Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
10,62 zł
11,80 zł
Najniższa cena: 11,80 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 35x43x4 - S410210012008
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
87,74 zł
92,36 zł
Najniższa cena: 92,36 zł
Tłoczek zacisku hamulcowego z uszczelniaczami Tourmax CPK-108 - CPK-108
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
76,48 zł
80,50 zł
Najniższa cena: 80,50 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901
132,75 zł
147,50 zł
Najniższa cena: 147,50 zł
Klocki hamulcowe EBC FA 142 SFA HH (2 szt.) - SFA142HH
150,01 zł
157,90 zł
Najniższa cena: 157,90 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SRT (2 szt.) - MCB598SRT
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki J 300
- Kawasaki J 300 A 2014
- Kawasaki J 300 A Special Edition 2014
- Kawasaki J 300 A 2015
- Kawasaki J 300 A Special Edition 2015
- Kawasaki J 300 A 2016
- Kawasaki J 300 A Special Edition 2016
- Kawasaki J 300 B ABS 2014
- Kawasaki J 300 B Special Edition ABS 2014
- Kawasaki J 300 B ABS 2015
- Kawasaki J 300 B Special Edition ABS 2015
- Kawasaki J 300 B ABS 2016
- Kawasaki J 300 B Special Edition ABS 2016
- Kawasaki J 300 C ABS 2017
- Kawasaki J 300 C Special Edition ABS 2017
- Kawasaki J 300 C ABS 2018
- Kawasaki J 300 C Special Edition ABS 2018
- Kawasaki J 300 C ABS 2019
- Kawasaki J 300 C Edition ABS 2019
- Kawasaki J 300 C ABS 2020
Kawasaki J 300
Kawasaki J 300 to pierwszy skuter w historii japońskiej marki, jaki został wprowadzony do europejskiej oferty. Znając realia wymagającego rynku oraz szerokie grono rywali z tego segmentu, inżynierowie i projektanci z Minato w Tokio musieli w maksymalnym stopniu dopracować pionierskiego przedstawiciela nowej gamy skuterów. Sądząc po budowie i wyposażeniu "300-tki" w pełni wywiązali się z powierzonego zadania, tworząc realnego konkurenta dla renomowanych producentów ze starego kontynentu ( głównie Aprili) oraz innych koncernów z Azji o ugruntowanej pozycji w naszej części świata ( czyt. Yamahy, Kymco, Hondy...).
J 300 zostało wyposażone w chłodzoną cieczą, jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 299 cm³. Optymalne osiągi czterozaworowego silnika z pojedynczym wałkiem rozrządu (moc 28 KM i moment obrotowy 28 Nm) zapewniają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną powyżej 160 km/h, jednocześnie nie zaburzając korzystnego zużycia benzyny. Dzięki elektronicznemu systemowi wtrysku paliwa i zbiornikowi paliwa o pojemności 13 litrów zasięg wynosi aż 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Niskie spalanie to nie jedyna zaleta nowoczesnego układu zasilania. To głównie dzięki niemu skuter spełnia rygorystyczne wymogi normy emisji spalin Euro 4, a emisja dwutlenku węgla do atmosfery plasuje się na niskim poziomie 90 g/100 kilometrów. Bezstopniowa przekładnia automatyczna CVT i tranzystorowy układ zapłonowy ECU są gwarantem bezstresowej eksploatacji i wysokiej kultury pracy jednostki napędowej na przestrzeni wielu lat.
Komponenty podwozia dobrano tak, aby sprostać potencjałowi jednostki napędowej oraz zapewnić komfortową i bezpieczną podróż dla dwóch osób. Przestronna rama z profili i rur stalowych typu Diamond dała możliwość zaprojektowania przestronnego nadwozia pozwalającego na zastosowanie szerokiej kanapy i dużego podestu pod nogami kierowcy. Amortyzację kół o rozmiarze 14 i 13 cali powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu i dwóm elementom resorująco-tłumiącym (z pięciostopniową regulacją twardości) osadzonym na dwustronnym wahaczu wleczonym. W skład układu hamulcowego wchodzą dwie duże tarcze typu Wave ( o średnicy 260 i 240 mm) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne. W skład wyposażenia standardowego wchodzi przeciwblokujący system ABS, który nie pozwoli na niekontrolowaną sytuację na drodze niezależnie od warunków pogodowych lub stanu nawierzchni).
Jak widać, pierwszy skuter Kawasaki przeznaczony na europejskie drogi został skonstruowany zgodnie z powszechnie przyjętymi standardami. Warto zwrócić uwagę na dużą ergonomię i funkcjonalność J 300. Schowek pod kanapą o dużej pojemności, zabezpieczenia antykradzieżowe, nowoczesna deska rozdzielcza przekazująca wiele informacji i wyprostowana pozycja za kierownicą to konieczność, jeśli skuter ma służyć do codziennej eksploatacji. Kawasaki zna potrzeby klienta, więc "300-tka" spełnia te i wiele innych kryteriów.