check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Keeway Blackster 250

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 189
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM YTX7A-BS
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 6 Ah WM Motor YTX7A-BS
Klocki hamulcowe EBC FA 197 (2 szt.) - FA197 -10%

88,49 zł

98,32 zł

Najniższa cena: 98,32 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 197 (2 szt.) - FA197

stars    (5)
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118 -20%

140,31 zł

175,39 zł

Najniższa cena: 175,39 zł

Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118

stars    (7)
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 663 (2 szt.) - MCB663 -5%

85,03 zł

89,50 zł

Najniższa cena: 89,50 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 663 (2 szt.) - MCB663

stars    (5)
Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118 -20%

238,48 zł

298,10 zł

Najniższa cena: 298,10 zł

Łańcuch napędowy DID 520 DZ2 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520DZ2G&B-118

stars    (3)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Akumulator żelowy 12V 6 Ah JMT YTX7A-BS (WP7A-BS)
Przyrząd do odczytu rozmiaru łańcucha JMP
Klocki hamulcowe EBC FA 197 HH (2 szt.) - FA197HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 197 HH (2 szt.) - FA197HH

stars    (5)
Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah JMT YTX7A-BS (WP7A-B)
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty  - DID520VX3G&B-118 -20%

359,96 zł

449,95 zł

Najniższa cena: 449,95 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring G&B otwarty z zapinką złoty - DID520VX3G&B-118

stars    (3)
Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-118 -20%

332,64 zł

415,80 zł

Najniższa cena: 415,80 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VX3 118 X-Ring otwarty z zapinką - DID520VX3-118

Manetki podgrzewane JMT 5 stopni otwarte 22 mm
Ładowarka do akumulatorów JMP Skan 4.0 12V 1A-4A
Łańcuch napędowy DID 520 VO 118 O-Ring otwarty z zapinką - DID520V-118 -20%

278,96 zł

348,70 zł

Najniższa cena: 348,70 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 VO 118 O-Ring otwarty z zapinką - DID520V-118

Łańcuch napędowy JMT 520X2 118 otwarty z zakuwką złoty
Łańcuch napędowy RK 520 118 otwarty z zapinką - 520-118-CL -15%

99,92 zł

117,55 zł

Najniższa cena: 117,55 zł

Łańcuch napędowy RK 520 118 otwarty z zapinką - 520-118-CL

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689 -5%

92,29 zł

97,15 zł

Najniższa cena: 97,15 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 689 (2 szt.) - MCB689

Klocki hamulcowe EBC FA 228 HH (2 szt.) - FA228HH -10%

147,72 zł

164,13 zł

Najniższa cena: 164,13 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 HH (2 szt.) - FA228HH

stars    (2)
Łańcuch napędowy JT NN520HDS2 118 z zapinką  - JTC520HDSNN118SL -10%

172,39 zł

191,54 zł

Najniższa cena: 191,54 zł

Łańcuch napędowy JT NN520HDS2 118 z zapinką - JTC520HDSNN118SL

Łańcuch napędowy DID 520 NZ 118 otwarty z zapinką - DID520NZ-118 -20%

235,46 zł

294,33 zł

Najniższa cena: 294,33 zł

Łańcuch napędowy DID 520 NZ 118 otwarty z zapinką - DID520NZ-118

Łańcuch napędowy DID 520 MX 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520MX-118 -20%

405,12 zł

506,40 zł

Najniższa cena: 506,40 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 MX 118 G&B otwarty z zapinką złoty - DID520MX-118

stars    (1)
Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTX7A-BS -10%

244,41 zł

271,57 zł

Najniższa cena: 271,57 zł

Akumulator bezobsługowy 12V 6 Ah Yuasa YTX7A-BS

stars    (79)
Klocki hamulcowe EBC FA 228 (2 szt.) - FA228 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 228 (2 szt.) - FA228

stars    (2)
Łańcuch napędowy DID 520 ERVT 118 X-Ring G&G otwarty z zapinką złoty - DID520ERVT-118 -20%

397,20 zł

496,50 zł

Najniższa cena: 496,50 zł

dostawa 0 zł

Łańcuch napędowy DID 520 ERVT 118 X-Ring G&G otwarty z zapinką złoty - DID520ERVT-118

