Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 480
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
23,31 zł
25,90 zł
Najniższa cena: 25,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 31x43x10,3 - P40FORK455015
(7)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
-15%
80,31 zł
94,48 zł
Najniższa cena: 94,48 zł
Łańcuch napędowy RK 428 HSB 126 otwarty z zapinką - 428HSB-126-CL
(10)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
25,99 zł
Łożysko 6301 2RS SKF - 6301 2RSH
-5%
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
(3)
-20%
65,58 zł
81,98 zł
Najniższa cena: 81,98 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 120 otwarty z zapinką - DID420D-120
(46)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda MTX 80
- Honda MTX 80 C 1983
- Honda MTX 80 C 1984
- Honda MTX 80 C 1982
- Honda MTX 80 R2 1987
- Honda MTX 80 RS 1983
- Honda MTX 80 RS 1984
- Honda MTX 80 RS 1985
- Honda MTX 80 RS 1986
- Honda MTX 80 R2 1988
- Honda MTX 80 R2 1989
- Honda MTX 80 R2 1990
- Honda MTX 80 RF 1983
- Honda MTX 80 RF 1984
- Honda MTX 80 RF 1985
Honda MTX 80
Honda MTX 80 to małolitrażowy motocykl klasy enduro, produkowany przez japoński koncern w latach 1982-1987. Niezwykle lekka konstrukcja, mocny silnik dwusuwowy i dopracowane podwozie przygotowane na ostrą jazdę w terenie - to te cechy sprawiły, że model MTX 80 poważnie zagroził Yamasze DT 80, która wtedy była liderem w tej klasie pojemnościowej.
Honda MTX 80 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 79 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 6,2 KM przy 6500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 6,8 Nm przy 6000 obr./min, co przy masie na poziomie 87 kilogramów umożliwia dynamiczne przyspieszenia i jazdę z prędkością nawet 100 km/h. Serce modelu MTX 80 zasilane jest klasycznym gaźnikiem, za zapłon odpowiada TCI, a start umożliwia rozrusznik nożny (kickstarter). Moc i moment obrotowy przenoszone są na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Dwusuwowa 80-tka ma swój apetyt na paliwo, dlatego znajdujący się na pokładzie zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów wystarcza na pokonanie raptem 200 kilometrów.
Szkieletem Hondy MTX 80 jest stalowa rama rurowa o budowie podwójnej kołyski i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Szybką jazdę w terenie umożliwia zawieszenie o dużym skoku i wydajny, choć archaiczny, bębnowy układ hamulcowy. Za amortyzację kół odpowiada klasyczny widelec teleskopowy o skoku 200 mm i centralna kolumna z amortyzatorem olejowym w systemie Pro-Link o skoku 170 mm. Honda MTX 80 porusza się na szprychowych kołach o średnicy 21 i 18 cali, które obuto w opony terenowe o rozmiarach 2.50-21 i 3.25-18 (przód/tył).