Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
939,00 zł
Szyba motocyklowa MRA Honda XL 1000 Varadero 03-12 typ XCT przeźroczysta - 4025066126606
679,50 zł
Tarcza hamulcowa NG przód NG1446G Honda XL 1000V 99-13 CB 1100EX ABS 14-18 - NG1446G
533,60 zł
667,00 zł
Najniższa cena: 667,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID VX3 Sunstar - 525VX-XL1000V 99-13 VARADERO
739,00 zł
Szyba motocyklowa MRA Honda XL 1000 Varadero 03-12 typ VT przyciemniana - 4025066088799
678,40 zł
848,00 zł
Najniższa cena: 848,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID ZVMX JT - 525ZVMX-JT-XL1000V 99-13 VARAD
677,60 zł
847,00 zł
Najniższa cena: 847,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID ZVMX Sunstar - 525ZVMX-XL1000V 99-13 VARADERO
556,80 zł
696,00 zł
Najniższa cena: 696,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID VX3 złoty Sunstar - 525VX ZŁOTY-XL1000V 99-13 VARA
535,20 zł
669,00 zł
Najniższa cena: 669,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID VX3 JT - 525VX-JT-XL1000V 99-13 VARADER
557,60 zł
697,00 zł
Najniższa cena: 697,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID VX3 złoty JT - 525VX ZŁOTY-JT-XL1000V 99-13 V
728,80 zł
911,00 zł
Najniższa cena: 911,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID ZVMX złoty JT - 525ZVMX ZŁOTY-JT-XL1000V 99-13
728,00 zł
910,00 zł
Najniższa cena: 910,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000V Varadero 99-13 DID ZVMX złoty Sunstar - 525ZVMX ZŁOTY-XL1000V 99-13 VA
663,20 zł
829,00 zł
Najniższa cena: 829,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000 V Varadero 99-13 ZVMX JT
463,20 zł
579,00 zł
Najniższa cena: 579,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda Varadero XL 1000 99-13 DID JT
455,00 zł
Szyba akcesoryjna dymiona Honda XL 1000V Varadero ABS GIVI - GID300S
479,20 zł
599,00 zł
Najniższa cena: 599,00 zł
dostawa 0 złZestaw napędowy Honda XL 1000 Varadero 99-13 DID VX
829,00 zł
Szyba motocyklowa MRA Honda XL 1000 Varadero 03-12 typ XCT przyciemniana - 4025066126613
629,00 zł
Szyba motocyklowa MRA Honda XL 1000 Varadero 03-12 typ VT przeźroczysta - 4025066100781
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XL 1000 Varadero
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2012
- Honda XL 1000 V Varadero 2007
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2007
- Honda XL 1000 V Varadero 2008
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2008
- Honda XL 1000 V Varadero 2009
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2009
- Honda XL 1000 V Varadero 2010
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2010
- Honda XL 1000 V Varadero 2011
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2011
- Honda XL 1000 V Varadero 2003
- Honda XL 1000 V Varadero 2004
- Honda XL 1000 V Varadero 2005
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2004
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2005
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2006
- Honda XL 1000 V Varadero 2012
- Honda XL 1000 V Varadero 2013
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2013
- Honda XL 1000 V Varadero 1999
- Honda XL 1000 V Varadero 2000
- Honda XL 1000 V Varadero 2001
- Honda XL 1000 V Varadero 2002
- Honda XL 1000 V Varadero 2006
Honda XL 1000 Varadero
Początek lat 80' ubiegłego wieku był przełomowym momentem w ofertach wielu producentów motocykli turystycznych. Zyskujący ogromną popularność morderczy rajd Paryż-Dakar zrodził takie modele jak Honda Transalp i Africa Twin, które świetnie radziły sobie w terenie i oferowały szerokie możliwości dalekodystansowego podróżowania poza utartymi szlakami. Jednakże na początku lat 90' masowe zainteresowanie pustynnymi zawodami spadło i motocykliści zaczęli poszukiwać bardziej wygodnych maszyn, które pozwolą na komfortową jazdę po asfaltowych trasach, czego na próżno było szukać w hitach sprzed kilkunastu lat.
Tak narodziła się Honda XL 1000 Varadero, która pod koniec 1998 roku na dobre zagościła w salonach sprzedaży japońskiego producenta. Nie pozbawiono jej jednak wszystkich cech poprzedników. Duży prześwit, solidna osłona silnika oraz zawieszenia o dużych skokach pozostały na swoim miejscu, mimo że XL kompletnie nie nadawał się do podróżowania po bezdrożach. Głównie za sprawą sporej masy, która w ostatniej generacji wzrosła do przerażających 280 kilogramów. Co więcej, Varadero posiada wiele elementów konstrukcyjnych przejętych od sportowego VTR 1000 F, co w jeszcze większym stopniu odciąga go od wertepów. Chłodzona cieczą, dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V generuje moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 98 Nm. Dzięki dużej efektywności przy wysokich obrotach i odpowiednio dobranym przełożeniom sześciostopniowej skrzyni biegów prędkość maksymalna przekracza 200 km/h, a przyspieszenie do pierwszej "setki" zajmuje jedynie 3,5 sekundy. Jak widać nawet dane techniczne podane przez producenta mijają się z osiągami turystycznych enduro. Jako maszyna typowo szosowa charakteryzuje się spokojną i równomierną pracą silnika, precyzyjną skrzynią biegów i "miękko" zestrojonymi zawieszeniami.
W 2001 roku serce pojazdu wyposażono w immobilizer, który znacząco podniósł bezpieczeństwo pojazdu podczas postojów w nieznanym terenie. Już po 5 latach produkcji Varadero doczekało się gruntownych zmian stylistycznych i mechanicznych. Pojawił się elektroniczny system wtrysku paliwa (znów z wyczynowego VTR 1000 F), trójdrożny katalizator, dodatkowe przełożenie w skrzyni biegów, zintegrowany układ hamulcowy z systemem ABS, a praca przedniego zawieszenia otrzymała "twardszy" charakter, co wyeliminowało niesprzyjające zachowania przy dużych prędkościach przelotowych i na ostrych zakrętach.
Nowy układ zasilania i wydechowy dostosowały Varadero do nadchodzącej normy emisji spalin Euro 3 oraz przyczyniły się do zmniejszenia spalania, które w poprzedniej wersji wynosiło ponad 8 l/100 kilometrów i przez większość użytkowników było wartością nie do zaakceptowania. Zmodernizowane panele boczne oraz przeprojektowana główna czasza zyskała podwyższoną szybę ochronną, dlatego druga generacja cechuje się jeszcze lepszą osłoną przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, czyniąc XL 1000 liderem komfortu w swoim segmencie.
Honda Varadero to bez wątpienia motocykl odpowiednio przystosowany do pokonywania dużych dystansów z solidnym obciążeniem. Mimo że jej wygląd wskazuje na co innego, to nie sprawdzi się na drogach o luźnej nawierzchni. W zamian zagwarantuje niezapomniane doznania na utwardzonych szlakach. Wiele podzespołów zapożyczonych od maszyn o dużo większych osiągach gwarantują duży stopień bezpieczeństwa jazdy, a znikome właściwości terenowe dobrze sprawdzą się w miejskich realiach. Rozbudowana paleta wyposażenia akcesoryjnego pozwoli na odpowiednie przygotowanie do podróży, a atrakcyjna sylwetka będzie cieszyła oka właściciela także poza sezonem wakacyjnym.