check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda NC 750

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 2574
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Filtr oleju HifloFiltro HF 116 - HF116 -15%

14,48 zł

17,04 zł

Najniższa cena: 17,04 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 116 - HF116

stars    (5)
Świeca zapłonowa NGK CR6HSA - CR6HSA -10%

15,84 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Świeca zapłonowa NGK CR6HSA - CR6HSA

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 113 Honda  - HF113 -15%

13,35 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 113 Honda - HF113

stars    (7)
Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15 -10%

20,09 zł

22,32 zł

Najniższa cena: 22,32 zł

Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15

stars    (10)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009 -5%

83,41 zł

87,80 zł

Najniższa cena: 87,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009

stars    (11)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058 -10%

22,13 zł

24,59 zł

Najniższa cena: 24,59 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah WM Motor WTZ14S YTZ14S
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034 -10%

31,76 zł

35,29 zł

Najniższa cena: 35,29 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CPR7EA-9 Honda PCX 125 CBF 125 Kawasaki VN 900 Yamaha YFM 700 XVS 950 - CPR7EA9 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 084 TT (2 szt.) - FA084TT -10%

63,89 zł

70,99 zł

Najniższa cena: 70,99 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 084 TT (2 szt.) - FA084TT

Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114 -20%

135,55 zł

169,44 zł

Najniższa cena: 169,44 zł

Łańcuch napędowy DID 520 114 otwarty z zapinką - DID520-114

stars    (7)
Filtr oleju HifloFiltro HF 111 Honda  - HF111 -15%

16,58 zł

19,50 zł

Najniższa cena: 19,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 111 Honda - HF111

stars    (6)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Szczęki hamulcowe EBC 303 - H303 -10%

49,23 zł

54,70 zł

Najniższa cena: 54,70 zł

Szczęki hamulcowe EBC 303 - H303

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 375 (2 szt.) - FA375 -10%

66,10 zł

73,44 zł

Najniższa cena: 73,44 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 375 (2 szt.) - FA375

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 196 (2 szt.) - FA196

stars    (5)
Klocki hamulcowe EBC FA 343 (2 szt.) - FA343 -10%

61,35 zł

68,17 zł

Najniższa cena: 68,17 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 343 (2 szt.) - FA343

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R -10%

102,84 zł

114,27 zł

Najniższa cena: 114,27 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 185 R (2 szt.) - FA185R

Szczęki hamulcowe EBC 352 - H352 -10%

55,54 zł

61,71 zł

Najniższa cena: 61,71 zł

Szczęki hamulcowe EBC 352 - H352

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2 -10%

31,05 zł

34,50 zł

Najniższa cena: 34,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 257/2 SFA (2 szt.) - SFA257/2

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11.2 Ah JMT YTZ14S WPZ14S

stars    (7)
Szczęki hamulcowe EBC 303 WG - H303G -10%

50,38 zł

55,98 zł

Najniższa cena: 55,98 zł

Szczęki hamulcowe EBC 303 WG - H303G

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 140 (2 szt.) - FA140

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CR6HIX irydowa - CR6HIX -10%

61,47 zł

68,30 zł

Najniższa cena: 68,30 zł

Świeca zapłonowa NGK CR6HIX irydowa - CR6HIX

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda NC 750

  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2014
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2016
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2017
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2018
  • Honda NC 750 J NM4 Vultus DCT ABS 2014
  • Honda NC 750 J NM4 Vultus DCT ABS 2017
  • Honda NC 750 SA ABS 2014
  • Honda NC 750 SA ABS 2015
  • Honda NC 750 SA ABS 2016
  • Honda NC 750 SA ABS 2017
  • Honda NC 750 SA ABS 2018
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2014
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2016
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2017
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2018
  • Honda NC 750 XA ABS 2014
  • Honda NC 750 XA ABS 2016
  • Honda NC 750 XA ABS 2017
  • Honda NC 750 XA ABS 2018
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2014
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2016
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2017
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2018
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2015
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2019
  • Honda NC 750 J NM4 Vultus DCT ABS 2015
  • Honda NC 750 J NM4 Vultus DCT ABS 2016
  • Honda NC 750 SA ABS 2019
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2015
  • Honda NC 750 SD DCT ABS 2019
  • Honda NC 750 XA ABS 2015
  • Honda NC 750 XA ABS 2019
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2015
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2019
  • Honda NC 750 D Integra ABS 2020
  • Honda NC 750 SA ABS 2020
  • Honda NC 750 SD DTC ABS 2020
  • Honda NC 750 XA ABS 2020
  • Honda NC 750 XD DTC ABS 2020
  • Honda NC 750 X ABS 2021
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2021
  • Honda NC 750 D Integra DCT ABS 2020
  • Honda NC 750 S 2014
  • Honda NC 750 S 2015
  • Honda NC 750 S 2016
  • Honda NC 750 X 2014
  • Honda NC 750 X 2015
  • Honda NC 750 X 2016
  • Honda NC 750 X 2017
  • Honda NC 750 X DCT ABS Police 2015
  • Honda NC 750 X DCT ABS Police 2016
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2023
  • Honda NC 750 XD DCT ABS 2022
  • Honda NC 750 X ABS 2023
  • Honda NC 750 X ABS 2022
  • Honda NC 750 D Integra S DCT ABS 2014
  • Honda NC 750 NM4 Vultus ABS 2017
  • Honda NC 750 NM4 Vultus ABS 2018

Honda NC 750 S

Części motocyklowe

Honda NC 750 S to kompaktowy motocykl klasy naked stworzony z myślą o codziennej eksploatacji w zatłoczonym mieście. Smukła sylwetka, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT (jako jedna z opcji), mocna, ale też oszczędna jednostka napędowa i duży zasięg na jednym tankowaniu to zalety, którym nie oprze się żaden amator wędrówek po betonowej dżungli.

