Kawasaki ER 500 Twister części

Filtruj

-
Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka 12V 4W BA9S postojówka

ID produktu: 83184

Żarówka 12V 4W BA9S postojówka

1.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

ID produktu: 18

Ramka do tablicy rejestracyjne motocykl

8.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

ID produktu: 24248

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha

26.68 PLN
31.39 PLN - 15 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Szyba motocyklowa PUIG NAKED 0869F mocno przyciemniana

ID produktu: 86769

Szyba motocyklowa PUIG NAKED 0869F mocno przyciemniana

157.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS

ID produktu: 85710

Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS

109.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

ID produktu: 9826

Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5

15.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

ID produktu: 16

Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl

6.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

ID produktu: 1386

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki

26.68 PLN
31.39 PLN - 15 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Szyba motocyklowa PUIG NAKED 0869H przyciemniona

ID produktu: 86768

Szyba motocyklowa PUIG NAKED 0869H przyciemniona

157.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator żelowy WM YTX12-BS

ID produktu: 76719

Akumulator żelowy WM YTX12-BS

109.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Led 12V 4W BA9s T4W 4 DIODY 1 szt.

ID produktu: 91228

Żarówka Led 12V 4W BA9s T4W 4 DIODY 1 szt.

3.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

ID produktu: 17

Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana

20.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

ID produktu: 82065

Filtr oleju MotoFiltro MF303 (HF303) Honda Kawasaki Yamaha

18.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka 12V 21/5W BAY15D czerwona

ID produktu: 81308

Żarówka 12V 21/5W BAY15D czerwona

2.49 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Led 4xSMD 12V 4W BA9s T4W

ID produktu: 91230

Żarówka Led 4xSMD 12V 4W BA9s T4W

3.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Lampa przód H4

ID produktu: 99224

Lampa przód H4

129.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

ID produktu: 4333

Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d

4.59 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju K&N KN303

ID produktu: 84485

Filtr oleju K&N KN303

43.46 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Osram 12V 4W BA9s

ID produktu: 4323

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

2.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Szczotka rozrusznika JMT

ID produktu: 4704

Szczotka rozrusznika JMT

14.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

ID produktu: 82066

Filtr oleju MotoFiltro MF204 (HF204) Honda Kawasaki

18.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Zaworek iglicowy Keihin typ 1

ID produktu: 10039

Zaworek iglicowy Keihin typ 1

28.40 PLN
29.89 PLN - 4 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

ID produktu: 4310

Żarówka Osram H4 12V 60/55W PX43t Halogen

15.29 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Żarówka Cartechnic 12V 4W BA9s

ID produktu: 4329

Żarówka Cartechnic 12V 4W BA9s

2.20 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Automat stopu przód JMP

ID produktu: 4780

Automat stopu przód JMP

25.89 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

ID produktu: 13155

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11

27.81 PLN
30.90 PLN - 10 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK DR9EA

ID produktu: 3297

Świeca zapłonowa NGK DR9EA

15.11 PLN
16.79 PLN - 10 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS + ładowarka

ID produktu: 85784

Akumulator żelowy Moretti YTX12-BS + ładowarka

129.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator bezobsługowy Moretti YTX12-BS

ID produktu: 85706

Akumulator bezobsługowy Moretti YTX12-BS

105.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Łożysko 6202 2RSC3 SKF

ID produktu: 181947

Łożysko 6202 2RSC3 SKF

12.89 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator żelowy Outdo YTX12-BS

ID produktu: 140630

Akumulator żelowy Outdo YTX12-BS

115.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

ID produktu: 149132

Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP

21.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator bezobsługowy WM Motor YTX12-BS 12V

ID produktu: 134797

Akumulator bezobsługowy WM Motor YTX12-BS 12V

109.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

ID produktu: 16821

Urządzenie do kontroli osiowości łańcucha Profi D-CAT

250.49 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju Mahle OC575

ID produktu: 24247

Filtr oleju Mahle OC575

25.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Zawór ssący Vesrah

ID produktu: 19696

Zawór ssący Vesrah

47.59 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Linka sprzęgła Kawasaki GPZ 500 S ER-5 500 97-00

