check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki GPZ 600

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Sortuj

Znaleziono: 647
Żarówka 12V 4W BA9S postojówka - 83184
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej Gmoto.pl
Żarówka 12V 5W BA15S - 83186
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Żarówka Osram 12V 4W BA9s

6,44 zł

Żarówka Osram 12V 4W BA9s

stars    (4)
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1

stars    (3)
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Linka prędkościomierza
Nakrętka zębatki M10X1.25 mm
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x39x2 - S410130012007

stars    (1)
Świeca zapłonowa Denso IX24 Irydowa - DR8EIX - IX24
Zestaw naprawczy kranika paliwa Kawasaki - 228956
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026 -10%

18,88 zł

20,98 zł

Najniższa cena: 20,98 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015026

stars    (1)
Klosz kierunkowskazu przód Kawasaki JMP
Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX -10%

58,05 zł

64,50 zł

Najniższa cena: 64,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR9EIX irydowa - DR9EIX

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

260,90 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12 Ah JMT YB12A-A (CB12A-A)

stars    (5)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022 -10%

17,82 zł

19,80 zł

Najniższa cena: 19,80 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 31,4x39,1x3 - S410250012022

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K -5%

63,64 zł

66,99 zł

Najniższa cena: 66,99 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K4K

Obejma wydechu chromowana 45 mm
Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15 -10%

34,65 zł

38,50 zł

Najniższa cena: 38,50 zł

Zębatka przód JT JTF513.15, 15z rozmiar 530 - JTF513.15

stars    (5)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043 -10%

23,04 zł

25,60 zł

Najniższa cena: 25,60 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 38x50x8/9,5 - P40FORK455043

stars    (3)
Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009 -10%

30,24 zł

33,60 zł

Najniższa cena: 33,60 zł

Uszczelka wydechu łącząca Athena 32x37x26 - S410250012009

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GPZ 600

  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1986
  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1990
  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1985
  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1987
  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1988
  • Kawasaki GPZ 600 R Ninja 1989
  • Kawasaki GPZ 600 R Special Edition 1988
  • Kawasaki GPZ 600 R Special Edition 1989
  • Kawasaki GPZ 600 RX Ninja 1987

Kawasaki GPZ 600

Części motocyklowe

Kawasaki GPZ 600 zostało zaprezentowane w 1984 roku podczas dorocznych targów motoryzacyjnych IFMA w Kolonii. Jako, że statyczne przedstawienie przyszłego bestsellera nie wzbudziło aż tak dużych emocji jak przewidywano, Japończycy zorganizowali pokaz potencjału sportowego na torze Circuito del Jarama w Hiszpanii. Ten z kolei wywarł na wszystkich ogromne wrażenie i było już wiadomo, że nowy Super Sport od "zielonych" zrobi w swoim segmencie spore zamieszanie. W dniu premiery był najmocniejszym motocyklem sportowym w swojej klasie pojemnościowej oraz, co wydaje się nielogiczne, jedną z najtańszych pozycji w segmencie. Powszechnie uważa się, że GPZ 600 był inicjatorem kilkudziesięcioletniej rywalizacji pomiędzy japońskimi producentami (która zakończyła się w 2018 roku, po tym jak ze sportowej klasy 600 wycofały się prawie wszystkie koncerny) oraz pierwszym, pełnoprawnym członkiem segmentu Super Sport 600.

GPZ 600 (zwane na rynku amerykańskim Ninja 600 R) zostało wyposażone w nowoczesny, czterocylindrowy silnik o pojemności 592 cm³. Szesnastozaworowa głowica z podwójnym wałkiem rozrządu oraz chłodzenie cieczą stały się kamieniem milowym w serii GPZ. Mimo, że układ zasilania klasycznymi gaźnikami nie był najnowszą technologią w tamtych czasach, to nie przeszkodził on w osiągnięciu imponujących parametrów. Maksymalna moc rzędowej "czwórki" wynosiła aż 85 KM, co pozwalało na osiągnięcie pierwszej "setki" w 4,2 sekundy oraz prędkość maksymalną ponad 215 km/h. Jeśli dodamy do tego doskonałą elastyczność jednostki, precyzyjną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz akceptowalne spalanie (6-7 l/100 kilometrów) otrzymamy doskonały motocykl sportowy do codziennego użytkowania.

Podczas projektowania GPZ 600 oparto się na konstrukcji modelu GPZ 550, choć jak widać, chociażby po budowie jednostki napędowej, nie ma on zbyt dużo wspólnego z protoplastą. W zależności od kraju sprzedaży komponenty osadzono w ramie z rur stalowych lub odlewanej z aluminium z elementami tworzyw sztucznych. Tarczowy układ hamulcowy z dwutłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi zapewniał fenomenalną drogę hamowania (100-0 km/h na odcinku 44 metrów), systemy AntiDive oraz AVDS (Automatic Variable Damping System) zapobiegały nadmiernemu "nurkowaniu" przodu podczas hamowania oraz dobierały nastawy zawieszenia zależnie od obciążenia motocykla, a rozbudowana deska rozdzielcza z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem przekazywała niezbędne informacje.

Kawasaki GPZ 600 było dostępne w salonach jedynie przez pięć lat, aczkolwiek ten krótki okres wystarczył, aby rozwojowi klasy 600 narzucić niesamowite tempo. Mimo, że obecnie jego specyfikacja nie zrobi na nikim większego wrażenia, to trzeba pamiętać że w połowie lat 80' moc 130 KM z "litra" wywoływała ogromną sensację wśród motocyklistów. Dla zobrazowania, jak szybka była "sześćsetka" z gamy GPZ wystarczy porównać ją do współczesnego modelu ZX-6R Ninja, który jest jej bezpośrednim następcą. Nowoczesna technologia sprawia, że Ninja przyspiesza od 0-100 km/h w 3,6 sekundy, zaś 33. letnie GPZ robi to jedynie o 0,6 sekundy wolniej, będąc jednocześnie 15 kilogramów cięższe.