Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
31,76 zł
35,29 zł
Najniższa cena: 35,29 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 38x44x24 - S410210012034
122,55 zł
129,00 zł
Najniższa cena: 129,00 zł
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XL 1000 Varadero
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2012
- Honda XL 1000 V Varadero 2007
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2007
- Honda XL 1000 V Varadero 2008
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2008
- Honda XL 1000 V Varadero 2009
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2009
- Honda XL 1000 V Varadero 2010
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2010
- Honda XL 1000 V Varadero 2011
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2011
- Honda XL 1000 V Varadero 2003
- Honda XL 1000 V Varadero 2004
- Honda XL 1000 V Varadero 2005
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2004
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2005
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2006
- Honda XL 1000 V Varadero 2012
- Honda XL 1000 V Varadero 2013
- Honda XL 1000 VA Varadero ABS 2013
- Honda XL 1000 V Varadero 1999
- Honda XL 1000 V Varadero 2000
- Honda XL 1000 V Varadero 2001
- Honda XL 1000 V Varadero 2002
- Honda XL 1000 V Varadero 2006
Inne modele
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda XL 400
- Honda XL 185
- Honda XL 250
- Honda XL 100
- Honda XL 70
- Honda XL 80
- Honda XL 350
- Honda XL 175
- Honda XL 750
- Honda XL 600
- Honda XL 200
- Honda XL 75
- Honda XL 125 Varadero
- Honda XL 700 Transalp
- Honda XL 650 Transalp
- Honda XL 500
- Honda VFR 1200
- Honda XLX 350
- Honda XLR 250
- Honda XLR 125
- Honda XLV 750
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
Honda XL 1000 Varadero
Początek lat 80' ubiegłego wieku był przełomowym momentem w ofertach wielu producentów motocykli turystycznych. Zyskujący ogromną popularność morderczy rajd Paryż-Dakar zrodził takie modele jak Honda Transalp i Africa Twin, które świetnie radziły sobie w terenie i oferowały szerokie możliwości dalekodystansowego podróżowania poza utartymi szlakami. Jednakże na początku lat 90' masowe zainteresowanie pustynnymi zawodami spadło i motocykliści zaczęli poszukiwać bardziej wygodnych maszyn, które pozwolą na komfortową jazdę po asfaltowych trasach, czego na próżno było szukać w hitach sprzed kilkunastu lat.
Tak narodziła się Honda XL 1000 Varadero, która pod koniec 1998 roku na dobre zagościła w salonach sprzedaży japońskiego producenta. Nie pozbawiono jej jednak wszystkich cech poprzedników. Duży prześwit, solidna osłona silnika oraz zawieszenia o dużych skokach pozostały na swoim miejscu, mimo że XL kompletnie nie nadawał się do podróżowania po bezdrożach. Głównie za sprawą sporej masy, która w ostatniej generacji wzrosła do przerażających 280 kilogramów. Co więcej, Varadero posiada wiele elementów konstrukcyjnych przejętych od sportowego VTR 1000 F, co w jeszcze większym stopniu odciąga go od wertepów. Chłodzona cieczą, dwucylindrowa jednostka napędowa w układzie V generuje moc 95 KM i maksymalny moment obrotowy 98 Nm. Dzięki dużej efektywności przy wysokich obrotach i odpowiednio dobranym przełożeniom sześciostopniowej skrzyni biegów prędkość maksymalna przekracza 200 km/h, a przyspieszenie do pierwszej "setki" zajmuje jedynie 3,5 sekundy. Jak widać nawet dane techniczne podane przez producenta mijają się z osiągami turystycznych enduro. Jako maszyna typowo szosowa charakteryzuje się spokojną i równomierną pracą silnika, precyzyjną skrzynią biegów i "miękko" zestrojonymi zawieszeniami.
W 2001 roku serce pojazdu wyposażono w immobilizer, który znacząco podniósł bezpieczeństwo pojazdu podczas postojów w nieznanym terenie. Już po 5 latach produkcji Varadero doczekało się gruntownych zmian stylistycznych i mechanicznych. Pojawił się elektroniczny system wtrysku paliwa (znów z wyczynowego VTR 1000 F), trójdrożny katalizator, dodatkowe przełożenie w skrzyni biegów, zintegrowany układ hamulcowy z systemem ABS, a praca przedniego zawieszenia otrzymała "twardszy" charakter, co wyeliminowało niesprzyjające zachowania przy dużych prędkościach przelotowych i na ostrych zakrętach.
Nowy układ zasilania i wydechowy dostosowały Varadero do nadchodzącej normy emisji spalin Euro 3 oraz przyczyniły się do zmniejszenia spalania, które w poprzedniej wersji wynosiło ponad 8 l/100 kilometrów i przez większość użytkowników było wartością nie do zaakceptowania. Zmodernizowane panele boczne oraz przeprojektowana główna czasza zyskała podwyższoną szybę ochronną, dlatego druga generacja cechuje się jeszcze lepszą osłoną przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, czyniąc XL 1000 liderem komfortu w swoim segmencie.
Honda Varadero to bez wątpienia motocykl odpowiednio przystosowany do pokonywania dużych dystansów z solidnym obciążeniem. Mimo że jej wygląd wskazuje na co innego, to nie sprawdzi się na drogach o luźnej nawierzchni. W zamian zagwarantuje niezapomniane doznania na utwardzonych szlakach. Wiele podzespołów zapożyczonych od maszyn o dużo większych osiągach gwarantują duży stopień bezpieczeństwa jazdy, a znikome właściwości terenowe dobrze sprawdzą się w miejskich realiach. Rozbudowana paleta wyposażenia akcesoryjnego pozwoli na odpowiednie przygotowanie do podróży, a atrakcyjna sylwetka będzie cieszyła oka właściciela także poza sezonem wakacyjnym.