Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 548
-15%
13,35 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-10%
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
(1)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XBR 500
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1989
- Honda XBR 500 koła odlewane 1985
- Honda XBR 500 koła odlewane 1986
- Honda XBR 500 koła odlewane 1987
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1987
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1988
- Honda XBR 500 1985
- Honda XBR 500 1988
- Honda XBR 500 S 1990
Inne modele
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
- Honda FES 125
- Honda CY 80
Honda XBR 500
Honda XBR 500 to motocykl klasy naked bike produkowany przez japoński koncern w latach 1985-1989, będący próbą uchwycenia klasycznego charakteru sportowych singli BSA, Matchless i Velocette. Ponadczasowa stylistyka zahaczająca o nurt cafe racer, silnik o satysfakcjonujących osiągach i legendarna jakość wykonania Hondy - dzięki tym cechom model XBR 500 zyskał popularność wśród młodych motocyklistów.
Honda XBR 500 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (autorski system Hondy - RFVC, cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), zapłon CDI, dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter) oraz gaźnikowy układ zasilania. Serce XBR 500 generuje moc maksymalną 44 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 43 Nm przy 6000 obr./min. Silnik o takich osiągach zamknięty w lekkiej konstrukcji (na sucho Honda waży tylko 150 kilogramów) pozwala na jazdę z prędkością 175 km/h i emocjonujące przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Honda XBR 500 ma lekko sportowy charakter, jednak 20 litrowy zbiornik paliwa zachęca do podróżowania. Przy średnim spalaniu na poziomie 4,5 l/100 kilometrów pozwoli on na pokonanie ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy XBR 500 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Naked posiada zawieszenie o lekko sportowym charakterze i tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami motocykla. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy i tarczę hamulcową o średnicy 276 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 140 mm. Honda XBR 500 porusza się na 18 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/90-18 i 110/90-18 (przód/tył).