Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 628
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
10,80 zł
12,00 zł
Najniższa cena: 12,00 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 26x33x4 - S410210012009
(3)
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 10W BA15s
Posiadamy Części motocyklowe do Honda SJ 100 Bali
- Honda SJ 100 EX Bali 2000
- Honda SJ 100 EX Bali 1996
- Honda SJ 100 EX Bali 1997
- Honda SJ 100 EX Bali 1998
- Honda SJ 100 EX Bali 1999
Inne modele
- Honda SJ 50
- Honda SJ 50 Bali
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
Honda SJ 100 Bali EX
Honda SJ 100 Bali EX to skuter miejski produkowany przez japoński koncern we Włoszech w latach 1996-2000. Mocny silnik, kompaktowe rozmiary i wysoka jakość wykonania - to tylko kilka pozycji z długiej listy zalet, dzięki którym model SJ 100 Bali podbił serca motocyklistów na całym świecie.
Honda SJ 100 Bali EX została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 101 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 8 KM i maksymalny moment obrotowy 7 Nm, co przy niewielkiej masie skutera - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Bali waży tylko 105 kilogramów - zapewnia naprawdę dynamiczne przyspieszenia i umożliwia użytkownikom rozpędzenie się do prędkości 95 km/h. Moc i moment trafiają na tylne koło za pomocą dobrze sprawdzonego rozwiązania - bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która swoją bezawaryjnością i bezobsługową konstrukcją zyskała uznanie wszystkich miłośników skuterów. Na pokładzie modelu SJ 100 Bali EX nie zabrakło gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Keihin, elektrycznego rozrusznika i zapłonu CDI. Mimo, że silniki dwusuwowe kojarzone są z dużym zapotrzebowaniem na paliwa, to serce Bali wyłamuje się z tego stereotypu i cechuje się niskim zużyciem benzyny. Średnie spalanie wynosi zaledwie 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów zapewnia zasięg 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort jazdy w mieście i poza nim zapewni miękko zestrojone zawieszenie, w którego skład wchodzą: widelec teleskopowy i dwa amortyzatory olejowe wyposażone w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, w którym główną rolę odgrywa zamontowana z przodu wentylowana tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Niska masa i możliwość rozwinięcia prędkości zaledwie 95 km/h sprawiają, że tylny hamulec bębnowy (mechaniczny) spełnia swoje zadanie i jest dobrym uzupełnieniem przedniego hamulca.