check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Junak Vintage 50

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1078
Filtr paliwa uniwersalny 6 mm - 76481
Filtr paliwa - 58204

5,00 zł

Filtr paliwa - 58204

stars    (217)
Blaszka do montażu owiewek plastików - 80991
Gaźnik kompletny GY6 4T 50 cm3 - 56992
Żarówka 12V 35/35W BA20d

7,99 zł

Żarówka 12V 35/35W BA20d

stars    (44)
Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7HSA - CR7HSA

stars    (49)
Koło rozrusznika nożnego 8 zębów 4T - 60309
Sprężyna rozrusznika - 56960

10,99 zł

Sprężyna rozrusznika - 56960

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 4 Ah WM Motor YTX4L-BS
Moduł C.D.I tuning chińskie 4T GY6 - 56933
Dźwignia rozrusznika - kopnik GY6 4T - 60252
Regulator napięcia 2T 4T - 60317
Fajka zapłonowa kabel NGK -10%

26,91 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Fajka zapłonowa kabel NGK

stars    (62)
Cewko-fajka cewka zapłonowa GY6 4T - 56886
Zestaw kopnika + starter + półksiężyc - 76752
Żarówka 12V 21/5W BAY15D

2,99 zł

Żarówka 12V 21/5W BAY15D

stars    (16)
Tulejka met-gum zawieszenia silnika 28x10x22 - 56972
Przekaźnik rozrusznika GY6 4T - 58966
Żarówka 12V 35/35W H6 BA20D niebieska ksenon - 76492
Żarówka 12V 25/25W BA20D - 80107
Pasek napędowy 669 18 30 - 56942
Bendix rozrusznika GY6 4T - 56961
Cylinder + głowica kpl Tajwan 80 cm3 4T GY6
Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

89,00 zł

Wał korbowy GY6 4T 16z - 56978

stars    (21)
Uszczelka kolanko - cylinder 4T - 81490
Cylinder MCN kpl 4T 80cm3 47mm - 78618
Żarówka 12V 35/35W Ba20d Narva
Filtr powietrza stożkowy 42 mm chrom duży - 81813
Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

21,90 zł

Szczęki hamulca 4T kpl - 56966

stars    (26)
Wariator skuter tuning GY6 4T (139QMB 139QMA) - 56983
Komplet uszczelniaczy silnika GY6 4T - 73719
Uszczelniacz zaworów 1 szt. - 73768
Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

17,99 zł

Króciec gaźnika GY6 4T - 56920

stars    (16)
Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

129,00 zł

Głowica 80cm3 4T kpl - 56911

stars    (24)
Świeca irydowa CR7HIX Awina

24,84 zł

Świeca irydowa CR7HIX Awina

stars    (19)
Żarówka postojowa T13 12V 10W - 81292
Sprzęgło dzwon kpl GY6 4T 50 cm3 - 60310
Żarówka LED Ba20D 12V 35/35W - 128746
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Cylinder + głowica bez wałka GY6 4T 80cm3 47mm
Rozrusznik elektryczny 4T GY6 50 cm3 - 56835
Pasek napędowy 729 x 17.5 x 30 koło 12 cali - 92145
Fajka zapłonowa kątowa skuter - 80956
Szczęki sprzęgła tuning GY6 - 60561

Posiadamy Części motocyklowe do Junak Vintage 50

  • Junak Vintage 50 4T
  • Junak Vintage 50 2019
  • Junak Vintage 50 2018
  • Junak Vintage 50 2017

Junak Vintage 50 4T

Części motocyklowe

Model Vintage 50 to pierwszy skuter utrzymany w stylistyce retro w ofercie polskiej marki Junak, dzięki któremu młodsze pokolenie będzie mogło przenieść się w dawne czasy motoryzacji, kiedy to jednoślady takich producentów jak Vespa wyznaczały standardy piękna dla całego świata skuterów.


