzie bokser o pojemności 1520 cm ³. Bazą dla wykorzystanej jednostki napędowej było serce prototypowego GL-a o nazwie M1 z 1972 roku. Pozostawiono w nim wiele początkowych rozwiązań (napęd rozrządu paskami zębatymi, liczba zaworów przypadających na jeden cylinder, skrzynia biegów pod wałem korbowym etc.), aczkolwiek zastosowano układ zasilania stworzony od podstaw podczas procesu projektowania. Postawiono na dwa tradycyjne gaźniki umieszczone po obu stronach jednostki. Ogromną ciekawostką GL 1500 była pięciostopniowa skrzynia biegów z obecnym wstecznym przełożeniem, które napędzał zmodyfikowany alternator. To co przede wszystkim zadziwiało w tej jednostce, to kolosalny moment obrotowy i wysoka kultura pracy. W parze z mocniejszym silnikiem szło ulepszone podwozie i nadwozie. Stalowa rama została wzmocniona, układ hamulcowy na obu osiach został zintegrowany, a rozbudowane owiewki zapewniały lepszą aerodynamikę i ochronę przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Druga generacja Gold Winga zyskała także na płaszczyźnie komfortu. Wysoka przednia szyba otrzymała regulację, pojawiło się radio z miejscem na kasety i tempomat, podnóżki były regulowane, a podczas upałów czy przymrozków użytkownicy mogli wybrać zimne lub ciepłe powietrze wydobywające się z nawiewów. Przednie oświetlenie otrzymało pionową regulację położenia oraz system doświetlania zakrętów.
Seria GL niewątpliwie przyniosła Hondzie wielkie wyrazy uznania i poszerzające się grono fanów dalekiej turystyki w jak najlepszym wydaniu. Mimo że motocykl był o 30% cięższy od swojego poprzednika oraz kilkukrotnie droższy to nie miało to większego znaczenia na końcowe wyniki sprzedaży i uznanie w motocyklowym światku. Najważniejsze jest jednak to, że oferowała poziom luksusu i komfortu jak żaden inny równolegle produkowany motocykl. Jeśli ktoś dziś chciałby posmakować wykwintnego stylu jazdy z przełomu tysiącleci ma do tego fenomenalną szansę. Używane Gold Wingi trzeciej generacji nadal trzymają swoją cenę, aczkolwiek drugogeneracyjne GL 1500 w przyzwoitym stanie można wyrwać za sumę odpowiadającą nowym "125-tkom" wątpliwej produkcji chińskiej.