Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
110,30 zł
116,11 zł
Najniższa cena: 116,11 zł
Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax - SCK-901
64,44 zł
67,83 zł
Najniższa cena: 67,83 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 33x46x10,5 - FSD-016
31,71 zł
Łożysko 6303 2RS SKF - 6303 2RSH
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-14/1
15,99 zł
Łożysko 6203 C3 Timken
29,15 zł
Filtr oleju Mahle OX61D - OX 61D
18,35 zł
Łożysko igiełkowe HK2216C - HK2216C
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z 400 B 1980
- Kawasaki Z 400 D ABS 2019
- Kawasaki Z 400 J 1983
- Kawasaki Z 400 D ABS 2020
- Kawasaki Z 400 B 1978
- Kawasaki Z 400 B 1979
- Kawasaki Z 400 D 1974
- Kawasaki Z 400 D 1975
- Kawasaki Z 400 D 1976
- Kawasaki Z 400 D 1977
- Kawasaki Z 400 F 1984
- Kawasaki Z 400 G Custom 1979
- Kawasaki Z 400 J 1980
- Kawasaki Z 400 J 1981
- Kawasaki Z 400 J 1982
- Kawasaki Z 400 M GP 1983
- Kawasaki Z 400 Ltd 1979
- Kawasaki Z 400 GP 1982
- Kawasaki Z 400 F2 1985
- Kawasaki Z 400 F2 1986
- Kawasaki Z 400 F2 1987
- Kawasaki Z 400 F2 1988
- Kawasaki Z 400 F2 1989
- Kawasaki Z 400 F2 1990
- Kawasaki Z 400 F2 1991
- Kawasaki Z 400 F2 1992
- Kawasaki Z 400 F2 1993
- Kawasaki Z 400 F2 1994
- Kawasaki Z 400 ABS 2023
- Kawasaki Z 400 ABS 2022
- Kawasaki Z 400 ABS 2021
- Kawasaki Z 400 Sport ABS 2023
- Kawasaki Z 400 Performance ABS 2023
- Kawasaki Z 400 F 1983
Kawasaki Z 400
Z 400 to jednoślad doskonale uzupełniający pełnokrwistą gamę naked'ów Kawasaki, który z pewnością spełni wszystkie potrzeby początkujących motocyklistów. Wystarczy ukończone 18 lat i zdany egzamin na A2, aby móc cieszyć się intuicyjnym prowadzeniem, dużą zwrotnością i mocnym silnikiem, które idealnie sprawdzą się podczas jazdy po zatłoczonym mieście lub pokonywaniu krętych, górskich tras. Nie mniej ważny jest wygląd, a pod tym względem "400-tka" również ma wiele do zaoferowania- w końcu została zaprojektowana zgodnie z ideą Sugomi. Ostre linie nadwozia, wyzywające reflektory i agresywne wersje kolorystyczne doskonale uzupełniają nieokiełznany charakter jednostki napędowej i dopracowanego podwozia nastawionego na sportową jazdę.
Model Z 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 399 cm³, której osiągi zostały przystosowane do wytycznych prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że lekka maszyna (model Z 400 ze wszystkimi płynami waży zaledwie 167 kilogramów) momentalnie osiąga prędkość maksymalną ponad 170 km/h. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa nowoczesnego układu zasilania. System elektronicznego wtrysku paliwa posiada dwie przepustnice o średnicy 32 mm, dzięki którym najmniejszy ruch nadgarstka generuje niezapomniane emocje. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy cechuje się również niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym) sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans około 350 kilometrów bez odwiedzania stacji benzynowej. Jednostka napędowa została sparowana z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas ostrych redukcji biegów. Warto zaznaczyć, że model Z 400 został wyposażony w nowoczesny układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem i sondą lambda, dzięki którym motocykl spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4.
Podwozie Z 400 zostało zaprojektowane z myślą o dynamicznej eksploatacji w mieście, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby sporadycznie wybrać się "400-setką" na tor wyścigowy lub górskie, kręte trasy i maksymalnie wykorzystać jego możliwości. Na sztywnej kratownicowej ramie z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyny (z tyłu) oraz skuteczny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas wytracania prędkości w złych warunkach pogodowych oraz podczas niespodziewanych sytuacji na drodze. Amortyzację 17-calowych kół powierzono solidnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz kolumnie resorująco-tłumiącej typu Uni-Track Bottom-Link z gazowym amortyzatorem, która została oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.
Nie jest to jednak koniec zalet modelu Z 400. Nisko umieszczona kanapa (raptem 785 mm nad ziemią) oraz smukła budowa środkowej części pojazdu pozwolą niższym kierowcom na swobodne oparcie stóp o podłoże podczas postoju, wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą umożliwi wygodne i dynamiczne prowadzenie na przestrzeni setek kilometrów, zaś wielofunkcyjna deska rozdzielcza z analogowym obrotomierzem i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem przedstawi kierowcy wiele cennych informacji o motocyklu (m.in. aktualnie wpięty bieg i stan paliwa). Warto również zwrócić uwagę na oświetlenie, ponieważ wykorzystana technologia LED (zarówno z przodu, jak i z tyłu) zapewnia wyśmienite oświetlenie drogi i nadaje bryle jednośladu nowoczesnego, bardzo drapieżnego wyglądu.
Kawasaki Z 400 to doskonała propozycja dla osób, które na pierwszy, poważny motocykl chciałyby sprawić sobie coś odważnego i wystarczająco mocnego, aby móc w pełni korzystać z uroków pokonywanej trasy. Muskularna sylwetka, znakomite osiągi, niska masa i precyzyjne prowadzenie to tylko część powodów, dla których warto udać się do salonu Kawasaki i stać się posiadaczem jednego z najlepiej zapowiadających się jednośladów na prawo jazdy kategorii A2.