Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 451
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
-5%
119,64 zł
125,94 zł
Najniższa cena: 125,94 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
(4)
-5%
109,25 zł
115,00 zł
Najniższa cena: 115,00 zł
Komplet naprawczy pompy wody Honda/Yamaha - WMS-901
(2)
-5%
55,96 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
-5%
82,56 zł
86,90 zł
Najniższa cena: 86,90 zł
Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Tourmax BCF-116 - BCF-116
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SES 125 Dylan
- Honda SES 125 Dylan 2002
- Honda SES 125 Dylan 2005
- Honda SES 125 Dylan 2006
- Honda SES 125 Dylan 2003
- Honda SES 125 Dylan 2004
Honda SES 125 Dylan
Honda Dylan 125 (SES) to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez japoński koncern w latach 2002-2006. Elegancka linia nadwozia ze sportowym zacięciem, legendarna bezawaryjność produktów Hondy oraz szeroki wybór części zamiennych i eksploatacyjnych - to właśnie te cechy modelu Dylan 125 (SES) zapewniły mu tak dużą popularność wśród motocyklistów, którzy potrzebowali sprawdzonego skutera miejskiego do codziennego poruszania się po betonowej dżungli.
Honda Dylan 125 (SES) została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm, co sprawia, że mogą się nią poruszać już posiadacze prawa jazdy kategorii A1 (lub B, o ile mają 3 letnie doświadczenie). Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, rozrusznik elektryczny i cyfrowy zapłon CDI. Jednostka modelu Dylan 125 (SES) generuje moc maksymalną 13,5 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 11,3 Nm przy 7250 obr./min, co pozwala na sprawne poruszanie się po mieście i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną ponad 120 km/h. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, w której wariator, pasek napędowy i sprzęgło odśrodkowe gwarantują bezobsługową pracę przez długie sezony. Na pokładzie Hondy Dylan 125 (SES) znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów, który zapewnia zasięg około 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy Dylan 125 jest stalowa rama kołyskowa, będąca pewnym oparciem dla miękko zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny). Honda Dylan 125 (SES) porusza się na 12 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe.