Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 465
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XLR 125
- Honda XLR 125 R 1999
- Honda XLR 125 R 1998
- Honda XLR 125 R 2000
- Honda XLR 125 R 2001
- Honda XLR 125 R 2002
- Honda XLR 125 R 1993
- Honda XLR 125 R 1994
- Honda XLR 125 R 1995
- Honda XLR 125 R 1996
- Honda XLR 125 R 1997
Honda XLR 125
Honda XLR 125 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern w latach 1997-1999. Uniwersalny charakter, dobre zdolności terenowe, wytrzymała konstrukcja, oszczędny silnik, wysoka jakość wykonania… Zalety modelu XLR 125 można wymieniać bez końca. Nic więc dziwnego, że niepozorne enduro zdobyło dużą popularność wśród nastoletnich motocyklistów z całego świata.
Honda XLR 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i rozrusznik nożny (kickstarter). Niewielkie serce modelu XLR 125 generuje moc maksymalną 11,5 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 10,5 Nm przy 7000 obr./min. Takie osiągi przy konstrukcji o wadze zaledwie 109 kilogramów (na sucho) pozwalają na jazdę z prędkością 125 km/h i dynamicznie przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Honda XLR 125 otrzymała zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów, który zapewnia zasięg niecałych 300 kilometrów.
Wytrzymała konstrukcja Hondy XLR 125 to zasługa przede wszystkim solidnej ramy kołyskowej z rur stalowych. Posłużyła ona za bazę dla zawieszenia o dużym skoku i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag 37 mm, skok 225 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano centralną kolumnę z amortyzatorem w systemie Pro-Link (skok 240 mm) i tradycyjny hamulec bębnowy. Na polnych ścieżkach i błotnistym terenie kontrolę nad motocyklem pomogą utrzymać duże szprychowe koła o średnicy 21 i 18 cali. Fabrycznie Honda XLR 125 jest wyposażona w opony terenowe o rozmiarach 2.75-21 i 4.10-18 (przód/tył).