Model NC 750 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 745 cm³. Chłodzony cieczą twin posiada ośmiozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu i wałek wyrównoważający, które przyczyniają się do wysokiej kultury pracy i dają pewność przyjemnego użytkowania bez odczuwania zbędnych wibracji. Dzięki zasilaniu elektronicznym systemem wtrysku paliwa PGM-Fi uzyskano spalanie na poziomie 3,5 l/ 100 kilometrów (cykl mieszany na załączonym trybie D), co przy zbiorniku paliwa o pojemności ponad 14 litrów gwarantuje zasięg około 400 kilometrów na jednym tankowaniu. Dla użytkowników nastawiających się na codzienną eksploatację taka wartość będzie w pełni satysfakcjonująca, tym bardziej, że nie wyklucza ona dynamicznej jazdy. Moc maksymalna 55 KM i maksymalny moment obrotowy 68 Nm zapewnią natychmiastowe przyspieszenia i żwawą reakcję na ruch manetki gazu. Miłym zaskoczeniem na trasie będzie prędkość maksymalna ponad 180 km/h, która w pełni pozwoli korzystać z uroków pokonywanych dróg bez wygórowanych ograniczeń prędkości.

W ofercie Hondy model NC 750 S występuje w dwóch wariantach, które różnią się od siebie rodzajem zastosowanej przekładni. Pierwszym z nich jest tradycyjna, manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach współpracująca z ręcznie sterowanym sprzęgłem. Klasyczne rozwiązanie zapewni intuicyjną i precyzyjną obsługę nawet w rękach początkujących motocyklistów. Drugim jest innowacyjne DCT, czyli dwusprzęgłowa przekładnia automatyczna (Dual Clutch Transmission). Mimo początkowych wątpliwości, czy taki typ skrzyni biegów sprawdzi się w pełnoprawnym motocyklu, obecnie jest to zaskakująco chętnie wybierane rozwiązanie wśród użytkowników z całego świata. Podczas jazdy kierowca nie musi sobie zaprzątać głowy zmianą biegów i obsługą sprzęgła, a zaawansowana elektronika sama zadecyduje w którym momencie zredukować lub zwiększyć przełożenie. Dzięki dwóm sprzęgłom sama zmiana jest niemalże niezauważalna i niesamowicie szybka, co w tego typu jednośladzie sprawdza się znakomicie. Co prawda, NC 750 S ze skrzynią DCT jest prawie 4 tys. droższy od bazowego modelu, jednakże czy jest to zbyt wysoka cena za odrobinę luksusu? Bynajmniej, co potwierdza porównywalna sprzedaż obu wariantów (biorąc pod uwagę rynek ogólnoświatowy, w Polsce nadal góruje konwencjonalny manual).

Szkieletem konstrukcji jest stalowa rama typu Diamant, będąca wytrzymałym i sztywnym oparciem dla pozostałych podzespołów podwozia. W skład zawieszenia wchodzi masywny widelec teleskopowy (golenie o średnicy 41 mm) i pojedynczy amortyzator z siedmiostopniową regulacją napięcia wstępnego sprężyny, który oparto na stalowym wahaczu typu Pro-Link. Optymalne zestrojenie z naciskiem na komfort i zadowalający skok zawieszeń (135 mm z przodu i 150 mm z tyłu) dają pewność, że zarówno w mieście jak i na trasie podróżowanie będzie czystą przyjemnością. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się efektywny układ hamulcowy z dwukanałowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas gwałtownego hamowania w złych warunkach. Na przedniej osi znajdziemy dwie tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 320 mm i dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne z klockami hamulcowymi ze spieków metali, zaś na tylnej pojedynczą, nieco mniejszą, bo 240 milimetrową tarczę typu Wave i zacisk dwutłoczkowy. Taki zestaw w maszynie o masie własnej 217 kilogramów zapewnia krótką drogę hamowania i pełną skuteczność niezależnie od sytuacji napotkanych podczas jazdy. Warto zaznaczyć, że model NC 750 S porusza się na ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium, które zapewniają niską masę nieresorowaną, a w efekcie- łatwe prowadzenie i zwinność podczas powolnych manewrów.

Kilka wersji kolorystycznych, nowoczesny design, agresywna stylistyka i ponadczasowe proporcje- tak prezentuje się NC 750 S, który z tak niską ceną ma szansę stać się prawdziwym bestsellerem na ogólnoświatowym rynku.