Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
287,10 zł
319,00 zł
Najniższa cena: 319,00 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 296 HH komplet - FA296HH
Posiadamy Części motocyklowe do Honda GL 1800 Goldwing
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2008
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2009
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2010
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2011
- Honda GL 1800 Goldwing 2012
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2012
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag 2007
- Honda GL 1800 Goldwing 2008
- Honda GL 1800 Goldwing 2006
- Honda GL 1800 Goldwing 2007
- Honda GL 1800 Goldwing 2009
- Honda GL 1800 Goldwing 2010
- Honda GL 1800 Goldwing 2011
- Honda GL 1800 A Goldwing 2002
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2013
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2013
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2014
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2015
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2016
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2018
- Honda GL 1800 B Goldwing/F6B/Bagger ABS 2013
- Honda GL 1800 B Goldwing/F6B/Bagger ABS 2014
- Honda GL 1800 B Goldwing/F6B/Bagger ABS 2015
- Honda GL 1800 B Goldwing/F6B/Bagger ABS 2016
- Honda GL 1800 B Goldwing Tour ABS 2018
- Honda GL 1800 C Goldwing/F6C/Valkyrie ABS 2014
- Honda GL 1800 C Goldwing/F6C/Valkyrie ABS 2015
- Honda GL 1800 DA Goldwing Tour DCT ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2011
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2011
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2017
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2019
- Honda GL 1800 B Goldwing Tour ABS 2019
- Honda GL 1800 C Goldwing/F6C/Valkyrie ABS 2016
- Honda GL 1800 DA Goldwing Tour DCT ABS 2019
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2020
- Honda GL 1800 B Goldwing Tour ABS 2020
- Honda GL 1800 BD Goldwing DCT ABS 2020
- Honda GL 1800 DA Goldwing Tour DCT Airbag ABS 2020
- Honda GL 1800 A Goldwing ABS 2001
- Honda GL 1800 A Goldwing ABS 2003
- Honda GL 1800 A Goldwing ABS 2004
- Honda GL 1800 A Goldwing ABS 2005
- Honda GL 1800 Goldwing Tour ABS 2021
- Honda GL 1800 DA Goldwing DCT ABS 2021
- Honda GL 1800 Goldwing 30th Anniversary ABS 2005
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2006
- Honda GL 1800 Goldwing Airbag Navi ABS 2006
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2007
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2008
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2009
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2010
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2012
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2014
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2015
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2016
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2017
- Honda GL 1800 Goldwing DCT ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag Navi ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing Tour Deluxe ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing Tour Navi ABS 2018
- Honda GL 1800 Goldwing DCT ABS 2019
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag ABS 2019
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag Navi ABS 2019
- Honda GL 1800 Goldwing ABS 2021
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT ABS 2021
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag ABS 2021
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag Navi ABS 2021
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT ABS 2020
- Honda GL 1800 Goldwing Tour DCT Airbag Navi ABS 2020
Inne modele
- Honda GL 1500
- Honda GL 650
- Honda GL 500
- Honda GL 1800
- Honda GL 1100
- Honda GL 1200
- Honda GL 1200 Goldwing
- Honda GL 1000
- Honda GL 400
- Honda GL 1000 Goldwing
- Honda GL 650 Silverwing
- Honda GL 500 Silverwing
- Honda GL 1500 Goldwing
- Honda GL 1500 Valkyrie F6C
- Honda GL 1100 Goldwing [owiewka]
- Honda GL 1100 Goldwing
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
Honda GL 1800
Honda GL 1800 to trzecia generacja motocykli turystycznych z legendarnej serii Gold Wing. Jednoślady które od zawsze były synonimem luksusu i komfortu jazdy w 2001 roku doczekały się nowego wcielenia i również tym razem nie znalazły wśród ofert innych producentów żadnej konkurencji. Gama GL od dziesięcioleci zadziwia jakością wykonania, wyposażeniem i innowacyjnymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi tworząc segment do którego żaden koncern nie ośmielił jeszcze aspirować.
