check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda SA 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 366
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Rolki wariatora 16x13 5,0g - 60293
Rolki wariatora 16x13 4,5g - 60292
Rolki wariatora 16x13 6,0g Honda - 60294
Rolki wariatora 16X13 3,5g - 60290
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora 16X13 7,0g - 60295
Rolki wariatora 16x13 4,0g - 60291
Rolki wariatora 16x13 8,0g - 60297
Rolki wariatora 16X13 7,5g - 60296
Rolki wariatora 16x13 6,0g kształt D - 85281
Rolki wariatora 16x13 6,5g - 202685
Rolki wariatora 16x13 8,5g - 60298
Rolki wariatora kształcie D 16x13 5,5g - 77197
Rolki wariatora 16x13 9.5g - 60299
Świeca zapłonowa NGK BR6HSA - BR6HSA -10%

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BR6HSA - BR6HSA

Rolki wariatora 16x13 10g - 202684
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 6,2 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 5,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,7 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 8,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Vicma 16x13 9g  - VIC-3926
Rolki wariatora Vicma 16x13 8g  - VIC-3924
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 4,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Top Racing 6g 16X13mm - ROJ6069006
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 7,5 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 10 g (6 sztuk)
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 9,0 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Polini HQ 16x13 - 8,4g - U242.063
Rolki wariatora Vicma 16x13 5g  - VIC-3918
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 3,6 g (6 sztuk)
Rolki wariatora Vicma 16x13 6,5g  - VIC-3921
Rolki wariatora JMT 16x13 mm 2,7 g (6 sztuk)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda SA 50

  • Honda SA 50 Vison 1993
  • Honda SA 50 Vison 1991
  • Honda SA 50 Vison 1994
  • Honda SA 50 S Vison 1988
  • Honda SA 50 S Vison 1989
  • Honda SA 50 S Vison 1990
  • Honda SA 50 S Vison 1991
  • Honda SA 50 S Vison 1992
  • Honda SA 50 S Vison 1993
  • Honda SA 50 S Vison 1994
  • Honda SA 50 S Vison 1995
  • Honda SA 50 S Elite S 1994
  • Honda SA 50 P Elite S 1995
  • Honda SA 50 P Elite S 1996
  • Honda SA 50 P Elite S 1997
  • Honda SA 50 P Elite S 1998
  • Honda SA 50 P Elite S 1999
  • Honda SA 50 P Elite S 2000
  • Honda SA 50 P Elite S 2001
  • Honda SA 50 Elite SR 1991
  • Honda SA 50 Elite SR 1992
  • Honda SA 50 Elite SR 1993
  • Honda SA 50 Elite SR 1994
  • Honda SA 50 Elite SR 1995
  • Honda SA 50 Elite SR 1996
  • Honda SA 50 Elite SR 1997
  • Honda SA 50 Elite SR 1998
  • Honda SA 50 Elite SR 1999
  • Honda SA 50 Elite SR 2000
  • Honda SA 50 Elite SR 2001
  • Honda SA 50 Elite LX 1988
  • Honda SA 50 Elite LX 1989
  • Honda SA 50 Elite LX 1990
  • Honda SA 50 S Vision Met In 1995

Honda SA 50 Vision

Honda SA 50 Vision to kompaktowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez japoński koncern w latach 2012-2017. Ekonomiczna jednostka, jakość wykonania wyznaczająca standardy i atrakcyjna stylistyka - to cechy modelu Vision 50, dzięki którym jego popularność w latach sprzedaży w niektórych krajach (w tym w Polsce) robiła niemałe wrażenie. Honda SA 50 Vision została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 3,4 KM i maksymalny moment obrotowy 3,5 Nm. W skuterze o masie nieprzekraczającej 100 kilogramów (już z paliwem i płynami eksploatacyjnymi, na mokro) taka specyfikacja daje gwarancję dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych japońskiego producenta). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która - w porównaniu do przeniesienia napędu znanego z np. motorowerów - jest praktycznie bezobsługowa. Na pokładzie modelu SA 50 Vision nie zabrakło elektrycznego rozrusznika, zapłonu CDI i elektronicznego systemu wtrysku paliwa. Niska masa jednośladu i nie wysilona konstrukcja czterosuwu zaowocowały niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi zaledwie 2 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 5,5 litra zapewnia zasięg prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu. Nad bezpieczeństwem użytkowników Hondy SA 50 Vision czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy. Z przodu zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, zaś z tyłu - tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). O komfort jazdy dba miękko zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: widelec teleskopowy i amortyzator olejowy wyposażony w kilku stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny.