Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
14,31 zł
15,90 zł
Najniższa cena: 15,90 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 29x36x5,6 - S410510012004
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
76,48 zł
80,50 zł
Najniższa cena: 80,50 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901
132,75 zł
147,50 zł
Najniższa cena: 147,50 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 142 SFA HH (2 szt.) - SFA142HH
150,01 zł
157,90 zł
Najniższa cena: 157,90 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SRT (2 szt.) - MCB598SRT
36,90 zł
Filtr oleju Mahle OX1093 - OX 1093
109,44 zł
121,60 zł
Najniższa cena: 121,60 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 498 SFA HH (2 szt.) - SFA498HH
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki J 125
- Kawasaki J 125 Special Edition ABS 2018
- Kawasaki J 125 A 2016
- Kawasaki J 125 A Special Edition 2016
- Kawasaki J 125 B ABS 2016
- Kawasaki J 125 B Special Edition ABS 2016
- Kawasaki J 125 C ABS 2017
- Kawasaki J 125 C Special Edition ABS 2017
- Kawasaki J 125 C ABS 2018
- Kawasaki J 125 C Edition ABS 2018
- Kawasaki J 125 C ABS 2019
- Kawasaki J 125 C Edition ABS 2019
- Kawasaki J 125 C ABS 2020
Kawasaki J 125
Model J 125 to kompaktowy skuter miejski, będący najmniejszym jednośladem w ofercie Kawasaki. Nowoczesna konstrukcja, dynamiczna stylistyka i duża funkcjonalność to główne cechy maszyny stworzonej do natychmiastowego poruszania się w zatłoczonych aglomeracjach. Mimo, że na europejskim rynku został zaprezentowany dopiero 2 lata temu (w 2016 roku), to już zdążył zyskać sobie szerokie grono miłośników. Poza wysoką jakością wykonania i bogatym wyposażeniem wersji podstawowej swój wkład w popularność miała także ciekawość świata motocyklowego. Po fenomenalnym J 300, którego premiera miała miejsce dwa lata przed wprowadzeniem do sprzedaży wersji o mniejszej pojemności skokowej silnika, wielu chciało sprawdzić, czy młodsze dziecko japońskich inżynierów dorówna "starszemu bratu". Jak się okazało, stworzenie gamy skuterów było dla Kawasaki strzałem w dziesiątkę i pozwoliło firmie wpłynąć na szerokie wody najpopularniejszej klasy jednośladów na świecie.
J 125 zostało wyposażone w chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik o pojemności 124 cm³. Głowica z czterema zaworami sterowanymi pojedynczym wałkiem rozrządu i układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa zaowocował wysoką kulturą pracy jednostki i spalaniem na bardzo niskim poziomie. Dzięki nim użytkownicy będą mogli w ciszy i spokoju eksplorować najdalsze zakamarki własnej okolicy, ciesząc się przy tym energiczną reakcją na ruch manetki gazu i zasięgiem ponad 500 kilometrów na jednym talkowaniu, który zapewnia 13 litrowy zbiornik paliwa. Czterosuwowa jednostka napędowa spełnia najnowsze normy emisji spalin Euro 4, emitując jedynie 70 gram dwutlenku węgla na każde sto przejechanych kilometrów. Dobrze znana budowa bezstopniowej przekładni automatycznej CVT pozwoli użytkownikom na samodzielny serwis i naprawę dobrych usterek przy użyciu podstawowych narzędzi. Ponadto "serce" J 125 legitymuje się wysokimi osiągami, które sprawnie napędzają ponad 180 kilogramową maszynę. Moc maksymalna 13 KM i maksymalny moment obrotowy 11 Nm dadzą pewność, że w miejskim zgiełku lub na międzymiastowej trasie użytkownicy nie zostaną posądzeni o "zawalanie" drogi.
Kawasaki wie, że w każdy środek transportu powinien zapewniać jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i komfortu jazdy. Dlatego więc, w J 125 zainstalowano tarczowy układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS oraz konwencjonalne zawieszenie o optymalnej charakterystyce (klasyczny widelec teleskopowy z przodu i dwa elementy resorująco-tłumiące oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z tyłu). Dzięki pięciostopniowej regulacji amortyzatorów każdy będzie mógł dobrać ulubione nastawy według własnych preferencji. Zastosowane hamulce pełnią również funkcję stylistyczną. Tarcze typu Wave o średnicy 260 i 240 mm i dwa dwutłoczkowe zaciski hydraulicznie w skuterze z tej klasy pojemnościowej wyglądają naprawdę poważnie, jednocześnie gwarantując przepisową drogę hamowania i precyzyjne wyczucie.
Ponadprzeciętne właściwości jezdne to zasługa dopracowanego podwozia. Koła w rozmiarze 14 i 13 cali zapewniają dobre prowadzenie na każdej nawierzchni, wąskie opony poprawiają zwrotność, stalowa rama typu Diamond gwarantuje odpowiednią sztywność i odporność na przeciążenia, zaś centralizacja środka ciężkości i dobry rozkład mas pozwalają kierowcy w pełni zapanować nad maszyną na zakrętach i przy wysokich prędkościach.
Kawasaki J 125 to dobra propozycja dla wszystkich, co poszukują ekonomicznego środka transportu na co dzień i chcieliby się wyróżniać w tłumie innych skuterzystów. Bogate wyposażenie (gniazdko 12V, regulowane dźwignie hamulców, rozbudowana deska rozdzielcza z ekranem LCD) i ergonomiczna pozycja za kierownicą z pewnością spełnią oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.