ID produktu: 78681

Linka sprzęgła Kawasaki GPZ 500 S ER-5 500 97-00

34.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Uszczelniacz zaworowy

ID produktu: 18529

Uszczelniacz zaworowy

14.39 PLN
15.99 PLN - 10 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.)

ID produktu: 5112

Klocki hamulcowe EBC FA 229 (2 szt.) przód

80.73 PLN
89.70 PLN - 9 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Zapinka do łańcuszka rozrządu Tourmax/Morse 82RH2015

ID produktu: 1089

Zapinka do łańcuszka rozrządu Tourmax/Morse 82RH2015

9.50 PLN
10.00 PLN - 5 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Świeca zapłonowa Denso X27ESRU - DR9EA

ID produktu: 124257

Świeca zapłonowa Denso X27ESRU - DR9EA

10.99 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Klocki hamulcowe EBC FA 129 (2 szt.)

ID produktu: 5010

Klocki hamulcowe EBC FA 129 (2 szt.)

69.58 PLN
77.31 PLN - 9 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax

ID produktu: 4705

Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax

101.56 PLN
106.90 PLN - 4 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

ID produktu: 18761

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej

13.45 PLN
14.94 PLN - 9 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris

ID produktu: 78280

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris

41.19 PLN
48.46 PLN - 15 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód ARI 37x50x11 ARI044

ID produktu: 65580

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód ARI 37x50x11 ARI044

40.49 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa

ID produktu: 3328

Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa

54.80 PLN
60.89 PLN - 10 %

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Akumulator żelowy JMT YTX12-BS (WP12-BS)

ID produktu: 145

Akumulator żelowy JMT YTX12-BS (WP12-BS)

207.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Nakrętka zębatki PRO-BOLT M10 x 1,25 mm aluminium czerwona

ID produktu: 166487

Nakrętka zębatki PRO-BOLT M10 x 1,25 mm aluminium czerwona

14.00 PLN

Kawasaki ER 500 Twister Części motocyklowe: Łożysko 6203 2RSC3 SKF

ID produktu: 166517

Łożysko 6203 2RSC3 SKF

14.49 PLN

Charakterystyka Kawasaki ER 500 Twister

Zdjęcie

Pojawienie się modelu ER 500 w ofercie Kawasaki było kwestią czasu. Na fali popularności Suzuki GS 500 i Hondy CB 500 każdy renomowany producent był wręcz zmuszony do posiadania w swojej ofercie choćby jednego konkurencyjnego jednośladu, który przejąłby część licznego grona motocyklistów zakochanych w uniwersalności maszyn klasy UJM.

Nie było wielkim zaskoczeniem, że "golas" od Kawasaki osiągnie duży sukces. W 1996 roku japońscy konstruktorzy z Akashi dysponowali sprawdzoną jednostką napędową (przetestowaną w modelach GPZ 500, KLE 500 i EN 500), do której wystarczyło dobrać odpowiedni, aczkolwiek niezbyt kosztowny, osprzęt i zdać się na pracę rysowników, którzy sprawdzone rozwiązania i prostą konstrukcję oprawiliby w ramy ponadczasowego design'u.

