Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 513
-10%
20,09 zł
22,32 zł
Najniższa cena: 22,32 zł
Zębatka przód JT JTF1264.15, 15z rozmiar 428 - JTF1264.15
(10)
-10%
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
(3)
-5%
16,41 zł
17,27 zł
Najniższa cena: 17,27 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45133-MA3-006 - 45133-MA3-006
(2)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
(3)
-5%
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
(1)
-5%
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
(2)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XLR 125
- Honda XLR 125 R 1999
- Honda XLR 125 R 1998
- Honda XLR 125 R 2000
- Honda XLR 125 R 2001
- Honda XLR 125 R 2002
- Honda XLR 125 R 1993
- Honda XLR 125 R 1994
- Honda XLR 125 R 1995
- Honda XLR 125 R 1996
- Honda XLR 125 R 1997
Inne modele
- Honda XLR 250
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100
- Honda SL 125
- Honda NS 50
- Honda NSA 700
- Honda SL 90
- Honda NB 50
- Honda SL 70
- Honda SCV 100
- Honda NHX 110
- Honda NSC 110
- Honda NC 700
- Honda Z 125
- Honda VT 500
- Honda MUV 700
- Honda MT 125
- Honda MSX 125
- Honda FES 125
Honda XLR 125
Honda XLR 125 to małolitrażowy motocykl klasy enduro produkowany przez japoński koncern w latach 1997-1999. Uniwersalny charakter, dobre zdolności terenowe, wytrzymała konstrukcja, oszczędny silnik, wysoka jakość wykonania… Zalety modelu XLR 125 można wymieniać bez końca. Nic więc dziwnego, że niepozorne enduro zdobyło dużą popularność wśród nastoletnich motocyklistów z całego świata.
Honda XLR 125 została wyposażona w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 124 ccm. Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane przez jeden wałek rozrządu), gaźnikowy układ zasilania, zapłon CDI i rozrusznik nożny (kickstarter). Niewielkie serce modelu XLR 125 generuje moc maksymalną 11,5 KM przy 8250 obr./min i maksymalny moment obrotowy 10,5 Nm przy 7000 obr./min. Takie osiągi przy konstrukcji o wadze zaledwie 109 kilogramów (na sucho) pozwalają na jazdę z prędkością 125 km/h i dynamicznie przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Honda XLR 125 otrzymała zbiornik paliwa o pojemności 9 litrów, który zapewnia zasięg niecałych 300 kilometrów.
Wytrzymała konstrukcja Hondy XLR 125 to zasługa przede wszystkim solidnej ramy kołyskowej z rur stalowych. Posłużyła ona za bazę dla zawieszenia o dużym skoku i wydajnego układu hamulcowego. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag 37 mm, skok 225 mm) i wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 240 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zamontowano centralną kolumnę z amortyzatorem w systemie Pro-Link (skok 240 mm) i tradycyjny hamulec bębnowy. Na polnych ścieżkach i błotnistym terenie kontrolę nad motocyklem pomogą utrzymać duże szprychowe koła o średnicy 21 i 18 cali. Fabrycznie Honda XLR 125 jest wyposażona w opony terenowe o rozmiarach 2.75-21 i 4.10-18 (przód/tył).