check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki Ninja 400

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 321
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601 -10%

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400250420601

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039 -10%

27,32 zł

30,36 zł

Najniższa cena: 30,36 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410250015039

Płytka zaworowa ProX 7,5 [1,90 mm] - 29.748190
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Komplet oslon teleskopu czarny

39,98 zł

Komplet oslon teleskopu czarny

stars    (2)
Filtr oleju MIW Meiwa H1013 HF303 - H1013
Klocki hamulcowe EBC FA 197 (2 szt.) - FA197 -10%

88,49 zł

98,32 zł

Najniższa cena: 98,32 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 197 (2 szt.) - FA197

stars    (5)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris  - HF303C -15%

44,00 zł

51,76 zł

Najniższa cena: 51,76 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C

stars    (57)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS -10%

239,72 zł

266,36 zł

Najniższa cena: 266,36 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah Yuasa YTX9-BS

stars    (47)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 663 (2 szt.) - MCB663 -5%

85,03 zł

89,50 zł

Najniższa cena: 89,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 663 (2 szt.) - MCB663

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah WM YTX9-BS + ładowarka
Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106 -20%

126,04 zł

157,55 zł

Najniższa cena: 157,55 zł

Łańcuch napędowy DID 520 106 otwarty z zapinką - DID520-106

stars    (7)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Komplet naprawczy pompy wody - WMS-907 -5%

113,05 zł

119,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł

Komplet naprawczy pompy wody - WMS-907

Akumulator bezobsługowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-B)
Klocki hamulcowe EBC FA 197 HH (2 szt.) - FA197HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 197 HH (2 szt.) - FA197HH

stars    (5)
Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS122-5 - MSS122-5 -5%

49,32 zł

51,92 zł

Najniższa cena: 51,92 zł

Śruby tarczy hamulcowej TRW Lucas MSS122-5 - MSS122-5

stars    (1)
Uchwyt przewodów ABS
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901 -5%

76,48 zł

80,50 zł

Najniższa cena: 80,50 zł

Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-901 - PPS-901

stars    (1)
Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001349 -10%

27,47 zł

30,52 zł

Najniższa cena: 30,52 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - M739000001349

Filtr oleju Ison 303 HF303 - ISON 303
Łożysko 6303 2RS C3 SKF - 6303 2RSH/C3

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Ninja 400

  • Kawasaki Ninja 400 G ABS 2018
  • Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2018
  • Kawasaki Ninja 400 G ABS 2019
  • Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2019
  • Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2020

Kawasaki Ninja 400

Części motocyklowe

Kawasaki Ninja 400 to małolitrażowy motocykl sportowy stworzony z myślą o początkujących motocyklistach, którzy weszli w posiadanie prawa jazdy kategorii A2 i chcieliby doświadczyć intensywnych wrażeń z jazdy. Zaprojektowana na fali inspiracji większymi modelami z serii Ninja "400-setka" otrzymała wszystko to, co niezbędne do dynamicznego pokonywania zakrętów i natychmiastowego poruszania się po zatłoczonym mieście. Wąska sylwetka, nisko umieszczony środek ciężkości oraz ergonomiczna pozycja za kierownicą to tylko część zalet, które zaraz po mocnej jednostce napędowej, aerodynamicznym nadwoziu i dopracowanym podwoziu zapewnią użytkownikom maksimum satysfakcji z posiadania Ninja 400.

Model Ninja 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie równoległym o pojemności 399 cm³, której osiągi zostały dopasowane do prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że 168-kilogramowy jednoślad naprawdę dynamicznie przyspiesza, a jego prędkość maksymalna dalece przekracza wartość 160 km/h. Zasilanie elektronicznym systemem wtrysku paliwa przynosi kolejne zalety: zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu i atrakcyjne zużycie paliwa. Średnie spalanie utrzymuje się w granicach 3,5-4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym), co przy zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów zapewni użytkownikom nawet 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu. Chłodzony cieczą czterosuw z czterema zaworami na cylinder sterowanymi podwójnym wałkiem rozrządu został połączony z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła przy ostrych redukcjach, w efekcie poprawiając dynamikę i bezpieczeństwo jazdy. Nowoczesna konstrukcja silnika i układu wydechowego pozwoliła spełnić "400-setce" najnowsze normy emisji spalin Euro 4.

Trzonem podwozia modelu Ninja 400 jest kratownicowa rama z rur stalowych o dużej sztywności i odporności na rozciąganie, która stanowi idealny punkt oparcia dla optymalnie zestrojonego zawieszenia i wydajnego układu hamulcowego, który wraz z przeciwpoślizgowym systemem ABS dba o bezpieczeństwo podróżujących i nie dopuszcza do blokady kół podczas wytracania prędkości na drogach o złej jakości nawierzchni lub podczas jazdy w złych warunkach pogodowych. Amortyzację 17-calowych kół powierzono masywnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie (średnica lag 41 mm) oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej z amortyzatorem gazowym (z regulacją napięcia wstępnego sprężyny), opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem pojazdy zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.

Warto wspomnieć o ciekawych rozwiązaniach zawartych w modelu Ninja 400. Oprócz wspomnianego sprzęgła antyhoppingowego i systemu ABS znajdziemy na pokładzie rozbudowaną deskę rozdzielczą z ciekłokrystalicznym wyświetlaczem i kontrolką Eco, która pomoże kierowcy zoptymalizować jazdę pod kątem niskiego spalania i jak najmniejszej produkcji spalin, oraz system Ergo-Fit, który pozwoli dopasować motocykl do wzrostu różnych użytkowników.

Kawasaki Ninja 400 to doskonała propozycja dla osób, które na co dzień chcą poruszać się po mieście w sportowym stylu, a w wolnych chwilach czerpać radość z jazdy po torze wyścigowym. Dopracowana konstrukcja, wystarczająco mocna jednostka napędowa i rozwiązania przejęte ze świata motocykli wyścigowych fenomenalnie sprawdzą się w rękach początkujących motocyklistów, którzy wraz z nadejściem 18. roku życia chcieliby oddać się energetyzującej rozrywce prowadzenia rasowego jednośladu o sportowym charakterze.