Posiadamy Części motocyklowe do Italjet Formula 50
- Italjet Formula 50 DD AC 1996
- Italjet Formula 50 DD AC 1997
- Italjet Formula 50 DT AC 1998
- Italjet Formula 50 DT AC 2001
- Italjet Formula 50 DD LC 1998
- Italjet Formula 50 DD AC 1995
- Italjet Formula 50 DD AC Race 1996
- Italjet Formula 50 DD AC Sport 1998
- Italjet Formula 50 DT AC 1997
- Italjet Formula 50 DT AC 1999
- Italjet Formula 50 DT AC 2000
- Italjet Formula 50 DT AC 2002
- Italjet Formula 50 DT AC 2003
- Italjet Formula 50 DD LC 1997
- Italjet Formula 50 DD LC 1999
- Italjet Formula 50 DD LC 2000
- Italjet Formula 50 DD LC 2001
- Italjet Formula 50 DD LC 2002
- Italjet Formula 50 DD LC 2003
- Italjet Formula 50 LC 1995
- Italjet Formula 50 AC 1994
- Italjet Formula 50 LC 1994
- Italjet Formula 50 LC 1996
- Italjet Formula 50 AC 2000
- Italjet Formula 50 LC 2004
- Italjet Formula 50 AC 2004
- Italjet Formula 50 2T 1996
- Italjet Formula 50 2T 1997
Italjet Formula 50
Italjet Formula 50 to kultowy skuter miejski o sportowym charakterze, produkowany przez włoski koncern od 1990 roku. Model Formula 50 wyróżniał się na tle konkurencyjnych skuterów futurystycznym wyglądem i ciekawymi rozwiązaniami konstrukcyjnymi (m.in. zastosowaniem jednostronnego wahacza pchanego w przednim zawieszeniu, który eksponował przednią felgę). Oczywiście cechowała go również wysoka jakość wykonania, duża moc i prosta budowa silnika, który dawał duże pole do popisu w kwestii tuningu mechanicznego.
Italjet Formula 50 zostało wyposażone w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony cieczą silnik dwusuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania, sportowy układ wydechowy wykonany w całości z lekkiego aluminium, elektroniczny zapłon CDI i dwa rodzaje rozrusznika (nożny i elektryczny). Moc maksymalna 4,5 KM i maksymalny moment obrotowy 5 Nm trafiają na tylne koło za pomocą bezstopniowej przekładni automatycznej CVT, która zyskała uznanie młodych motocyklistów dzięki bezobsługowej eksploatacji i podatności na modyfikacje zwiększające osiągi jednostki. Niewielka masa pojazdu (na sucho, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa, Formula 50 waży 90 kilogramów) sprawia, że taka specyfikacja daje gwarancję bardzo dynamicznych przyspieszeń i prędkości maksymalnej ponad 85 km/h - oczywiście po demontażu blokad fabrycznych, które ograniczają v-max do przepisowej wartości 45 km/h. Wysokie osiągi niestety nie pozostawiły miejsca dla niskiego zużycia paliwa. Średnie spalanie na poziomie 3,5 l/100 kilometrów nie jest satysfakcjonującym wynikiem w tej klasie pojemnościowej, choć sytuację ratuje zbiornik paliwa o pojemności aż 10 litrów, dzięki któremu użytkownicy będą mogli pokonać prawie 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Komfort jazdy i precyzyjne prowadzenie to zasługa sztywno zestrojonego zawieszenia, w którego skład wchodzą: wahacz pchany z amortyzatorem olejowym (z przodu) i wahacz wleczony z amortyzatorem olejowym wyposażonym w regulację napięcia wstępnego sprężyny (z tyłu). Nad bezpieczeństwem użytkowników czuwa tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, który świetnie radzi sobie zarówno z masą, jak i osiągami Italjet Formula 50.