Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 703
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-15%
44,00 zł
51,76 zł
Najniższa cena: 51,76 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 C chromowany Honda Kawasaki Yamaha Polaris - HF303C
(54)
-10%
43,11 zł
47,90 zł
Najniższa cena: 47,90 zł
Zębatka przód JT JTF520.16RB, 16z rozmiar 525 z tłumikiem drgań - JTF520.16RB
(4)
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki W 650
- Kawasaki W 650 A wysoka kierownica 1999
- Kawasaki W 650 A wysoka kierownica 2000
- Kawasaki W 650 A wysoka kierownica 2001
- Kawasaki W 650 A wysoka kierownica 2002
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2001
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2002
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2003
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2004
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2005
- Kawasaki W 650 C niska kierownica 2006
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2001
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2002
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2003
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2004
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2005
- Kawasaki W 650 C płaska kierownica 2006
Kawasaki W (EJ) 650
Kawasaki W650 to motocykl klasy classic naked wprowadzony na rynek w 1999 roku. Mimo, że jego wygląd bardziej przywodzi na myśl jednoślad z lat 60’, to wprowadzone w nim rozwiązania jak najbardziej spełniały standardy czasów, w których był produkowany. Stylistyka została zaczerpnięta z wiekowego Kawasaki 650 WI, tak więc na pokładzie nie mogło zabraknąć gumowych nakładek na zbiorniku paliwa, gumowych osłon na teleskopach, nisko zawieszonych chromowanych wydechów i rozrusznika nożnego. Również owalny kształt cylindrów i głowicy sprawiają wrażenie wyjętych z dawnych czasów. Dla wielu motocyklistów było to połączenie idealne - klasyczny wygląd + nowoczesna konstrukcja (m.in. hamulec tarczowy i rozrusznik elektryczny) - dzięki czemu model W650 odniósł niemały sukces na ogólnoświatowym rynku.
Kawasaki W650 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 676 ccm. Chłodzony powietrzem czterosuw otrzymał rozrząd SOHC (cztery zawory na cylinder sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (model CVK o 34. mm średnicy gardzieli) oraz cyfrowy zapłon z K-TRIC. Serce modelu W650 generuje moc maksymalną 50 KM i maksymalny moment obrotowy 56 Nm, co pozwalało na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 160 km/h. Moc była przenoszona na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie 195 kilogramowego Kawasaki zamontowano zbiornik paliwa o pojemności 15 litrów, który pozwalał na przejechanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Amortyzację kół zapewniał klasyczny widelec teleskopowy (średnica goleni 39 mm) i dwa amortyzatory olejowe wyposażone w 5-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo podróżujących dbał tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, w którym pierwsze skrzypce grała wentylowana tarcza hamulcowa (o średnicy 300 mm) z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym zamontowana przy przednim kole.