Klocki hamulcowe EBC FA 197 EPFA HH (2 szt.) - EPFA197HH -10%

252,36 zł

280,40 zł

Najniższa cena: 280,40 zł

dostawa 0 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 197 EPFA HH (2 szt.) - EPFA197HH

stars    (5)

Posiadamy Części motocyklowe do Keeway Blackster 250

  • Keeway Blackster 250 i. 2014
  • Keeway Blackster 250 i. 2017
  • Keeway Blackster 250 i. 2018
  • Keeway Blackster 250 i. 2015
  • Keeway Blackster 250 i. 2016

Keeway Blackster 250

Części motocyklowe

Blackster to rasowy cruiser węgierskiej marki Keeway, który z pewnością wyróżni użytkowników na drodze. Mimo, że jest produkowany w nadal niechlubnej ChRL, to nic nie wskazuje na to, aby miał się tego wstydzić. Masywny wygląd prawdziwego motocykla, podwójne wydechy ociekające chromem, bulgoczący silnik w układzie V2 pod bakiem i ponadczasowe wzornictwo najlepszych maszyn zza oceanu to cechy, które kompletnie nie zdradzają kraju pochodzenia.

Model Blackster został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową o pojemności 249 cm³, która doskonale radzi sobie z dużą masą motocykla (ze wszystkimi płynami ponad 170 kilogramów). Moc maksymalna 19,2 KM i maksymalny moment obrotowy 19 Nm zapewniają dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 120 km/h. Niezależenie od tego, czy nabywcy będą poruszać się po zatłoczonym mieście czy będą chcieli wybrać się w daleką podróż pod znacznym obciążeniem ekwipunku, takie osiągi w zupełności spełnią ich oczekiwania. Dopracowana konstrukcja czterosuwowego silnika (czterozaworowe głowice z podwójnymi wałkami rozrządu, chłodzenie powietrzem, zapłon TLI i gaźnikowy układ zasilania), dobrze dobrane przełożenia pięciostopniowej skrzyni biegów i napęd końcowy klasycznym łańcuchem to zestaw gwarantujący bezwarunkową wytrzymałość i całkowitą bezawaryjność. Rasowe V2 cechuje również oszczędność eksploatacji. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 3 l/100 kilometrów, co przy takiej kubaturze jednostki napędowej nawet w dzisiejszych czasach robi wrażenie. Co więcej oznacza ono, że na zbiorniku paliwa o pojemności 13,5 litra zasięg Blackster'a wynosi aż 450 kilometrów na jednym tankowaniu, co z pewnością ułatwi realizację planów początkujących obieżyświatów.

Podwozie Blackster'a zostało oparte na solidnej ramie stalowej typu Bassinet, która dzięki dużej sztywności pozwoli na dynamiczne pokonywanie zakrętów i swobodną jazdę z dużą prędkością. Wyhamowaniem kolosa zajmuje się efektywny układ hamulcowy, który został osadzony na 16-calowych, ażurowych felgach z lekkich stopów aluminium. Na przedniej osi znajdziemy pojedynczą, wentylowaną tarczę hamulcową o średnicy 270 mm i dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny, zaś na tylnej, nieco mniejszą, bo 220 mm tarczę hamulcową i zacisk jednotłoczkowy, które zadowalająco radzą sobie z dużą masą motocykla i zapewniają krótką drogę hamowania. Amortyzację kół powierzono potężnemu widelcowi teleskopowemu i dwóm olejowym elementom resorująco-tłumiącym opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Warto zaznaczyć, że mimo ociężałego wyglądu Blackster prowadzi się lekko i pewnie, co z pewnością będzie ogromną zaletą dla początkujących motocyklistów, którzy nie czują się jeszcze gotowi, aby zasiąść za sterami pełnoprawnego jednośladu klasy cruiser.

Keeway Blackster to prawdziwa gratka dla miłośników motocykli, których historia rozpoczęła się w Stanach Zjednoczonych i jest tam kultywowana do dzisiaj. Blackster jest ich budżetowym zamiennikiem, choć biorąc pod uwagę jego wszystkie zalety nie ma to negatywnego wydźwięku. Za ułamek ceny używanej maszyny ze stajni H-D nabywcy otrzymują rasowy silnik V2, komfortowe warunki do podróżowania i donośny bulgot wydobywający się z masywnych wydechów, a czy to właśnie nie o to chodzi w klasie cruiser?