Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 361
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,78 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
-5%
122,71 zł
129,17 zł
Najniższa cena: 129,17 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 41x53x8/10,5 - FSD-036B
(2)
-10%
11,56 zł
12,85 zł
Najniższa cena: 12,85 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 39x47x2,5 - S410210012006
(2)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
6,24 zł
Żarówka Osram 12V 5W BA15s
30,20 zł
Żarówka Osram H4 12V 60/55W HD
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,90 zł
Żarówka BA9s 12V 2W
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki GTR 1000
- Kawasaki GTR 1000 A 1988
- Kawasaki GTR 1000 A 1993
- Kawasaki GTR 1000 A 1995
- Kawasaki GTR 1000 A 2001
- Kawasaki GTR 1000 A 1986
- Kawasaki GTR 1000 A 1987
- Kawasaki GTR 1000 A 1989
- Kawasaki GTR 1000 A 1990
- Kawasaki GTR 1000 A 1991
- Kawasaki GTR 1000 A 1992
- Kawasaki GTR 1000 A 1994
- Kawasaki GTR 1000 A 1996
- Kawasaki GTR 1000 A 1997
- Kawasaki GTR 1000 A 1998
- Kawasaki GTR 1000 A 1999
- Kawasaki GTR 1000 A 2000
- Kawasaki GTR 1000 A 2002
- Kawasaki GTR 1000 A 2003
- Kawasaki GTR 1000 Special Edition 1988
- Kawasaki GTR 1000 2000
Kawasaki GTR 1000
Kawasaki GTR 1000 to turystyczny motocykl z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1986-1989. Posiada wszystko, czego potrzeba na dużych dystansach: wysoką przednią szybę, ergonomiczną pozycję za kierownicą, zapas mocy, ekonomiczną jednostkę i fenomenalną osłonę przed wiatrem. Te i inne zalety sprawiły, że model GTR 1000 był jednym z ulubieńców zapalonych podróżników.
Kawasaki GTR 1000 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 997 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy generuje moc maksymalną 110 KM i maksymalny moment obrotowy 100 Nm. Ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem model GTR 1000 waży ponad 296 kilogramów, a mimo to taka specyfikacja pozwala na bardzo dynamiczne przyspieszenie i osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 215 km/h. Przeniesieniem osiągów na tylne koło zajmuje się manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy. Na pokładzie Kawasaki GTR 1000 znajdziemy również gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CV o 32. mm średnicy gardzieli), elektroniczny układ zapłonowy i elektryczny rozrusznik. Warto zaznaczyć, że GTR 1000 - mimo dużej masy własnej i jeszcze większych oporów powietrza generowanych przez szeroką owiewkę z wysoką przednią szybą - cechuje się satysfakcjonującym zużyciem paliwa. Średnie spalanie wynosi 7 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 28,5 litra gwarantuje zasięg 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Kawasaki GTR 1000 posiada komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, jest więc przygotowany do dalekobieżnej turystyki. Widelec teleskopowy (średnica goleni - 41 mm) z pneumatyczną regulacją napięcia wstępnego oraz wahacz UNI-TRAK z regulacją napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia fenomenalnie sprawdzą się nawet pod pełnym obciążeniem wyprawowego ekwipunku. O bezpieczeństwo użytkowników dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 272 mm i jednotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 280 mm i zacisk jednotłoczkowy (z tyłu).