Już na pierwszy rzut oka widać, że Vintage 50 (oraz jego większy brat- model 125) garściami czerpie z włoskiej klasyki. Nie znajdziemy tu jednak nadwozia samonośnego ze stali, tak jak ma to miejsce w przypadku Vespy, a klasyczną konstrukcję- karoserię z tworzyw sztucznych osadzoną na przestrzennej ramie z rur stalowych. Nadwoziu Junak'a nie można jednakże odmówić uroku. Klasyczna linia została połączona z nowoczesnymi smaczkami, takimi jak np. oświetlenie w technologii LED i zestaw wskaźników wykorzystujący ciekłokrystaliczny wyświetlacz, który poinformuje kierowcę o ilość posiadanego paliwa w zbiorniku oraz godzinie. Warto zwrócić również uwagę na dużą ilość chromowanych elementów oraz stonowaną paletę wersji kolorystycznych. Uwagę przykuwa także wysoka jakość wykonania, spasowanie elementów nadwozia oraz wykończenie detali, np. pieczołowicie obszytej kanapy.


Model Vintage 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 cm³, dzięki której każdy, kto posiada prawo jazdy kategorii AM lub kartę motorowerową będzie mógł zaznać jazdy w duchu dawnych lat. W głowicy chłodzonego powietrzem czterosuwu znajdziemy dwa zawory sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu, zaś w układzie zasilania pewną hybrydę. Nie zastosowano w nim ani klasycznego gaźnika, ani elektronicznego systemu wtrysku paliwa, lecz coś pomiędzy. Elektroniczny gaźnik to wariacja tych dwóch rozwiązań, która przyczynia się do oszczędnego gospodarowania paliwem i bezobsługowej pracy jednostki. Średnie spalanie utrzymuje się na poziomie 2,5 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 4,6 litra zapewnia zasięg niespełna 200 kilometrów na jednym tankowaniu. Warto wspomnieć, że zastosowanie czterosuwowego silnika i układu wydechowego z katalizatorem pozwala spełnić modelowi Vintage 50 najnowsze normy emisji spalin Euro 4.


W podwoziu Vintage 50 również znajdziemy kilka interesujących rozwiązań konstrukcyjnych, które pozwalają Junak'owi na dostosowanie się do obecnie panujących przepisów. Tarczowo-bębnowy układ hamulcowy (z przodu wentylowana tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym) został połączony z systemem CBS (Combined Braking System), dzięki któremu kierowca naciskając dźwignię przedniego hamulca uruchamia jednocześnie hamulec tylny, co zwiększa skuteczność wytracania prędkości i przyczynia się do większego poziomu bezpieczeństwa jazdy. W dzisiejszych czasach zastosowanie hamulca bębnowego może budzić pewne kontrowersje, aczkolwiek dzięki niskiej masie własnej pojazdu (zaledwie 101 kilogramów ze wszystkimi płynami) jest on w wydajny nawet w niespodziewanych sytuacjach. Amortyzację 12-calowych kół powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i pojedynczej kolumnie resorująco-tłumiącej osadzonej na jednostronnym wahaczu wleczonym. Komfortowa charakterystyka zawieszenia zapewnia wygodę użytkowania na co dzień, szczególnie jeśli poruszamy się po drogach o słabej jakości.


Junak Vintage 50 to doskonała propozycja dla osób, które potrzebują dynamicznego i stylowego środka transportu do codziennej eksploatacji w mieście. Oszczędny, kompaktowy i elegancki skuter o mocy ponad 3 KM (pozwalającą na jazdę z prędkością około 70 km/h po demontażu blokad fabrycznych producenta) z pewnością spełni ich wszystkie oczekiwania, a taki właśnie jest model Vintage 50. Dla niektórych jego głównym atutem może okazać się cena- na sezon 2019 został wyceniony na niecałe 5 800 złotych, co mając na uwadze jego wszystkie zalety wcale nie jest wygórowaną kwotą.