Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
13,34 zł
15,70 zł
Najniższa cena: 15,70 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 112 Honda/Kawasaki/Polaris - HF112
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN112 - KN-112
13,23 zł
14,70 zł
Najniższa cena: 14,70 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 23x30x4 GY6 139QMB - S410420012005
26,75 zł
Łożysko SKF 6205
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 30x42x10,5 - P40FORK455013
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
19,20 zł
Filtr oleju Mahle OX410 - OX 410
27,99 zł
Łożysko kulkowe SKF 6205 2RS
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-13/1
49,19 zł
61,49 zł
Najniższa cena: 61,49 zł
Łańcuch napędowy DID 420 D 90 otwarty z zapinką - DID420D-90
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki KLX 110
- Kawasaki KLX 110 C 2012
- Kawasaki KLX 110 A 2008
- Kawasaki KLX 110 A 2009
- Kawasaki KLX 110 C 2010
- Kawasaki KLX 110 C 2011
- Kawasaki KLX 110 C 2013
- Kawasaki KLX 110 A 2005
- Kawasaki KLX 110 C 2014
- Kawasaki KLX 110 C 2015
- Kawasaki KLX 110 C 2016
- Kawasaki KLX 110 C 2017
- Kawasaki KLX 110 C 2018
- Kawasaki KLX 110 C 2019
- Kawasaki KLX 110 A 2004
- Kawasaki KLX 110 C 2020
- Kawasaki KLX 110 A 2002
- Kawasaki KLX 110 A 2003
- Kawasaki KLX 110 A 2006
- Kawasaki KLX 110 A 2007
- Kawasaki KLX 110 R 2022
- Kawasaki KLX 110 R L 2022
- Kawasaki KLX 110 R 2021
- Kawasaki KLX 110 R L 2021
- Kawasaki KLX 110 L 2020
- Kawasaki KLX 110 L 2019
- Kawasaki KLX 110 L 2018
- Kawasaki KLX 110 L 2017
- Kawasaki KLX 110 L 2016
- Kawasaki KLX 110 L 2015
- Kawasaki KLX 110 L 2014
- Kawasaki KLX 110 L 2013
- Kawasaki KLX 110 L 2012
- Kawasaki KLX 110 L 2011
- Kawasaki KLX 110 L 2010
- Kawasaki KLX 110 R L 2023
Kawasaki KLX 110
Kawasaki KLX 110 to małolitrażowy motocykl klasy enduro stworzony z myślą o młodych adeptach szeroko pojętego off-road'u, na którym będą mogli nauczyć się podstawowych umiejętności i poznać ogólną zasadę działania jednośladu. Niska masa, konkretna moc i optymalnie zestrojone zawieszenie z pewnością zrobią duże wrażenia na nowicjuszach, aczkolwiek duże możliwości niepozornego sprzętu szybko zmienią ich w zaprawionych jeźdźców. Młodych motocyklistów urzec może również wygląd KLX'a. Charakterystyczne barwy, dobrze znane z większych motocykli Kawasaki, oraz agresywny wygląd nadwozia pozwalają poczuć się za jego sterami jak na wymarzonej maszynie, w której stronę nastoletni użytkownicy mogą na razie patrzeć jedynie z głową pełną planów na przyszłość.
Model KLX 110 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 112 cm³, która mimo niewielkiej kubatury zagwarantuje najmłodszym użytkownikom odpowiednią dawkę emocji. Moc maksymalna 7,2 KM i maksymalny moment obrotowy 8 Nm to zwiastun dynamicznych przyspieszeń i satysfakcjonującej prędkości maksymalnej, która w przypadku "110-tki" przekracza wartość 70 km/h. Gaźnikowy układ zasilania oparty na częściach renomowanej marki Keihin (dokładnie model PB18) sprawi, że nawet najmniejszy ruch manetki gazu wystrzeli 76-kilogramową maszynę do przodu niezależnie od pokonywanego terenu, a średnie zużycie paliwa utrzyma się na zadowalającym poziomie, co jest szczególnie istotne w jednośladzie ze zbiornikiem paliwa o skromnej pojemności 3,6 litra. Chłodzony powietrzem czterosuw z dwuzaworową głowicą z pojedynczym wałkiem rozrządu został sparowany z manualną skrzynią biegów o czterech przełożeniach i mokrym, odśrodkowym sprzęgłem wielotarczowym. Intuicyjna obsługa, lekkie działanie dźwigni sprzęgła oraz wysoka kultura pracy silnika sprawia, że jest to jedna z najlepszych jednostek napędowych dla początkujących off-road'owców. Elektryczny rozrusznik i duża moc również pomogą w nauce jazdy po wymagającym terenie, zaś niska masa własna pojazdu okaże się nieoceniona podczas wywrotek i dynamicznego pokonywania zakrętów.
Podwozie modelu KLX 110 zostało przygotowane do ciężkiej pracy w terenie, dzięki czemu żaden z użytkowników nie powinien martwić się o wytrzymałość czy sztywność, jaką oferuje grzbietowa rama z solidnych rur stalowych. Amortyzację 14- i 12- calowych kół (przód-tył) powierzono klasycznemu widelcowi teleskopowemu oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem ultralekkiego pojazdu zajmują się dwa hamulce bębnowe o średnicy 90 mm i 110 mm (przód/tył), które w zupełności wystarczą do pierwszych jazd po torze off-road'owym i zagwarantują młodym motocyklistom odpowiedni poziom bezpieczeństwa.
Kawasaki KLX 110 to doskonała propozycja dla małoletnich miłośników jazdy w terenie, którzy od najmłodszych lat chcą szlifować swoje umiejętności, aby po kilku sezonach z pełną swobodą móc zasiąść za sterami większych, mocniejszych motocykli. Warto zaznaczyć, że KLX 110 to również odpowiedni wybór dla rodziców, ponieważ skuteczny układ hamulcowy i niska masa pojazdu pozwolą zminimalizować następstwa ewentualnych zdarzeń w nieprzewidywalnym terenie lub na torze, które mogą przydarzyć się ich podopiecznym.