Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 802
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
35,42 zł
Linka prędkościomierza
-15%
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
(54)
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ER 500 Twister
- Kawasaki ER 500 C Twister 2002
- Kawasaki ER 500 C Twister 2006
- Kawasaki ER 500 D Twister 2002
- Kawasaki ER 500 A Twister 1997
- Kawasaki ER 500 A Twister 1998
- Kawasaki ER 500 A Twister 1999
- Kawasaki ER 500 A Twister 2000
- Kawasaki ER 500 B Twister 1997
- Kawasaki ER 500 B Twister 1998
- Kawasaki ER 500 B Twister 1999
- Kawasaki ER 500 B Twister 2000
- Kawasaki ER 500 C Twister 2001
- Kawasaki ER 500 C Twister 2003
- Kawasaki ER 500 C Twister 2004
- Kawasaki ER 500 C Twister 2005
- Kawasaki ER 500 D Twister 2001
- Kawasaki ER 500 D Twister 2003
- Kawasaki ER 500 D Twister 2004
- Kawasaki ER 500 D Twister 2005
- Kawasaki ER 500 D Twister 2006
Kawasaki ER 500 Twister
Kawasaki ER-5 500 Twister to motocykl klasy naked ze średniej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach od 1997 roku. Zadziorna stylistyka, mocna jednostka napędowa i sprawdzona konstrukcja - tyle wystarczyło, aby model ER-5 zawładnął sercami motocyklistów z całego świata.
Kawasaki ER-5 500 Twister zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 498 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane podwójnym wałkiem rozrządu) oraz gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVK o 34. mm średnicy gardzieli). Na pokładzie modelu ER-5 500 Twister znajdziemy również cyfrowy zapłon, elektryczny rozrusznik oraz typowy zestaw przenoszący moc na tylne koło, czyli manualną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy. Serce Kawasaki generuje moc maksymalną 50 KM i maksymalny moment obrotowy 45 Nm. Dzięki niskiej masie własnej (na sucho 180 kilogramów) taka specyfikacja pozwala na rozpędzenie się do 180 km/h i gwarantuje dynamiczne przyspieszenie. ER-5 500 Twister to nie tylko satysfakcjonujące osiągi, ale także niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi zaledwie 4,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów zapewnia ponad 350 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kawasaki ER-5 500 Twister jest podwójna rama kołyskowa z rur stalowych i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Stanowi on doskonałą bazę dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni - 37 mm), tylne zaś dwa amortyzatory olejowe wyposażone w 5. stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 280 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz mechaniczny hamulec bębnowy (z tyłu). Kawasaki ER-5 500 toczy się na 17. calowych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.