Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,17 zł
21,30 zł
Najniższa cena: 21,30 zł
Zębatka przód JT JTF259.16, 16z rozmiar 428 - JTF259.16
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
65,54 zł
81,92 zł
Najniższa cena: 81,92 zł
Łańcuch napędowy DID 428 AD 128 otwarty z zapinką - DID428AD-128
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
44,01 zł
48,90 zł
Najniższa cena: 48,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR269.42, 42z rozmiar 428 - JTR269.42
154,20 zł
192,75 zł
Najniższa cena: 192,75 zł
Łańcuch napędowy DID 428 HD 128 G&G otwarty z zapinką złoty - DID428HDG&G-128
61,35 zł
68,17 zł
Najniższa cena: 68,17 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 256 (2 szt.) - FA256
Posiadamy Części motocyklowe do Honda NX 125 TransCity
- Honda NX 125 Trans City 1995
- Honda NX 125 Trans City 1997
- Honda NX 125 Trans City 1989
- Honda NX 125 Transcity 1990
- Honda NX 125 Transcity 1991
- Honda NX 125 Transcity 1992
- Honda NX 125 Transcity 1993
- Honda NX 125 Transcity 1994
- Honda NX 125 Transcity 1996
- Honda NX 125 Transcity 1998
Honda NX 125 Trans City
Honda NX 125 to lekkie turystyczne enduro mające zapewnić początkującym motocyklistom możliwość odbycia pierwszych dalekich podróży po drogach gorszego sortu. Mimo niewielkiej pojemności skokowej silnika wpisuje się we wszystkie wymogi, aby być pełnoprawnym członkiem swojej klasy. Wytrzymała konstrukcja, zawieszenia o dużym skoku, mocna jednostka napędowa i koła w rozmiarze 21 i 17 cali pozwolą spędzić niezapomniane chwile w terenie i na mniej uczęszczanych szlakach.
Dynamiczne podróżowanie umożliwi żwawy singiel chłodzony powietrzem generujący moc 13 KM i 12 Nm momentu obrotowego, z kolei sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów będzie gwarantem energicznych przyspieszeń i zadowalającej prędkości przelotowej na poziomie około 80 km/h. Zasilane gaźnikiem "serce" maszyny co prawda oszczędnie obchodzi się z paliwem (spalanie około 3l/100 kilometrów), aczkolwiek niewielki, 9,5 litrowy zbiornik benzyny wystarczy na przejechanie jedynie 300 kilometrów. Taki parametr nieco zakłóca długodystansowe przeznaczenie jednośladu, choć nie można zapomnieć że mamy do czynienia z klasą "125" i nie powinno on stanowić dla użytkowników dużej wady.
NX to wyjątkowo dopracowany pojazd, który trwałością podzespołów i wytrzymałością podwozia nie odstępuje od innych modeli producenta, które wyrobiły legendę marki z Hamamatsu. Wskazuje na to chociażby długi okres produkcji, przecież nie każdy sprzęt utrzymuje się w ofercie ponad 11 lat i cieszy się tak dużą popularnością na rynku wtórnym. Warto również zwrócić uwagę na stonowaną linię nadwozia, która udanie nawiązuje do większego modelu z serii NX. Dominator 650, bo o nim mowa, zdobył uznanie licznej grupy motocyklistów na całym świecie i nie inaczej jest z najmniejszym członkiem uterenowionej gamy Hondy. Początkujący jeźdźcy chwalą go przede wszystkim za dzielność w terenie oraz doskonałe właściwości jezdne, nie do przeoczenia jest również łatwość prowadzenia i komfortowa pozycja za kierownicą. Z racji dość wysoko umieszczonej kanapy mniej rośli użytkownicy będą mogli mieć problem podczas wolnych manewrów i postojów, aczkolwiek gdy już przyzwyczają się do niestabilnego podparcia dla stóp, to wszystkie zalety NX-a całkowicie wynagrodzą drobne niedogodności. Do bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy nie można mieć zastrzeżeń. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy świetnie radzi sobie z niewielką masą motocykla i daję pełną skuteczność na szutrowych nawierzchniach o gorszej przyczepności. Z kolei obszerne siedzisko i niewielka owiewka są w stanie zapewnić akceptowalny poziom wygody nawet, gdy w grę wchodzą długie godziny spędzone za sterami w niesprzyjających warunkach pogodowych.
Historia lekkiego enduro skończyła się wraz z nadejściem nowego tysiąclecia. W 2000 roku jego miejsce zajął model City Fly, który wpisał się w bardziej popularny nurt funbike'ów.