Mimo ogromnych gabarytów i jeszcze większej masy własnej Gold Wing to motocykl zaskakująco zwinny i kompaktowy. Oczywiście nie w takim stopniu, aby służyć w codziennej eksploatacji, jednakże przeciskanie się przez kolejne miasta podczas długich eskapad nie stanowi dla niego najmniejszego problemu. Co najważniejsze, jest to maszyna o bezkonkurencyjnym poziomie komfortu i bezpieczeństwa jazdy, które utrzymuje na stałym pułapie niezależnie od warunków na drodze i pogody. Użytkownicy GL-a mają do dyspozycji elektryczny wsteczny bieg, podgrzewane manetki i słusznych rozmiarów kanapę, wysoką szybę o zmiennej wysokości z regulowanym wlotem powietrza przynoszącym ulgę w upalne dni, kufry boczne i centralny o pojemności bagażnika przeciętnego sedana, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy, system audio z sześcioma głośnikami, radio, tempomat oraz nawiew ciepłego powietrza na nogi. Znalazło się także miejsce dla rozbudowanej nawigacji oraz systemu ABS. Tak naprawdę lista wyposażenia flagowego krążownika Hondy nie ma końca, co więcej producent posiada obszerną bazę osprzętu akcesoryjnego.
Jak przystało na motocykl za cenę ponad 100 tyś. złotych wszystko wykonane jest na jak najwyższym poziomie. Spasowanie elementów rozbudowanego nadwozia, szczelność seryjnych kufrów czy skomplikowany osprzęt kierownicy nawet podczas wieloletniego użytkowania nie pozwala na wytknięcie nawet jednego błędu. Radości z jazdy nie zakłóci także działanie sprzęgła, skrzyni biegów czy dźwigni hamulców. Mimo że przenoszą one ogromne siły i przeciążenia wszystko działa delikatnie i precyzyjnie, bez nieprzyjemnych dźwięków czy zgrzytów. Nie trzeba także się martwić o długowieczność wszystkich podzespołów, bowiem zostały one stworzone do wielopokoleniowego kręcenia ogromnych przebiegów. Honda nie mogła przecież pozwolić sobie na fuszerkę w jednym ze swoich flagowych produktów, o czym świadczy choćby brak jakichkolwiek akcji serwisowych i ogólne uznanie wśród motocyklistów z całego świata.
Waga ponad 410 kilogramów wraz z rozpoczęciem jazdy znika i nie pozwala odczuć ociężałości japońskiego długodystansowca. Głównie za sprawą nisko umieszczonego sześciocylindrowego silnika, który stanowi większość masy pojazdu, choć przemyślany rozkład reszty podzespołów także korzystnie wpływa na stabilność i poręczność maszyny. Przy niskich prędkościach lub podczas manewrów na postoju nawet niedoświadczony jeździec nie będzie miał problemów z realizacją swoich zamierzeń, bowiem balansowanie nim jest czysto intuicyjne. Kolejnym atutem jest nisko osadzona kanapa, dzięki czemu Gold Wing sprawdzi się w rękach niższych jeźdźców. Chłodzony cieczą bokser posiada nieskończone pokłady mocy i momentu obrotowego. Przy każdej prędkości obrotowej kierowca cały czas ma pod ręką ujarzmionego potwora, który liniowo oddaje swoją energię. Gdy połączymy to z niezwykle elastyczną skrzynią biegów otrzymamy idealnego kompana na długie dystanse. A gdy poza granicami naszego kraju przyjdzie ochota na większe emocje, ten kolos rozpędzi się do ponad 200 km/h.
Nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne pozwoliły zmniejszyć masę motocykla i wznieść na wyżyny bezpieczeństwo jazdy. Tłoczona rama została w całości wykonana z lekkiego aluminium, po raz pierwszy w jednośladzie pojawiła się poduszka powietrzna kierowcy, a przednie zawieszenie otrzymało system Anti-Dive, który zapobiegał nurkowaniu koła podczas hamowania. Tylne zawieszenie oparte na jednoramiennym wahaczu Pro-Arm posiadało szeroki zakres regulacji, a zmiana charakterystyki odbywała się za pomocą elektronicznego systemu sterowanego za pomocą guzika na kierownicy. Gold Wing dzięki elektronicznej blokadzie zapłonu i centralnym zamkom kufrów otwieranych pilotem był także niełatwym kąskiem dla złodziei.
Czy zatem trzecia generacja serii GL ma jakieś wady? Owszem, ma. Zaliczyć do nich można niewątpliwie kolosalną cenę nowego modelu oraz duże koszty eksploatacyjne, bowiem opony przy tej masie zużywają się w zatrważającym tempie. Niektórych jeźdźców przerazić może także masa i gabaryty, a nieliczni posiadacze narzekają czasem na wibracje kierownicy doskwierające na dłuższych dystansach. Jednak jeśli ktoś szuka bezawaryjnego towarzysza do transkontynentalnych przygód i nie ogranicza go zasobność portfela, to nie mógł trafić pod lepszy adres.