Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
24,28 zł
Łożysko SKF 6203 2RS
20,75 zł
23,06 zł
Najniższa cena: 23,06 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,5x40x4 miedziana - S410210012002
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,54 zł
15,31 zł
Najniższa cena: 15,31 zł
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016
92,14 zł
96,99 zł
Najniższa cena: 96,99 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
37,96 zł
39,96 zł
Najniższa cena: 39,96 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-902 - PPS-902
39,36 zł
41,43 zł
Najniższa cena: 41,43 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-903 - PPS-903
87,74 zł
92,36 zł
Najniższa cena: 92,36 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-108 - CPK-108
19,80 zł
Zabezpieczenie JMP zębatki przedniej
Posiadamy Części motocyklowe do Honda XR 600
- Honda XR 600 R 1999
- Honda XR 600 R 2000
- Honda XR 600 R 1985
- Honda XR 600 R 1986
- Honda XR 600 R 1987
- Honda XR 600 R 1988
- Honda XR 600 R 1989
- Honda XR 600 R 1990
- Honda XR 600 R 1991
- Honda XR 600 R 1992
- Honda XR 600 R 1993
- Honda XR 600 R 1994
- Honda XR 600 R 1995
- Honda XR 600 R 1996
- Honda XR 600 R 1997
- Honda XR 600 R 1998
Honda XR 600
Honda XR 600 to wszechstronna maszyna terenowa, która wśród miłośników ciężkiego off-road'u z Europy i obu Ameryk zyskała ogromną popularność. Swoją wytrzymałość i wyśmienite właściwości terenowe wielokrotnie potwierdziła w prestiżowych rajdach na całym świecie, nie raz dowożąc zawodników na najwyższe miejsca podium. Dziewięciokrotne zwycięstwo w meksykańskich zawodach Baja ( 6 razy na dystansie 1000 mil i 3 razy na dystansie 500 mil) oraz trzykrotna wygrana w morderczej imprezie Six Day Enduro w pełni potwierdzają doskonałość tego motocykla.
Gdy w 1985 roku zastępowała udany model XR 500 R ciążyła na niej ogromna odpowiedzialność, aby powtórzyć sukces poprzednika. Przez 15 lat, obfitujących w rosnącą popularność i kolejne wygrane w co raz to trudniejszych zawodach, zbudowała sobie portfolio dosadnie pokazujące, że cel został osiągnięty w 100%. Na renomę XR 600 złożyło się wiele składowych. Niebywale niska masa własna 120 kilogramów w połowie lat 80' deklasowała konkurencję w tej klasie pojemnościowej, a jednocylindrowa jednostka napędowa z tuleją cylindrową z powłoką Nicasil wytrzymywała obciążenia na takich dystansach, o których rywale mogli jedynie pomarzyć.
Honda XR 600 została wyposażona w chłodzony powietrzem, czterosuwowy silnik o bardzo prostej budowie. W głowicy ukryto cztery zawory w układzie RFVC (Radial Four Valve Combustion) sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania wykorzystano konwencjonalny gaźnik renomowanej marki Keihin ( w pierwszej generacji dwukomorowy, w drugiej jednokomorowy). Moc maksymalna 44 KM w połączeniu z bardzo lekką konstrukcją dawała w terenie duże pole do popisu. Wraz z pięciostopniową skrzynią biegów o doskonale dobranych przełożeniach nie było miejsca, w którym XR 600 nie dałoby sobie rady. Na utartych szlakach Honda pozwalała na podróżowania z prędkością do 110 km/h, jednakże fabryczne opony terenowe i specyfika zawieszenia nie dawały przy tak szybkich przelotach zbyt wysokiego komfortu. Nie było to problemem dla wielu motocyklistów, którzy za sterami "600-tki" odbywali naprawdę długie podróże. Jedyną przeszkodą w swobodnym planowaniu trasy był 10 litrowy zbiornik paliwa, który pozwalał na przejechanie niecałych 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Na pochwałę zasługuje również podwozie. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy o długim skoku, z tyłu zaś zastosowano pojedynczy element resorując-tłumiący oparty na wahaczu w systemie Pro-Link. Tylny "zawias" wyposażono w regulację napięcia wstępnego sprężyny oraz tłumienia odbicia i dobicia. Początkowe modele otrzymały tarczowo-bębnowy układ hamulcowy o zadowalającej skuteczności, aczkolwiek po 1995 roku zdecydowano się na zastąpienie tylnego bębna o niewielkiej średnicy na tarczowy hamulec z jednotłoczkowym zaciskiem hydraulicznym. Miało to na celu nie tylko poprawienie sprawności w terenie, ale również skrócenie drogi hamowania na asfaltowych szlakach.
Honda XR 600 to maszyna, która z pewnością na długo pozostanie w świadomości światka motocyklowego. Legendarna wytrzymałość Hondy zestawiona z dopracowaną konstrukcją i "kuloodpornym" silnikiem to połączenie generujące kolejne legendy. Dziś XR 600 jest nadal pożądanym motocyklem, o czym świadczą chociażby wysokie ceny egzemplarzy z rynku wtórnego.