Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 301
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
70,57 zł
Cewka zapłonowa Tajwan - 230026
40,68 zł
Zawór membranowy
17,99 zł
Łożysko igiełkowe 10x14x12.5
36,84 zł
Wałek rozrusznika - kopnika
-10%
13,23 zł
14,70 zł
Najniższa cena: 14,70 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 23x30x4 GY6 139QMB - S410420012005
308,85 zł
Kompletne sprzęgło + korektor + dzwon 107mm Peugeot Kymco Honda 139QMB GY6 SYM 101 Octane - IP32447
(1)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NH 50 Lead
- Honda NH 50 MS Lead 1991
- Honda NH 50 MS Lead 1992
- Honda NH 50 MS Lead 1993
- Honda NH 50 MS Lead 1994
- Honda NH 50 MS Lead 1995
- Honda NH 50 MS Lead 1985
- Honda NH 50 MS Lead 1986
- Honda NH 50 MS Lead 1987
- Honda NH 50 MS Lead 1988
- Honda NH 50 MS Lead 1989
- Honda NH 50 MS Lead 1990
Honda NH 50 Lead
Honda NH 50 Lead to kultowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, którego światowa premiera odbyła się w 1983 roku. Już w pierwszych latach produkcji wszystkie wersje pojemnościowe (50, 80, 90, 100 i 125 ccm) zyskały uznanie początkujących motocyklistów, a najmniejszy model NH 50 Lead okazał się niemałym sukcesem sprzedażowym. Bezawaryjna konstrukcja, najwyższa jakość wykonania typowa dla wszystkich produktów Hondy i satysfakcjonujące osiągi dwusuwowego silnika to doskonałe cechy, które dopiero otwierają listę zalet tego skutera.
Honda NH 50 Lead została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, więc można ją prowadzić ją na podstawie prawa jazdy kategorii AM lub dowodu osobistego (tylko osoby pełnoletnie). Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy cechuje się zapłonem CDI, dwoma rozrusznikami (nożnym/kopniakiem i elektrycznym), rozrządem membranowym i układem wydechowym z katalizatorem. Małolitrażowa jednostka modelu NH 50 Lead generuje moc maksymalną 3,5 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4 Nm przy 5750 obr./min. Niewielka masa skutera (na sucho tylko 86 kilogramów) sprawia, że takie osiągi nie tylko pozwalają na sprawne przyspieszenia wśród innych kierowców ruchu miejskiego, ale także umożliwiają jazdę z prędkością maksymalną 80 km/h. Oczywiście, aby cieszyć się pełnymi możliwościami silnika konieczny jest demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do ustawowych 45 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której pracują wariator i sprzęgło odśrodkowe. Na pokładzie skutera Honda NH 50 Lead znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 7 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 3 l/100 kilometrów gwarantuje on zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Hondy NH 50 Lead opiera się na ramie kołyskowej z rur stalowych. Jest ona bazą dla miękko zestrojonego zawieszenia i prostego układu hamulcowego, który dobrze spełnia swoje zadanie. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy (w większych wersjach stosowano wahacz pchany z amortyzatorem hydraulicznym), z tyłu zaś - dwa amortyzatory hydrauliczne. Nad bezpieczeństwem użytkowników dbają dwa mechaniczne hamulce bębnowe. Honda NH 50 Lead porusza się na 10 calowych felgach ze stali (w późniejszych modelach zastąpiono je aluminiowymi odlewami), które obuto w opony szosowe dobrej jakości.