Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x54x11 - P40FORK455054
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
133,18 zł
166,47 zł
Najniższa cena: 166,47 zł
Łańcuch napędowy DID 520 112 otwarty z zapinką - DID520-112
33,27 zł
36,97 zł
Najniższa cena: 36,97 zł
Uszczelka wydechu łącząca Athena 35x41x25 - S410250012011
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
130,53 zł
137,40 zł
Najniższa cena: 137,40 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 598 SV (2 szt.) - MCB598SV
223,50 zł
279,37 zł
Najniższa cena: 279,37 zł
Łańcuch napędowy DID 520 NZ 112 otwarty z zapinką - DID520NZ-112
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLE 300 Versys
- Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS 2017
- Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS 2018
- Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS 2019
- Kawasaki KLE 300 C Versys X ABS 2020
- Kawasaki KLE 300 Versys X Urban ABS 2019
Kawasaki KLE 300 Versys
Kawasaki KLE 300 Versys to doskonałe narzędzie dla początkujących globtroterów do realizacji najśmielszych podróżniczych marzeń. Niezależnie od wybranego kierunku i rodzaju nawierzchni ten lekki motocykl klasy Adventure zabierze użytkowników w pasjonującą podróż, wolną od jakichkolwiek ograniczeń. Lekka konstrukcja o nieskomplikowanej budowie, optymalne osiągi jednostki napędowej, odpowiednio zestrojone zawieszenie, duża ładowność i satysfakcjonujący zasięg na jednym tankowaniu- to tylko część zalet najmniejszego przedstawiciela kultowej gamy Versys, z której motocykle od wielu lat zabierają motocyklistów w wymarzone miejsca.
Model KLE 300 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 296 cm³. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy otrzymał nowoczesny układ zasilania elektronicznym systemem wtrysku paliwa z podwójnymi zaworami dławiącymi, dzięki któremu każdy ruch nadgarstkiem wywołuje zdecydowaną reakcję, a zużycie paliwa nie przyprawia podróżujących o ból głowy. Średnie spalanie plasuje się na poziomie 4,1 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 17 litrów zapewnia ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Jednakże zasięg to nie wszystko- w podróży przyda się jeszcze moc, dzięki której przy pełnym obciążeniu nadal będziemy mogli cieszyć się urokami pokonywanej trasy. Niepozorny twin generuje moc maksymalną 40 KM i maksymalny moment obrotowy ponad 25 Nm, co przy niskiej masie pojazdu (ze wszystkimi płynami mały Versys waży zaledwie 175 kilogramów) gwarantuje dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 165 km/h. Ogromną zaletą jednostki napędowej KLE 300 jest również manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach oraz mokre, wielotarczowe sprzęgło antyhoppingowe, które nie dopuści do blokady tylnego koła podczas zbyt gwałtownych redukcji biegów. Kolejne atuty to niezastąpiony rozrusznik elektryczny oraz masywny układ wydechowy, który oprócz donośnego dźwięku cechuje się również konstrukcją dopasowującą Kawasaki do najnowszej normy emisji spalin Euro 4.
W prawdziwym motocyklu turystycznym nie mogło zabraknąć wytrzymałego podwozia, które zniesie trudy dalekich podróży pod obciążeniem ekwipunku i użytkowników, a także pozwoli na wyjazdy w mniej sprzyjający teren, tak aby kierowca nie musiał ograniczać się jedynie do asfaltowych szlaków. Szkieletem Versys'a jest centralna rama kratownicowa z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie, będąca idealnym punktem oparcia dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i skutecznego układu hamulcowego z antypoślizgowym systemem ABS, dzięki któremu nigdy nie dojdzie do blokady kół w trakcie nagłego hamowania podczas jazdy w złych warunkach pogodowych lub drogowych. Amortyzacją 19- i 17-calowych kół (przód/tył) zajmuje się klasyczny widelec teleskopowy o średnicy 41 mm oraz kolumna resorująco-tłumiąca typu Uni-Trak Bottom-Link z gazowym amortyzatorem oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Dla wygody użytkowników tylne zawieszenie zostało wyposażone w 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. Pozwala ona na dostosowanie ustawień do aktualnego obciążenia motocykla lub warunków panujących na drodze, co z pewnością nie raz przyda się w zróżnicowanej podróży, kiedy nigdy nie wiemy co czai się za następnym zakrętem. Wyhamowanie pojazdu powierzono dwóm wentylowanym tarczom hamulcowym typu Wave (z przodu pół-pływająca) o średnicy 290 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowym zaciskom hydraulicznym. Taki zestaw zapewnia krótką drogę hamowania, co daje gwarancję, że z każdego wyjazdu bezpiecznie wrócimy do domu.
Kawasaki KLE 300 Versys to z pewnością motocykl, który doskonale sprawdzi się w rękach początkujących jeźdźców spragnionych dalekich wojaży w nieznane. Wysoka przednia szyba, komfortowa kanapa i wygodne uchwyty dla pasażera, a także ergonomiczna pozycja za kierownicą i intuicyjna obsługa to cechy idealnego towarzysza każdej podróży. Gdyby jednak podstawowe oprzyrządowanie nie spełniało oczekiwań danego użytkownika Kawasaki przygotowało długą listę wyposażenia dodatkowego. Znajdziemy na niej m.in. handbar'y, osłonę silnika, światła przeciwmgielne oraz kufry- zarówno boczne, jak i centralny. Jest jednak jeden element, do którego nie będzie miał zastrzeżeń żaden z nabywców małego Versys'a- deska rozdzielcza. Rozbudowany zestaw kontrolek, czytelny wyświetlacz LCD oraz analogowy obrotomierz z wkomponowanym wskaźnikiem aktualnie zapiętego biegu to zestaw, jakiego nie powstydziłby się żaden flagowy motocykl turystyczny z oferty każdego renomowanego producenta.
Mimo, że model KLE 300 Versys jest dostępny w ofercie Kawasaki dopiero od 3 lat, to już zdążył skraść serca niemałej grupy nastoletnich (i nie tylko), motocyklowych podróżników. Ma wszystko, aby w wolnym czasie obrać kierunek, w którego stronę zawsze patrzyło się z utęsknieniem.