ER 500 zostało wyposażone w dwucylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności 498 cm³, którego korzeni możemy doszukiwać się w legendarnym GPZ 900. W zależności od rynku, na jaki trafiała "500-setka" niewysilony silnik generował moc od 34 do 50 KM i w najmocniejszej wersji oferował pokaźny moment obrotowy na poziomie 45 Nm. Dzięki sprawdzonym rozwiązaniom niepozorna "maszyneria" bezawaryjnie osiąga przebiegi rzędu 100 tys. kilometrów. W układzie zasilania użyto tradycyjnych gaźników renomowanej marki Keihin, przeniesienie napędu powierzono klasycznemu łańcuchowi typu O-ring, zaś dostarczeniem mocy na tylne koło zajmuje się pośrednio precyzyjna skrzynia o sześciu przełożeniach. Dzięki efektywnemu chłodzeniu cieczą jednostka nie przegrzewa się podczas wzmożonego wysiłku, a ośmiozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu zapewniają cichą i efektywną pracę. Jedną z największych zalet "rzędówki" jest niewielki apetyt na paliwo. Nawet w ruchu miejskim spalanie nie powinno przekroczyć 6 l/100 kilometrów, co przy 17 litrowym zbiorniku paliwa i tak daje prawie 300 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.

Ogromny sukces na ogólnoświatowym rynku bynajmniej nie wyklucza błędów, jakich Kawasaki dopuściło się podczas projektowania. O ile "miękko" zestrojone zawieszenie nie odbija się drastycznie na prowadzeniu, to tarczowo-bębnowy układ hamulcowy o bardzo słabej skuteczności nie pozwala na pełne wykorzystanie potencjału silnika i realnie obniża poziom bezpieczeństwa. Na przedniej osi znajdziemy pojedynczą tarczę o średnicy 280 mm i pływający, dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, który w pojedynkę nie zapewnia odpowiednio krótkiej drogi hamowania przy dużych prędkościach, na które ER 500 mogłoby sobie pozwolić bez trudu. Wszystkiemu winien jest niewielki hamulec bębnowy na tylnym kole, który przez niewielką średnicę 160 mm nie radzi sobie ze względnie lekkim motocyklem ( ze wszystkimi płynami, w tym 17 litrami paliwa, "pięćsetka" waży niespełna 185 kilogramów). Na przekór narzekaniom użytkowników Kawasaki nigdy nie podjęło się jego usprawnienia, w wyniku czego ER 500 nie jest najodpowiedniejszym wyborem na pierwszy poważny motocykl. Duża moc jednostki napędowej, prędkość maksymalna powyżej 180 km/h i przyspieszenie od 0-100 km/h poniżej 6 sekund to specyfikacja, o której marzy każdy początkujący jeździec. Jednakże bez odpowiedniego wsparcia pozostałych układów wszystko to, połączone z niewielkim doświadczeniem może przynieść katastrofalne skutki.

Jak pokazał czas kilka niedociągnięć nie stłumiło sukcesu ER 500. Elastyczny silnik osadzony w wytrzymałej ramie, ponadczasowa stylistyka, łatwość prowadzenie i niewielki promień skrętu sprawiły, że po małolitrażowe Kawasaki co chwilę sięgali właściciele ośrodków nauki jazdy i osoby , dla których miasto jest nieodłącznym elementem codziennej eksploatacji. Co więcej, dzięki nisko umieszczonej kanapie i optymalnym środku ciężkości nadal jest ulubieńcem kobiet i niższych motocyklistów. W betonowej dżungli niezastąpionym atutem ER 500 będą również zawieszenia.

Mimo, że nie posiadają najmniejszej regulacji to zapewniają optymalne tłumienie nierówności. Na przedzie znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy o dość filigranowych lagach, z tyłu zaś dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na stalowym wahaczu wleczonym, które dadzą poczucie komfortu w podróży, ale nie pozwolą na ostrzejszą jazdę.

Kawasaki ER 500 to jednoślad całkowicie godny polecenia motocyklistom, którzy czasy szaleńczej jazdy mają już dawno za sobą. Niskie koszty eksploatacji, szeroki wachlarz części zamiennych oraz legendarna wytrzymałość jednostki napędowej to tylko część długiej listy zalet. Gdy dołączymy do tego ergonomiczną pozycję za kierownicę oraz smukłą sylwetkę przyjemność z jazdy wzrośnie do maksymalnego poziomu, bez różnicy czy będzie to daleka wycieczka za miasto czy codzienne dojazdy do pracy.


ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe