check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Hyosung GV 650

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 336
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E -10%

32,31 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8E - CR8E

stars    (8)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EIX irydowa - CR8EIX

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042 -10%

15,21 zł

16,90 zł

Najniższa cena: 16,90 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410510015042

stars    (1)
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,25
Świeca zapłonowa Denso U24ESRN - CR8E - U24ESRN
Szpilki 28mm do wydechu z nakrętką M6 GY6 - 149933
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054 -10%

29,52 zł

32,80 zł

Najniższa cena: 32,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054

stars    (6)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

280,43 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Szpilki wydechu M6 10szt   - NK101.89
Łożysko 6302 2RS SKF - 6302 2RSH
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Filtr oleju HifloFiltro HF 681 Hyosung  - HF681 -15%

18,53 zł

21,80 zł

Najniższa cena: 21,80 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 681 Hyosung - HF681

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 086/2 (2 szt.) - FA086/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 086/2 (2 szt.) - FA086/2

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS -10%

328,54 zł

365,04 zł

Najniższa cena: 365,04 zł

dostawa 0 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah Yuasa YTX14-BS

stars    (23)
Śruba tarczy hamulcowej M8x20

24,74 zł

Śruba tarczy hamulcowej M8x20

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 319/2 (2 szt.) - FA319/2 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 319/2 (2 szt.) - FA319/2

Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm

Posiadamy Części motocyklowe do Hyosung GV 650

  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2010
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2012
  • Hyosung GV 650 2007
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2007
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2009
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser 2006
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser 2007
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2012
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2013
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2014
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2016
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2008
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser i. 2011
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2015
  • Hyosung GV 650 Pro i. 2017
  • Hyosung GV 650 Aquila i. 2010
  • Hyosung GV 650 Aquila i. 2009
  • Hyosung GV 650 Aquila i. 2008
  • Hyosung GV 650 Aquila i. 2007
  • Hyosung GV 650 Aquila 2007
  • Hyosung GV 650 Aquila 2006
  • Hyosung GV 650 Aquila 2005
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2011
  • Hyosung GV 650 PA Aquila Pro 2019
  • Hyosung GV 650 Aquila 2000
  • Hyosung GV 650 Aquila 2001
  • Hyosung GV 650 Aquila 2002
  • Hyosung GV 650 Aquila
  • Hyosung GV 650 R 2013
  • Hyosung GV 650 Aquila 2004
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2017
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2012
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2013
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2014
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2015
  • Hyosung GV 650 Sportcruiser Pro i. 2016
  • Hyosung GV 650 Aquila Pro i. 2012
  • Hyosung GV 650 Aquila Pro i. 2013
  • Hyosung GV 650 Aquila Pro i. 2014
  • Hyosung GV 650 Aquila Pro i. 2015
  • Hyosung GV 650 Aquila Pro i. 2016
  • Hyosung GV 650 Aquila i. 2011
  • Hyosung GV 650 Aquila 2009
  • Hyosung GV 650 Aquila 2008

Hyosung GV 650 Aquila

Części motocyklowe

GV 650 Aquila to niskobudżetowy motocykl klasy power cruiser z oferty koreańskiego producenta Hyosung. Po kilku latach nieobecności na polskim rynku wprowadzono zmodernizowany model, charakteryzujący się lepszym osprzętem i poprawioną jednostką napędową (której konstrukcja opiera się na źródle napędu Suzuki SV 650). Na szczęście zmianie nie uległa niska cena, dająca szansę dużej popularności wśród mniej zamożnych motocyklistów i będąca bardzo konkurencyjną alternatywą dla maszyn z drugiej ręki. Niestety, niskie koszty sprzedaży odbijają się negatywnie na wykonaniu niektórych elementów nadwozia i generują niedostateczną skuteczność kilku układów.

