Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
81,73 zł
90,81 zł
Najniższa cena: 90,81 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT
56,25 zł
62,50 zł
Najniższa cena: 62,50 zł
Zębatka przód JT JTF1901.13SC, 13z rozmiar 520 samoczyszcząca - JTF1901.13SC
63,67 zł
67,02 zł
Najniższa cena: 67,02 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
102,84 zł
114,27 zł
Najniższa cena: 114,27 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 368 R (2 szt.) - FA368R
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
106,22 zł
118,02 zł
Najniższa cena: 118,02 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 R (2 szt.) - FA181R
64,17 zł
71,30 zł
Najniższa cena: 71,30 zł
Pasuje na tyłKlocki hamulcowe EBC FA 368 TT (2 szt.) - FA368TT
132,63 zł
147,37 zł
Najniższa cena: 147,37 zł
Pasuje na przódKlocki hamulcowe EBC FA 181 HH (2 szt.) - FA181HH
269,50 zł
Tarcza hamulcowa przód Prox KTM 125-530 90-18 Husqvarna 125-501 14-18 - 37.BD16290
238,48 zł
298,10 zł
Najniższa cena: 298,10 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Husaberg FE 390
- Husaberg FE 390 E 2011
- Husaberg FE 390 E 2012
- Husaberg FE 390 E 2010
Husaberg FE 390
Husaberg FE 390 to bezkompromisowy pogromca najtrudniejszych szlaków off-road'owych. Przy produkcji "390-tki", będącej optymalnym kompromisem pomiędzy mocą a masą, austriackim konstruktorom przyświecał jeden cel- zbudować ultralekki motocykl klasy enduro, któremu nawet na najmniej optymistycznych próbach terenowych nie zabraknie sił. Powstał na bazie modelu FE 450, ale dzięki mniejszej pojemności jest bardziej kompaktowy i wykazuje się lepszą dzielnością w terenie. Jak większość motocykli tego segmentu z oferty Husaberg'a został zaprojektowany przez Jensa Elmawalla, którego największym życiowym dorobkiem są właśnie serca montowane w serii FE. Mowa tu oczywiście o specyficznym silniku z cylindrem pochylonym o kąt 70º, dzięki któremu większość mas wirujących znalazła się bliżej środka ciężkości, czego efektem jest lepsze prowadzenie w terenie i dużo większa zwrotność pojazdu.
Chłodzona cieczą, jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 393 cm³, w której głowicy znajdziemy pojedynczy wałek rozrządu sterujący pracą czterech zaworów stała się bezkonkurencyjnym tworem na rynku maszyn off-road'owych. Za zasilanie czterosuwowego singla odpowiada nowoczesny system elektronicznego wtrysku paliwa dostarczany przez renomowaną markę Keihin. Pośrednim przeniesieniem mocy na tylne koło jest wytrzymała skrzynia biegów o sześciu przełożeniach z hydraulicznym sprzęgłem wielotarczowym, która pozwala maksymalnie wykorzystać potencjał drzemiący w niepozornej jednostce. Źródło napędu osadzone zostało w podwójnej ramie kołyskowej wykonanej z lekkich stopów aluminium, która pozwoliła uciąć kolejne kilogramy i zagwarantowała maksymalną sztywność.
FE 390 to motocykl stworzony do terenowych szaleństw w bardzo trudnych warunkach, tak więc nie mogło w nim zabraknąć zawieszeń o długich skokach z jak najwyższej półki. Zarówno na przedzie jak i tyle znajdziemy komponenty lidera w tym segmencie- firmy WP. Frontowe koło amortyzuje widelec teleskopowy typu Upside-down o masywnych goleniach średnicy 48 mm i skoku 300 mm, zaś przeciwległe system PDS o zbliżonym skoku.
Austriacy nie oszczędzali także na układzie hamulcowym. Na przedniej osi widnieje pojedyncza tarcza o średnicy 260 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, a na tylnej jeden 220 mm dysk i zacisk jednodłoczkowy. Wszystkie elementy układu pochodzą z półki najbardziej uznanego producenta, czyli Brembo. Taki zestaw gwarantuje wysoki stopień bezpieczeństwa i stuprocentową skuteczność w każdych warunkach, zarówno terenowych jak i drogowych.
Husaberg porusza się na typowych dla motocykli enduro kołach obutych w kostkowe opony. Szprychowa budowa wraz z obręczami z aluminium o średnicy 21 i 18 cali są gwarantem wyśmienitej sterowności i trakcji w niesprzyjającym terenie.
Gotowy do przygód FE 390 waży jedynie 114 kilogramów, mimo że prawie 9 z nich przypada na paliwo, a kolejne kilka na inne płyny. Uzyskanie tak niskiej masy własnej to zasługa wielu komponentów z lekkich materiałów, jak choćby rama pomocnicza z tworzywa sztucznego, oraz dobrania kosztownych podzespołów, jak np. kierownicy marki Nekken.
Husaberg FE 390 to motocykl, który w warunkach terenowych znajdzie niewiele konkurentów. Dopracowana konstrukcja, innowacyjne rozwiązania i niewielka masa połączona z mocnym silnikiem stały się gwarantem sukcesu dla austriackiego koncernu i kluczem do serc najbardziej zapalonych miłośników jazdy na skraju wytrzymałości- swojej i dosiadanego sprzętu.