Posiadamy Części motocyklowe do Keeway ARN 50
- Keeway ARN 50 2011
- Keeway ARN 50 2012
- Keeway ARN 50 2009
- Keeway ARN 50 2010
- Keeway ARN 50 2013
Inne modele
- Keeway ARN 150
- Keeway ARN 25
- Keeway ARN 125
- Keeway Flash Electric 0
- Keeway Matrix Electric 0
- Keeway Hacker 150
- Keeway RKF 125
- Keeway K-Light 125
- Keeway Speed 150
- Keeway Flash 25
- Keeway Zahara 50
- Keeway Superlight 125
- Keeway Cityblade 125
- Keeway Superlight 150
- Keeway F-Act 50
- Keeway Goccia 50
- Keeway Venus 50
- Keeway Matrix 50
- Keeway F-NKD 50
- Keeway Partner 100
- Keeway Hurricane 90
- Keeway TX 50
- Keeway RY8 50
- Keeway Matrix 125
- Keeway X-Ray 125
- Keeway RY6 50
- Keeway F-Act 125
- Keeway Focus 50
- Keeway Enduro 125
- Keeway Focus 125
- Keeway Logik 125
- Keeway RKV 125
- Keeway Landcruiser 250
- Keeway Partner 110
- Keeway Viva 125
- Keeway Super Shadow 250
- Keeway Outlook 150
- Keeway Focus 150
- Keeway Flash 50
- Keeway Matrix 150
- Keeway Silver Blade 125
- Keeway Hacker 50
- Keeway Agora 50
- Keeway Swan 45
- Keeway F-Act 45
- Keeway Matrix 45
- Keeway F-Act 150
- Keeway ATV 300
Keeway ARN 50
Keeway ARN 50 to zwinny skuter miejski o sportowym charakterze i bardzo dynamicznej linii nadwozia. Na polskim rynku pojawił się w 2006 roku i niemal od razu zdobył dużą popularność wśród początkujących motocyklistów posiadających kartę motorowerową, a później prawo jazdy kat. AM. Mocny silnik, konstrukcja podatna na tuning mechaniczny i wygląd, który nie ustępuje markowym skuterom za dużo większe pieniądze - to tylko kilka zalet modelu ARN 50, które wpłynęły na jego sukces.
Keeway ARN 50 został wyposażony w jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności skokowej 49 ccm. Chłodzony powietrzem silnik dwusuwowy otrzymał gaźnikowy układ zasilania, elektroniczny zapłon CDI, dwa rozruszniki (elektryczny i nożny) oraz bezstopniową przekładnię automatyczną CVT. Serce modelu ARN 50 generuje moc maksymalną 3,9 KM i maksymalny moment obrotowy 4,2 Nm, które pozwalają na bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 80 km/h - oczywiście pod warunkiem, że nabywca zdecyduje się na demontaż blokad fabrycznych, które ograniczają prędkość maksymalną do 45 km/h. Niewątpliwą zaletą dwusuwowego silnika jest niemal nieograniczony potencjał w kwestii tuningu mechanicznego, natomiast wadą - duże zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu miejskim plasuje się na poziomie 3,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów zapewnia zasięg tylko 200 kilometrów na jednym tankowaniu.
Keeway ARN 50, jako konkurent innych środków miejskiego transportu, posiada komfortowo zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy, który fenomenalnie radzi sobie z masą skutera (na mokro ARN 50 waży 104 kilogramy) i jego osiągami. Z przodu znajdziemy klasyczny widelec teleskopowy i wentylowaną tarczę hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym, zaś z tyłu - amortyzator olejowy i mechaniczny hamulec bębnowy. Keeway ARN 50 porusza się na 12. calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70-12 i 130/70-12 (przód/tył).