Najmocniejszą zaletą największej Aquili jest bez wątpienia mocny silnik o prostej budowie, dający zarówno dynamiczne doznania, jak i łatwość obsługi. Chłodzony cieczą, ośmiozaworowy V-twin generuje moc 73 KM i moment obrotowy 62 Nm. Oba parametry, ze względu na niewielką pojemność i archaiczną konstrukcję, uzyskiwane są na dość wysokim pułapie obrotów silnika. Pełnie możliwości Hyosunga można wykorzystać dopiero po przekroczeniu 9000 obr/min, jednakże zastosowanie dopracowanego układu wydechowego o basowym pomruku zniwelowało nieprzyjemne doznania akustyczne. Jak przystało na czterosuw zasilany elektronicznym systemem wtrysku paliwa jazda odbywa się z podręcznikowym pojmowaniem ekonomicznego spalania, nawet w ruchu miejskim ze zbiornika paliwa nie powinno ubywać więcej niż 5 litrów benzyny na każde 100 kilometrów. Najważniejsze że V-ka ze średniej klasy pojemnościowej daje niesamowite przyspieszenia i pozwala na naprawdę dynamiczną jazdę. Prędkość maksymalna daje kolejny powód do zadowolenia. Co prawda 195 km/h nie plasuje Hyosunga na szczycie swojego segmentu, to z kolei wśród innych cruiserów nie stawia posiadaczy GV na szarym końcu.

Jedną z wad koreańskiego naśladowcy V-Roda (ze stajni Harleya-Davidsona) jest skrzynia biegów. Mimo precyzyjnego działania kolejne przełożenia wchodzą z zaakcentowanym zgrzytem i do całej operacji trzeba przyłożyć więcej siły niż u innych, konkurencyjnych modeli produkcji Japońskiej i zachodnioeuropejskiej. Pięciostopniowa budowa przekładni nie posiada typowego dla krążowników nadbiegu, aczkolwiek dobra elastyczność jednostki pozwala na sprawne poruszanie zarówno w mieście, jak i na długich trasach.

Następne bolączki da się zauważyć w pracy tylnego zawieszenia i układzie hamulcowym. Mimo zastosowania trzech tarcz o średnicy ponad 300 mm i dwutłoczkowych zacisków nie uzyskano zadowalającej skuteczności. Duża masa (ponad 230 kilogramów) i bardzo dobre osiągi w tym modelu nie współgrają z wysokim poziomem bezpieczeństwa jazdy, aczkolwiek z roku na rok Koreańscy inżynierowie starają się zniwelować tą wadę i uzyskują pozytywne rezultaty. Sztywno zestrojone tylne zawieszenie, składające się z dwóch amortyzatorów hydraulicznych opartych na stalowym wahaczu, korzystnie wpływa na stabilność jazdy i poczucie kontroli na szybkich zakrętach. Nie gwarantuje ono jednak należytego poczucia komfortu na drogach o gorszej nawierzchni, czyli poniekąd wyklucza główną zaletę długodystansowych krążowników. Przedni widelec teleskopowy typu Upisde-down posiada regulację tłumienia odbicia i dobicia, dzięki czemu dużo lepiej wywiązuje się z powierzonego mu zadania.

Wygląd największej Aquili przywodzi na myśl przodownika w tej klasie- wspomnianego V-Roda z katalogów amerykańskiego koncernu. Długa, przysadzista budowa skąpana w głębokiej czerni nie znajdzie przeciwników. Wiele chromowanych elementów nadwozia i emblematów na karoserii co prawda podnoszą prestiż motocykla i tworzą atrakcyjną aparycję, aczkolwiek po bliższym zapoznaniu widać cięcia kosztów. Imitujący chrom plastik nie dość że nie gwarantuje takiej trwałości co galwanizowane metale, to dodatkowo odsuwa Hyosunga od poziomu wykonania krążowników z markowych fabryk. Jednakże za taką cenę nie można mieć wszystkiego, więc pozostaje jedynie docenić fakt, że projektanci mimo małego budżetu byli w stanie stworzyć tak udaną sylwetkę i stylistykę nie odbiegającą od topowych cruiserów.