Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 799
-15%
27,37 zł
32,20 zł
Najniższa cena: 32,20 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303
(54)
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-20%
130,79 zł
163,49 zł
Najniższa cena: 163,49 zł
Łańcuch napędowy DID 520 110 otwarty z zapinką - DID520-110
(6)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/9,5 - P40FORK455052
(3)
35,42 zł
Linka prędkościomierza
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLE 500
- Kawasaki KLE 500 B 2007
- Kawasaki KLE 500 A 1999
- Kawasaki KLE 500 A 2000
- Kawasaki KLE 500 A 2001
- Kawasaki KLE 500 A 2002
- Kawasaki KLE 500 A 2003
- Kawasaki KLE 500 A 2004
- Kawasaki KLE 500 A 1991
- Kawasaki KLE 500 A 1992
- Kawasaki KLE 500 A 1993
- Kawasaki KLE 500 A 1994
- Kawasaki KLE 500 A 1995
- Kawasaki KLE 500 A 1996
- Kawasaki KLE 500 A 1997
- Kawasaki KLE 500 A 1998
- Kawasaki KLE 500 B 2005
- Kawasaki KLE 500 B 2006
Kawasaki KLE 500
Kawasaki KLE 500 to motocykl klasy Adventure (turystyczne enduro), produkowany przez japoński koncern od 2005 roku. Duże możliwości terenowe, wytrzymała konstrukcja i mocna jednostka napędowa sprawiły, że model KLE 500 stał się jednym z najczęściej wybieranych motocykli do dalekiej turystyki (w swojej klasie pojemnościowej).
Kawasaki KLE 500 zostało wyposażone w czterosuwową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności 498 ccm. Dwucylindrowy silnik posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane podwójnym wałkiem rozrządu), wydajny układ chłodzenia cieczą oraz gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 34 mm). Na pokładzie znajdziemy również elektryczny rozrusznik, elektroniczny zapłon CDI, manualną skrzynię o sześciu przełożeniach, klasyczny łańcuch napędowy oraz mokre sprzęgło wielotarczowe. Serce modelu KLE 500 generuje moc maksymalną 45 KM i maksymalny moment obrotowy 41 Nm, co przy masie własnej na poziomie 178 kilogramów (masa sucha, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwala rozpędzić się do prędkości maksymalnej 190 km/h. Kawasaki KLE 500 to nie tylko dobre osiągi, ale także niskie zużycie paliwa. Średnie spalanie wynosi 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 15 litrów gwarantuje zasięg 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
O komfort podróżujących dba klasyczny widelec teleskopowy ze wspomaganiem pneumatycznym oraz centralna kolumna resorująco-tłumiąca z amortyzatorem olejowym, który dodatkowo został wyposażony w regulację napięcia wstępnego sprężyny. Skok przedniego i tylnego koła wynosi 220 mm. Bezpieczeństwo jazdy zapewnia tarczowy układ hamulcowy. Przy przednim kole zamontowano wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 300 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy, a przy tylnym - wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 230 mm i zacisk jednotłoczkowy. Przy tak niskiej masie własnej pojazdu taki zestaw to gwarancja krótkiej drogi hamowania niezależnie od rodzaju pokonywanej trasy.