Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
140,31 zł
175,39 zł
Najniższa cena: 175,39 zł
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118
55,85 zł
62,05 zł
Najniższa cena: 62,05 zł
Zębatka przód JT JTF1902.15RB, 15z rozmiar 520 z tłumikiem drgań - JTF1902.15RB
147,72 zł
164,13 zł
Najniższa cena: 164,13 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 HH (2 szt.) - FA209/2HH
238,48 zł
298,10 zł
Najniższa cena: 298,10 zł
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118
503,22 zł
559,13 zł
Najniższa cena: 559,13 zł
dostawa 0 złAkumulator żelowy 12V 8.6 Ah YUASA YTZ10S
129,08 zł
143,42 zł
Najniższa cena: 143,42 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR897.50, 50z rozmiar 520 - JTR897.50
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
217,55 zł
229,00 zł
Najniższa cena: 229,00 zł
Zębatka tylna ZF Dual ZFD-897-50-ORG 50Z rozmiar 520 pomarańczowa - ZFD-897-50-ORG
107,68 zł
119,64 zł
Najniższa cena: 119,64 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 V (2 szt.) - FA209/2V
359,96 zł
449,95 zł
Najniższa cena: 449,95 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID520VX3G&B-118
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
332,64 zł
415,80 zł
Najniższa cena: 415,80 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-118
64,89 zł
68,30 zł
Najniższa cena: 68,30 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 672 EC (2 szt.) - MCB672EC
Posiadamy Części motocyklowe do Husqvarna Enduro 701
- Husqvarna Enduro 701 2016
- Husqvarna Enduro 701 2017
- Husqvarna Enduro 701 2018
- Husqvarna Enduro 701 2019
- Husqvarna Enduro 701 2020
- Husqvarna Enduro 701 LR 2020
- Husqvarna Enduro 701 2021
- Husqvarna Enduro 701 2022
- Husqvarna Enduro 701 2023
Husqvarna 701 Enduro
Dzięki wielu wygranym w najbardziej prestiżowych zawodach klasy Enduro na całym świecie Husqvarna dobrze wie, jak zrobić doskonały motocykl terenowy. Model 701 Enduro jest tego dobitnym potwierdzeniem. Równie łatwo odnajdzie się w miejskiej dżungli, co w ciężkim terenie, gdzie możliwości jego podwozia i jednostki napędowej zaskoczą nie jednego miłośnika off-road'u. Mimo krótkiej obecności na rynku zyskał miano jednego z najbardziej uniwersalnych przedstawicieli swojego segmentu, który oprócz dużego potencjału ma do zaoferowania także nowoczesną stylistykę i urok przypisany jednośladom szwedzkiej marki z ponad 100 letnim doświadczeniem w tworzeniu motocykli.
Jednocylindrowy czterosuw został osadzony w kratownicowej ramie z rur chromowo-molibdenowych, gwarantujących lekkość i wytrzymałość konstrukcji na najwyższym poziomie. Podczas projektowania szczególną uwagę poświęcono nie tylko samej masie, ale także jej rozkładowi. Dlatego też rama pomocnicza ze zintegrowanym zbiornikiem paliwa z tworzywa sztucznego została przeniesiona na tył, a aluminiowy wahacz został wykonany w technologii odlewania ciśnieniowego, co zwiększyło jego wytrzymałość oraz zmniejszyło masę.
Jednostka napędowa o pojemności 692 cm³ została wyposażona w specjalną mapę, która może przystosować Husqvarnę do wymogów prawa jazdy kategorii A2. Mimo, że wartość 48 KM na większości nie zrobi dużego wrażenia, to w motocyklu o masie własnej poniżej 160 kilogramów zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 155 km/h. W bazowej wersji "singiel" generuje moc maksymalną 74 KM i maksymalny moment obrotowy 71 Nm, czyniąc z jednośladu prawdziwego potwora na nie przetartych szlakach.
W silniku znajdziemy wiele innowacyjnych rozwiązań i podzespołów najlepszych producentów, które poniekąd dyktują wysoką cenę nowego egzemplarza. Elektroniczny system wtrysku paliwa Keihin współpracuje z przepustnicą Ride-by-Wire, co oznacza, że pomiędzy nimi nie ma mechanicznego połączenia, a układ zasilania przechwytuje zamierzenia kierowcy za pomocą elektronicznego sygnału. Co więcej, system EMS nieprzerwanie monitoruje jednostkę napędową za pomocą kilkunastu czujników i perfekcyjnie dobiera reakcję przepustnicy oraz dostarczaną moc do danej chwili. Sprzęgło marki Adler sterowane układem hydraulicznym Magura zapewnia kierowcy precyzyjną obsługę skrzyni biegów i maksymalną kontrolę nad motocyklem. System APTC (Adler Power Torque Clutch) współpracuje z sześciostopniową skrzynią biegów, dając maksymalną przyczepność tylnego koła podczas dynamicznej jazdy po bezdrożach.
Jednakże doskonała jednostka napędowa to nie wszystko, czym może pochwalić się model 701 Enduro. Koła DID w rozmiarze 21 i 18 cali są w całości wykonane z aluminium, a zawieszenia o dużym skoku (pneumatyczny widelec teleskopowy i amortyzator Monoshock) posiadają pełen zakres regulacji, a co najważniejsze, pochodzą z fabryk renomowanej marki WP Suspension. Zwieńczeniem dopracowanego podwozia jest perfekcyjny układ hamulcowy. Dwie tarcze o średnicy 300 mm i 240 mm oraz dwu- i jednotłoczkowe pływające zaciski hamulcowe to produkty wiodącej firmy Brembo, zaś przeciwpoślizgowy system ABS to dzieło marki Bosch. Mając do dyspozycji taki zestaw jazda w terenie i na asfalcie nie dość, że jest bezpieczna i komfortowa, to z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej doświadczonych motocyklistów.
Husqvarna 701 Enduro to motocykl dla wymagających klientów, którzy za doskonałe podzespoły i nienaganną jakość wykonania będą w stanie zapłacić wysoką cenę. Jednakże dysponując skutecznym układem hamulcowym, wytrzymałą ramą, mocną jednostką napędową oraz wybitnym zawieszeniem doświadczą jazdy na tak wysokim poziomie, że koszt zakupu szybko odejdzie w niepamięć. Tym bardziej, że spokojna stylistyka i stonowane wersje kolorystyczne wprost od najlepszych włoskich designerów wyróżniają się w swoim segmencie i mogą być doskonałą alternatywą dla drapieżnych jednośladów z Japonii lub konkurencyjnych krajów Europy Zachodniej.