Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
16,65 zł
18,50 zł
Najniższa cena: 18,50 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 32x42x3 - S410250012007
28,05 zł
Guma wydechu 22/25mm - NK401.05
29,52 zł
32,80 zł
Najniższa cena: 32,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x10,5 - P40FORK455036
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
37,90 zł
Łożysko 6304 2RS C3 SKF
15,99 zł
Łożysko 6203 C3 Timken
18,35 zł
Łożysko igiełkowe HK2216C - HK2216C
307,48 zł
341,64 zł
Najniższa cena: 341,64 zł
dostawa 0 złAkumulator 12V 14 Ah Yuasa Yumicron YB14L-A2
42,51 zł
44,75 zł
Najniższa cena: 44,75 zł
Trzpień zacisku do mocowania klocków Tourmax PPS-908 - PPS-908
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z1R 1000
- Kawasaki Z1R 1000 D 1979
- Kawasaki Z1R 1000 D 1980
- Kawasaki Z1R 1000 D 1978
Inne modele
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100
- Kawasaki G5 100
- Kawasaki G31M 100
- Kawasaki G3 90
- Kawasaki G3 100
- Kawasaki G4 100
- Kawasaki Z 400
- Kawasaki F12 450
- Kawasaki F21M 238
- Kawasaki MC1 90
- Kawasaki C2 120
- Kawasaki MC1M 90
- Kawasaki G3SS 100
- Kawasaki G3SS 90
- Kawasaki F4 250
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki KS 125
- Kawasaki KV 100
- Kawasaki KZ 1300
- Kawasaki KZ 200
- Kawasaki KZ 250
- Kawasaki KZ 700
- Kawasaki KZ 400
- Kawasaki KZ 650
- Kawasaki KZ 750
- Kawasaki KZ 550
- Kawasaki KEF 300
- Kawasaki KMX 125
- Kawasaki KH 100
- Kawasaki KM 90
- Kawasaki KH 250
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki H2R 1000
- Kawasaki H2 1000
- Kawasaki W 800
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki KDX 220
- Kawasaki KDX 200
- Kawasaki KD 175
- Kawasaki KD 125
Kawasaki Z1R
Kawasaki Z1R to szosowy motocykl sportowy, który w dniu premiery w 1977 roku spacyfikował bratnią konkurencję z innych japońskich fabryk. Jego budowę oparto na bazie modelu Z1, który w latach 70' ubiegłego wieku cieszył się nieopisaną popularnością. Aczkolwiek przypadku ZR1 nie było mowy o głównych cechach nurtu Universal Japanese Motorcycles, liczyła się tylko moc i prędkość maksymalna. Obie wartości wychodziły poza ówczesne realia i na kilka lat wywindowały bezkompromisową "Kawę" na początek stawki Superbike'ów.