Posiadamy Części motocyklowe do Junak 904 50
- Junak 904 50 4T
- Junak 904 50 2018
- Junak 904 50 2019
Junak 904
Junak 904 to motorower klasy naked produkowany przez polską markę od 2014 roku. Sportowy charakter, wytrzymała konstrukcja oparta na samych sprawdzonych rozwiązaniach, niskie koszty zakupu i eksploatacji, a także bezawaryjna jednostka napędowa, która dzięki łatwemu dostępowi do części zamiennych i tuningowych pozwoli na samodzielną naprawę i modyfikacje w celu zwiększenia osiągów - to tylko niektóre cechy popularnego motoroweru.
Junak 904 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm, co sprawia, że można się nim poruszać na podstawie prawa jazdy kategorii AM, karty motorowerowej lub dowodu osobistego (pod warunkiem, że kierowca skończył 18 lat przed 19 stycznia 2013 roku). Chłodzony powietrzem silnik czterosuwowy posiada rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane za pomocą jednego wałka rozrządu, napęd łańcuszkiem rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa, dwa rozruszniki (nożny i elektryczny) i zapłon CDI. Niewielkie serce modelu 904 50 generuje moc maksymalną 3,8 KM przy 6750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 4,2 Nm przy 5250 obr./min, co przy masie 121 kilogramów (na mokro, z paliwem i płynami eksploatacyjnymi) pozwala na dynamiczne przyspieszenia w ruchu miejskim i umożliwia jazdę z prędkością maksymalną 75 km/h (po demontażu blokad fabrycznych ograniczających v-max do ustawowych 45 km/h). Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą klasycznego łańcucha napędowego, mokrego sprzęgła wielotarczowego i manualnej skrzyni biegów o czterech przełożeniach. Na pokładzie Junaka 904 50 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 15 litrów, co przy średnim spalaniu na poziomie 2,5 l/100 kilometrów zapewni zasięg 600 kilometrów na jednym tankowaniu. Taka wartość zachęca do udania się w dalszą podróż, do czego model 904 jest świetnie przygotowany. Wygodna pozycja za kierownicą, przestronna kanapa i niezawodna konstrukcja - oto powody, dla których warto wybrać się w trasę wokół komina.
Szkieletem Junaka 904 50 jest stalowa rama grzbietowa i dwustronny wahacz wleczony (również ze stali). Osadzono na nich miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który z łatwością radzi sobie z osiągami silnika nawet po odblokowaniu jego pełnego potencjału. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcową z 1-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu zastosowano dwa amortyzatory olejowe i mechaniczny hamulec bębnowy. Junak 904 50 porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 90/90-17 i 110/80-17 (przód/tył).