Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
83,41 zł
87,80 zł
Najniższa cena: 87,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x54x11 - FSD-009
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NT 650 Deauville
- Honda NT 650 V Deauville CBS 2003
- Honda NT 650 V Deauville 2001
- Honda NT 650 V Deauville CBS 2002
- Honda NT 650 V Deauville 1998
- Honda NT 650 V Deauville 1999
- Honda NT 650 V Deauville 2000
- Honda NT 650 V Deauville CBS 2004
- Honda NT 650 V Deauville CBS 2005
Honda NT 650 Deauville
Pierwsza generacja Hondy NT została zaprezentowana w 1998 roku. Jednoślad idealnie wpisał się w segment jednośladów szosowo-turystycznych, oferując wygodną pozycję za kierownicą, szybę chroniącą przed niepogodą oraz seryjne kufry boczne wkomponowane w nadwozie. Początkowo model planowano zbudować na bazie Transalpa, jednak dział marketingu, opierając się na danych z wieloletnich obserwacji, znał ówczesne zapotrzebowanie rynku i zadecydował o wykorzystaniu modelu bardziej nastawionego na jazdę po utwardzonych drogach. Wybrano model NTV 650, jednakże silnik zapożyczono od wspomnianego wcześniej turystyka. Jednostkę napędową skonfigurowano w ten sposób, aby nawet początkujący jeździec miał nad nią całkowitą kontrolę. Dwucylindrowy silnik w układzie V generuje 56 KM, oddaje moc spokojnie, tak aby kierowca bez pośpiechu mógł się oddać jeździe. Niewysilone serce charakteryzuje się całkowitą bezawaryjnością, zapewniając bezproblemową eksploatację na przestrzeni kilkudziesięciu tysięcy kilometrów, a co ważniejsze nie psuje nerwów podczas dalekich wakacji.
Na przestrzeni lat resztę rozwiązań również spełniło swoje zadanie. Konstruktorzy wykorzystali bezobsługowy wał kardana, zawieszenie zostało wyposażone w regulację, a seryjne kufry boczne okazały się strzałem w dziesiątkę. Ponadto, za dodatkową opłatą producent oferował akcesoryjne nakładki zwiększające pojemność o kilkadziesiąt litrów. Jedynym mankamentem motocykla jest lakier. Wszystkie motocykle z serii NT zostały wyprodukowane na rynek europejski, składano je w hiszpańskiej fabryce. Tamtejsi pracownicy przed rozpoczęciem produkcji Deauville dostali do dyspozycji bardzo nowoczesną lakiernię, która na początku stawiała zbyt duży opór ich umiejętnościom. Przez to poziom malowania nadwozia pozostawia wiele do życzenia, o czym świadczą choćby różne odcienie poszczególnych elementów jednego egzemplarza.
Sprzedaż pierwszej generacji szła ciężko, jednak kolejne lata przynosiły wzrost sprzedaży. Początkowo motocykl miał dosyć skromne wyposażenie, brakowało mu choćby wskaźnika poziomu paliwa i miał zbyt wąski rozstaw lusterek. W kolejnych latach producenci wyeliminowali te wady, a w 2006 roku została zaprezentowana całkowicie zmodernizowana Honda NT 700.