Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 471
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
-5%
119,64 zł
125,94 zł
Najniższa cena: 125,94 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
-5%
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
(2)
-5%
55,96 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
-5%
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NES 125 @ Arobase
- Honda NES 125 @ Arobase 2000
- Honda NES 125 @ Arobase 2003
- Honda NES 125 @ Arobase 2004
- Honda NES 125 @ Arobase 2005
- Honda NES 125 @ Arobase 2006
- Honda NES 125 @ Arobase 2001
- Honda NES 125 @ Arobase 2002
Honda NES 125 @
Honda NES 125 @ to małolitrażowy skuter miejski, produkowany w japońskich fabrykach od 2006 roku. Kompaktowe wymiary, łatwość prowadzenia i nowoczesna stylistyka połączone z dopracowaną konstrukcją i legendarną już jakością wykonania Hondy zapewniły NES 125 @ dużą popularność wśród motocyklistów. Niezależnie od wieku i potrzeb - dojazdów do pracy lub szkoły - Honda całkowicie spełniała potrzeby miejskich motocyklistów.
Honda NES 125 @ została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania (średnica gardzieli - 26 mm, typ gaźnika - VK), rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu) oraz cyfrowy zapłon CDI. Serce Hondy przenosiło osiągi na tylne koło za pomocą sprawdzonego, dobrze znanego układu - automatycznej przekładni CVT, której bezobsługowa konstrukcja zdobyła sympatię motocyklistów z całego świata. Niewielki singiel generuje moc maksymalną 13,5 KM i maksymalny moment obrotowy 11,5 Nm, co zapewnia dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 110 km/h. Niska masa skutera - mająca wpływ na osiągi - przyczyniła się również do satysfakcjonującego zużycia paliwa. Średnie spalanie wynosi zaledwie 2,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 9 litrów zapewnia użytkownikom zasięg prawie 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
O komfort podróżujących po miejskich dżungli motocyklistów dba optymalnie zestrojone zawieszenie. Klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny dobrze radzą sobie z nierównościami drogi. Bezpieczeństwo zapewnia tarczowo-bębnowy układ hamulcowy - zestaw w zupełności wystarczający, aby dać kierowcy odpowiednią skuteczność przy 120. kilogramowej maszynie. Niezaprzeczalnym atutem Hondy NES 125 @ są również duże koła - z przodu znajdziemy 14. calowe, a z tyłu 13. calowe felgi z lekkich stopów aluminium.