Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1283
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(57)
-10%
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
(2)
-10%
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
(5)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
16,41 zł
17,27 zł
Najniższa cena: 17,27 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda VT 600 Shadow
- Honda VT 600 C Shadow 1988
- Honda VT 600 C Shadow 1991
- Honda VT 600 C Shadow 2000
- Honda VT 600 C Shadow 1989
- Honda VT 600 C Shadow 1990
- Honda VT 600 C Shadow 1992
- Honda VT 600 C Shadow 1993
- Honda VT 600 C Shadow 1994
- Honda VT 600 C Shadow 1995
- Honda VT 600 C Shadow 1996
- Honda VT 600 C Shadow 1997
- Honda VT 600 C Shadow 1998
- Honda VT 600 C Shadow 1999
Inne modele
- Honda VT 500
- Honda VT 1300
- Honda VT 600
- Honda VT 750
- Honda VT 1100
- Honda VT 700
- Honda VT 800
- Honda VT 250
- Honda VT 125 Shadow
- Honda VT 1100 Shadow
- Honda VTR 250
- Honda VTR 1000
- Honda VTX 1800
- Honda VTX 1300
- Honda VFR 800
- Honda CB 400
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
Honda VT 600 Shadow
Honda VT 600 Shadow to motocykl klasy cruiser, produkowany przez japoński koncern od 1988 roku. Rasowe brzmienie silnika V2, ponadczasowy wygląd krążownika i wykonanie, którym Honda wyznacza trendy dla innych producentów - to właśnie te cechy w największym stopniu przyczyniły się do sukcesu modelu VT 600 Shadow.
Honda VT 600 Shadow została wyposażona w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie widlastym o pojemności skokowej 583 ccm. Chłodzony cieczą V-Twin posiada klasyczny dla serii Shadow rodzaj rozrządu, czyli trzy zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu (rozrząd OHC). Silnik czterosuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania, elektryczny rozrusznik i zapłon cyfrowy z elektronicznym wyprzedzeniem. Serce modelu VT 600 Shadow generuje moc maksymalną 41 KM i maksymalny moment obrotowy 51 Nm. Dzięki niskiej masie własnej motocykla - na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Honda waży tylko 207 kilogramów - taka specyfikacja umożliwia dynamiczne przyspieszenia i pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 170 km/h. Moc i moment obrotowy są przenoszone na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach (na rynku południowoamerykańskim dostępne były wersje 5. biegowe), łańcucha napędowego z uszczelnieniem typu O-ring i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Niska masa i nie wysilony silnik zagwarantowały również niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4,5 l/100 kilometrów sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 11 litrów użytkownicy będą mogli pokonać prawie 250 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort podróżowania zapewni klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 39 mm) oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym. Nad bezpieczeństwem użytkowników modelu VT 600 Shadow czuwa wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 296 mm i zacisk dwutłoczkowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy być może nie napawa optymizmem, jednakże w przypadku Hondy spełnia swoje zadanie na akceptowalnym poziomie.