Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1
13,72 zł
14,44 zł
Najniższa cena: 14,44 zł
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
126,04 zł
157,55 zł
Najniższa cena: 157,55 zł
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
49,32 zł
51,92 zł
Najniższa cena: 51,92 zł
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS122-5 - MSS122-5
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
76,48 zł
80,50 zł
Najniższa cena: 80,50 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Ninja 400
- Kawasaki Ninja 400 G ABS 2018
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2018
- Kawasaki Ninja 400 G ABS 2019
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2019
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2020
Kawasaki Ninja 400
Kawasaki Ninja 400 to małolitrażowy motocykl sportowy stworzony z myślą o początkujących motocyklistach, którzy weszli w posiadanie prawa jazdy kategorii A2 i chcieliby doświadczyć intensywnych wrażeń z jazdy. Zaprojektowana na fali inspiracji większymi modelami z serii Ninja "400-setka" otrzymała wszystko to, co niezbędne do dynamicznego pokonywania zakrętów i natychmiastowego poruszania się po zatłoczonym mieście. Wąska sylwetka, nisko umieszczony środek ciężkości oraz ergonomiczna pozycja za kierownicą to tylko część zalet, które zaraz po mocnej jednostce napędowej, aerodynamicznym nadwoziu i dopracowanym podwoziu zapewnią użytkownikom maksimum satysfakcji z posiadania Ninja 400.
Model Ninja 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie równoległym o pojemności 399 cm³, której osiągi zostały dopasowane do prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że 168-kilogramowy jednoślad naprawdę dynamicznie przyspiesza, a jego prędkość maksymalna dalece przekracza wartość 160 km/h. Zasilanie elektronicznym systemem wtrysku paliwa przynosi kolejne zalety: zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu i atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie utrzymuje się w granicach 3,5-4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów zapewni użytkownikom nawet 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Chłodzony cieczą czterosuw z czterema zaworami na cylinder sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła przy ostrych redukcjach, w efekcie poprawiając dynamikę i bezpieczeństwo jazdy. Nowoczesna konstrukcja silnika i układu wydechowego pozwoliła spełnić "400-setce" najnowsze normy emisji spalin Euro 4.
Trzonem podwozia modelu Ninja 400 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej sztywności i odporności na rozciąganie, która stanowi idealny punkt oparcia dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS dba o bezpieczeństwo podróżujących i nie dopuszcza do blokady kół podczas wytracania prędkości na drogach o złej jakości nawierzchni lub podczas jazdy w złych warunkach pogodowych. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie (średnica lag 41 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem gazowym (z regulacją napięcia wstępnego sprężyny), opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdy zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Warto wspomnieć o ciekawych rozwiązaniach zawartych w modelu Ninja 400. Oprócz wspomnianego sprzęgła antyhoppingowego i systemu ABS znajdziemy na pokładzie rozbudowaną deskę rozdzielczą z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem i kontrolką Eco, która pomoże kierowcy zoptymalizować jazdę pod kątem niskiego spalania i jak najmniejszej produkcji spalin, oraz system Ergo-Fit, który pozwoli dopasować motocykl do wzrostu różnych użytkowników.
Kawasaki Ninja 400 to doskonała propozycja dla osób, które na co dzień chcą poruszać się po mieście w sportowym stylu, a w wolnych chwilach czerpać radość z jazdy po torze wyścigowym. Dopracowana konstrukcja, wystarczająco mocna jednostka napędowa i rozwiązania przejęte ze świata motocykli wyścigowych fenomenalnie sprawdzą się w rękach początkujących motocyklistów, którzy wraz z nadejściem 18. roku życia chcieliby oddać się energetyzującej rozrywce prowadzenia rasowego jednośladu o sportowym charakterze.