check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda SJ 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 42
Filtr powietrza gąbkowy Athena Honda - S410210200003 -10%

13,50 zł

15,00 zł

Najniższa cena: 15,00 zł

Filtr powietrza gąbkowy Athena Honda - S410210200003

stars    (1)
Pierścień tłoka Athena 39x1mm chrom - 071316/R -10%

48,36 zł

53,73 zł

Najniższa cena: 53,73 zł

Pierścień tłoka Athena 39x1mm chrom - 071316/R

Tłok VERTEX 22383 38.95 mm Honda Dio Bali SFX X8R - 22383
Tłok VERTEX 22383050 39.45 mm Honda DIO BALI SFX X8R BigBore - 22383050
Wariator Polini - Honda  - 241.510

355,58 zł

dostawa 0 zł

Wariator Polini - Honda - 241.510

Dzwon sprzęgła Newfren - G0686
Cylinder kompletny Athena - 071900 -10%

688,37 zł

764,85 zł

Najniższa cena: 764,85 zł

dostawa 0 zł

Cylinder kompletny Athena - 071900

Tłumik Tecnigas Silent Pro Honda Bali - 030716311
Stacyjka kpl. 3 czesciowy Honda
Tłok kompletny Athena 39,00mm selekcja A sworzeń 12mm - 071302/1.A -10%

240,30 zł

267,00 zł

Najniższa cena: 267,00 zł

Niedostępny

Tłok kompletny Athena 39,00mm selekcja A sworzeń 12mm - 071302/1.A

Lusterko prawe, czarne Honda Vicma

64,21 zł

Niedostępny

Lusterko prawe, czarne Honda Vicma

Posiadamy Części motocyklowe do Honda SJ 50

  • Honda SJ 50 Bali 1993
  • Honda SJ 50 Bali 1994

Honda SJ 50 Bali

Honda SJ 50 Bali to kultowy skuter miejski z najniższej klasy pojemnościowej, produkowany przez japoński koncern we Włoszech w latach 1995-2001. Został opracowany z myślą o rynku europejskim, dlatego nie mogło w nim zabraknąć atrakcyjnego designu, wysokiej jakości wykonania oraz bezawaryjnej i mocnej jednostki, która wysokim spalaniem nie zrujnuje portfela nastoletnich motocyklistów. Honda SJ 50 Bali została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy generuje moc maksymalną 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 4 Nm. Przy masie własnej na poziomie 97 kilogramów (na sucho - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) taka specyfikacja zapewnia kierowcy zarówno dynamiczne przyspieszenia, jak i wysoką prędkość maksymalną (po demontażu blokad japońskiego producenta nawet 85 km/h). Wysokie osiągi nie stanęły na przeszkodzie niskiemu zużyciu paliwa. Średnie spalanie w cyklu miejskim wynosi 3 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 7 litrów gwarantuje zasięg ponad 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pomocą bezobsługowej przekładni automatycznej CVT (bezstopniowej). Na pokładzie modelu SJ 50 Bali nie zabrakło elektrycznego rozrusznika, zapłonu CDI i gaźnikowego układu zasilania renomowanej marki Keihin. Komfort i bezpieczeństwo na drodze zapewnia miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z jednotłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu - dwa amortyzatory olejowe z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i mechaniczny hamulec bębnowy. Honda SJ 50 Bali porusza się na 10 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w wąskie opony szosowe (100/90-10).