Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 1033
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
6,85 zł
Świeca zapłonowa Awina CR9EK
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
10,99 zł
Żarówka H4 12V 60/55W
-5%
71,16 zł
74,90 zł
Najniższa cena: 74,90 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R
(1)
54,83 zł
Łożysko SKF 6004
Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki ZRX 1200 C 2001
- Kawasaki ZRX 1200 C 2002
- Kawasaki ZRX 1200 C 2003
- Kawasaki ZRX 1200 C 2004
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2001
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2002
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2003
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2004
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2005
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka klasyczna 2006
- Kawasaki ZRX 1200 S półowiewka 2001
- Kawasaki ZRX 1200 S półowiewka 2002
- Kawasaki ZRX 1200 S półowiewka 2003
- Kawasaki ZRX 1200 S półowiewka 2004
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2001
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2002
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2003
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2004
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2005
- Kawasaki ZRX 1200 R owiewka kierownicy 2006
- Kawasaki ZRX 1200 2002
Kawasaki ZRX 1200 Lenkerverkl.
Kawasaki ZRX 1200 to motocykl klasy naked produkowany przez japoński koncern w latach 2001-2007. W 2008 roku model przeszedł gruntowną modernizację (dodano 6 bieg i elektroniczny system wtrysku paliwa) i pod nazwą ZRX 1200 Daegu był sprzedawany w Japonii aż do 2016 roku. “Golas” z Kraju Kwitnącej Wiśni cechuje się ponadczasową stylistyką i mocnym silnikiem, który wraz z dopracowanym podwoziem daje dużą radość z jazdy.
Kawasaki ZRX 1200 zostało wyposażone w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1164 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Keihin (średnica gardzieli - 36 mm, model - CVK36), cyfrowy zapłon z systemem K-TRIC i rozrusznik elektryczny. Serce modelu ZRX 1200 generuje moc maksymalną 122 KM przy 8500 obr./min i maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 7000 obr./min, co przy masie na poziomie 220 kilogramów (na sucho) pozwala na jazdę z prędkością ponad 220 km/h i bardzo dynamiczne przyspieszenie. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach, klasycznego łańcucha napędowego i mokrego sprzęgła wielotarczowego. Na pokładzie Kawasaki znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności 19 litrów, który wystarcza na pokonanie ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Kawasaki ZRX 1200 posiada optymalnie zestrojone zawieszenie i wydajny układ hamulcowy, który dobrze radzi sobie z masą i osiągami motocykla. Z przodu zastosowano w pełni regulowany, konwencjonalny widelec teleskopowy (12-stopniowa regulacja kompresji i odbicia, regulacja napięcia wstępnego sprężyny) o 43 mm średnicy lag oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm z 6-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy w pełni regulowany amortyzator monoshock i jedną tarczę o średnicy 250 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Kawasaki ZRX 1200 porusza się na 17 calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 180/55 ZR17.