Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 292
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-10%
28,35 zł
31,50 zł
Najniższa cena: 31,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026
-10%
22,05 zł
24,50 zł
Najniższa cena: 24,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x10,5 - P40FORK455025
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
-5%
110,30 zł
116,11 zł
Najniższa cena: 116,11 zł
Komplet naprawczy sprzęgła rozrusznika Tourmax - SCK-901
(1)
-5%
64,44 zł
67,83 zł
Najniższa cena: 67,83 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 33x46x10,5 - FSD-016
(3)
32,16 zł
Linka prędkościomierza
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-14/1
(1)
29,15 zł
Filtr oleju Mahle OX61D - OX 61D
18,35 zł
Łożysko igiełkowe HK2216C - HK2216C
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 440
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1983
- Kawasaki Z 440 C 1982
- Kawasaki Z 440 C 1983
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1980
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1981
- Kawasaki Z 440 A Ltd 1982
- Kawasaki Z 440 C 1980
- Kawasaki Z 440 C 1981
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive 1982
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive 1983
- Kawasaki Z 440 D Ltd Belt Drive 1984
- Kawasaki Z 440 H 1982
- Kawasaki Z 440 H 1983
- Kawasaki Z 440 Belt Drive 1982
- Kawasaki Z 440 LTD Belt Drive 1981
- Kawasaki Z 440 LTD Belt Drive 1980
Kawasaki Z 440
Kawasaki Z 440 to motocykl klasy soft-chopper, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1980-1984. Wyróżniała go fenomenalna stylistyka - idealnie wpisująca się w ówczesne zapotrzebowanie rynku - oraz sprawdzona konstrukcja, która nie zawiedzie potencjalnych użytkowników w najmniej oczekiwanym momencie.
Kawasaki Z 440 zostało wyposażone w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 443 ccm. Czterosuwowy, chłodzony powietrzem silnik posiadał rozrząd SOHC (dwa zawory na cylinder sterowane pojedynczym wałkiem rozrządu). Na pokładzie znajdował się również gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 32 mm) i elektryczny rozrusznik, który umilał codzienną eksploatację. Serce modelu Z 440 generowało moc maksymalną 41 KM i maksymalny moment obrotowy 36 Nm. Przy masie własnej na poziomie 166 kilogramów (suchej masy, bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) takie osiągi pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 160 km/h. Moc była przenoszona na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Warto zwrócić uwagę na zużycie paliwa, bo te w Kawasaki Z 440 zostało utrzymane na bardzo niskim poziomie. Średnie spalanie wynosiło zaledwie 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 16 litrów gwarantowało użytkownikom ponad 400 kilometrów zasięgu na jednym tankowaniu.
Szkieletem Kawasaki Z 440 jest kołyskowa rama i dwustronny wahacz wleczony - oba podzespoły wykonano ze stali. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy, tylne zaś dwa amortyzatory olejowe. O bezpieczeństwo podróżujących dba wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 275 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z przodu) oraz tradycyjny hamulec bębnowy (mechaniczny) zamontowany w tylnym kole. Model Z 440 toczy się na 18. calowych felgach z lekkich stopów aluminium.