Posiadamy Części motocyklowe do Junak 904 50
- Junak 904 50 4T
- Junak 904 50 2018
- Junak 904 50 2019
Inne modele
- Junak 904 125
- Junak E-Classic 0
- Junak Raw 50
- Junak Vintage 50
- Junak 108 50
- Junak 806 125
- Junak 711 125
- Junak 609 125
- Junak 607 50
- Junak 106 50
- Junak 103 50
- Junak 104 50 4T
- Junak Vintage 125
- Junak 806 50
- Junak 805 50
- Junak 701 125
- Junak 804 50
- Junak 611 50
- Junak 609-4 50
- Junak 611 125
- Junak 609-2 50
- Junak 608 50
- Junak 305-2 50
- Junak 106-4 50
- Junak 107-2 50
- Junak 104-2 50 2T
- Junak 104 50 2T
- Junak 103-2 50
- Junak 106-2 50 2T
- Junak Jetmax 250
- Junak 607-4 50
- Junak 607-2 50
- Junak 606 50
- Junak 305 50
- Junak S 125
- Junak RX 125
- Junak RZ 125
- Junak Racer 125
- Junak RSX 125
- Junak M11 125
- Junak 126 125
- Junak 121 125
- Junak M14 125
- Junak M16 320
- Junak M16 125
- Junak M12 125
- Junak M11 400
- Junak M11 320
- Junak 905 50
Junak 904
Junak 904 to motorower klasy naked produkowany przez polską markę od 2014 roku. Sportowy charakter, wytrzymała konstrukcja oparta na samych sprawdzonych rozwiązaniach, niskie koszty zakupu i eksploatacji, a także bezawaryjna jednostka napędowa, która dzięki łatwemu dostępowi do części zamiennych i tuningowych pozwoli na samodzielną naprawę i modyfikacje w celu zwiększenia osiągów - to tylko niektóre cechy popularnego motoroweru.
Junak 904 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można się nim poruszać na podstawie prawa jazdy kategorii AM, karty motorowerowej lub dowodu osobistego (pod warunkiem, że kierowca skończył 18 lat przed 19 stycznia 2013 roku). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu, napęd łańcuszkiem rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i zapłon CDI. Niewielkie serce modelu 904 50 generuje moc maksymalną 3,8 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,2 Nm przy 5250 obr./min, co przy masie 121 kilogramów (na mokro, z paliwem i płynami eksploatacyjnymi) pozwala na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach. Na pokładzie Junaka 904 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 15 litrów, co przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewni zasięg 600 kilometrów na jednym tankowaniu. Taka wartość zachęca do udania się w dalszą podróż, do czego model 904 jest świetnie przygotowany. Wygodna pozycja za kierownicą, przestronna kanapa i niezawodna konstrukcja - oto powody, dla których warto wybrać się w trasę wokół komina.
Szkieletem Junaka 904 50 jest stalowa rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony (również ze stali). Osadzono na nich miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który z łatwością radzi sobie z osiągami silnika nawet po odblokowaniu jego pełnego potencjału. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory olejowe i mechaniczny hamulec bębnowy. Junak 904 50 porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 90/90-17 i 110/80-17 (przód/tył).