Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 426
-15%
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
(5)
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
75,63 zł
79,61 zł
Najniższa cena: 79,61 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 35x48x11 - FSD-002
(6)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
-5%
16,63 zł
17,51 zł
Najniższa cena: 17,51 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-166-016 - 45133-166-016
-5%
55,96 zł
58,90 zł
Najniższa cena: 58,90 zł
Zestaw naprawczy pompy hamulcowej przód Tourmax MSB-101 - MSB-101
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
-5%
24,45 zł
25,74 zł
Najniższa cena: 25,74 zł
Silikonowy prostownik napięcia do motocykli Honda - REC-101
(2)
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XBR 500
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1989
- Honda XBR 500 koła odlewane 1985
- Honda XBR 500 koła odlewane 1986
- Honda XBR 500 koła odlewane 1987
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1987
- Honda XBR 500 S koła szprychowe 1988
- Honda XBR 500 1985
- Honda XBR 500 1988
- Honda XBR 500 S 1990
Honda XBR 500
Honda XBR 500 to motocykl klasy naked bike produkowany przez japoński koncern w latach 1985-1989, będący próbą uchwycenia klasycznego charakteru sportowych singli BSA, Matchless i Velocette. Ponadczasowa stylistyka zahaczająca o nurt cafe racer, silnik o satysfakcjonujących osiągach i legendarna jakość wykonania Hondy - dzięki tym cechom model XBR 500 zyskał popularność wśród młodych motocyklistów.
Honda XBR 500 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 499 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (autorski system Hondy - RFVC, cztery zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), zapłon CDI, dwa rozruszniki (elektryczny i kickstarter) oraz gaźnikowy układ zasilania. Serce XBR 500 generuje moc maksymalną 44 KM przy 7000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 43 Nm przy 6000 obr./min. Silnik o takich osiągach zamknięty w lekkiej konstrukcji (na sucho Honda waży tylko 150 kilogramów) pozwala na jazdę z prędkością 175 km/h i emocjonujące przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Honda XBR 500 ma lekko sportowy charakter, jednak 20 litrowy zbiornik paliwa zachęca do podróżowania. Przy średnim spalaniu na poziomie 4,5 l/100 kilometrów pozwoli on na pokonanie ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy XBR 500 jest stalowa rama kołyskowa i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Naked posiada zawieszenie o lekko sportowym charakterze i tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami motocykla. Z przodu zamontowano klasyczny widelec teleskopowy i tarczę hamulcową o średnicy 276 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajdziemy dwa amortyzatory olejowe i tradycyjny hamulec bębnowy o średnicy 140 mm. Honda XBR 500 porusza się na 18 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 100/90-18 i 110/90-18 (przód/tył).